Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
Cim potvrzujes presne to co napsal Comby, ze nemuze konkurovat vykonem, tak musi cenou.
Řekl jsem snad někde, že HD3870 bude rychlejší než GF8800GT? Na straně HD3870 bude cena, poměr cena/výkon a technologie. Na straně GT v průměru o 10-15% vyšší výkon. Jak to bude s dostupností uvidíme v poslední třetině listopadu. Každý si pak může vybrat

Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
Jinak receno presny rozdil v cene nevis
Což nic nemění na samotném faktu, že náklady na G92 jsou minimálně o polovinu větší, než náklady na RV670. Krom toho pochybuju, že by ti přesná čísla cokoli řekla, protože stejně nevíš, za kolik ATi a nVidia tyto čipy prodávají dál.

Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
Neobhajoval si nahodou X800 v dobach 6800 a SM 3.0, ze je to zbytecne, vzdyt to prece zadny viditelny narust at uz vykonostni ci obrazovy neprinasi?
Nekritizoval jsem SM3.0, ale jeho implementaci na NV40. SM3.0 uvedl podporu pro dynamic branching, který měl přinášet nárůsty výkonu... jenže na NV4x byl implementován tak, že nárůsty byly nulové.

Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
A to v te dobe dokonce hry s podporu byly ohlasene.
Hm, FarCry, ve kterém byl vizuální rozdíl mezi SM2.0 a SM3.0 RP nulový a ani s SM3.0 RP nedokázala NV40 porazit R420. Jediný kvalitativní rozdíl byl vidět po zapnutí HDR, které ovšem bylo použitelné jen na nejdražším high-endu a zároveň šlo o kompromis, protože uživatel musel oželet FSAA. A pak SC:CT, ke kterému později vyšel SM2.0 patch, který nabízel prakticky totéž, jako SM3.0 RP.

Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
Ted se nevi nic. To uz nemluvim o tom, ze tvoje tvrzeni je pri nejmensim dost odvazne. Ja bych napsal mohou a ne budou. Vzhledem k tomu, ze nejen ze % lidi vlastnicich Visty a DX10 grafiku je opravdu, ale opravdu male, ono DX10.1 jeste ani neni venku a peknou chvili ani nebude. V neposledni rade vykon dnesnich karet na DX10 vubec nestaci.
Ale stačí a docela bohatě. Ukaž mi DX10 hru. Jedinou hru, která byla napsaná pro DX10 a ne ty slátaniny, které jsou napsané na DX9 enginech s dodatečně implementovanými "DX10 efekty", které nepřinášejí nic, na co by DX9 technologicky nestačilo. Problém je, že vývojáři vzali SM3.0 efekty, upravili je, aby vypadaly jinak a implementovali výhradně pro SM4.0 RP. Jenže tohle není DX10. Nové technologie spočívají ve vyšší efektivitě a zcela jiné implementaci, která je méně náročná. Např. motion blur - místo pixel shaderu ho lze implementovat přes geometry shader a výsledek je tak kvalitní, že by kvalitativně srovnatelná alternativa přes PS byla několikanásobně pomalejší. Jenže to nelze zakomponovat do již existujícího SM3.0 enginu, aniž bys ho notně překopal, protože ten vůbec geometry shader (tedy manipulaci s více vertexy jako s celkem) neumožňuje. A pro herní studia to ani není žádoucí, protože úprava tří stávajících efektů pro DX10 je nesrovnatelně méně časově a finančně náročná a pro samolepku "DX10" na krabici to stačí bohatě.

Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
To byl doufam vtip ze? Ukaz mi prosim nekde, kde se pise, ze nVidie vyrobila pouze 50k kusu G92 pro 8800GT. Tohle at se na me nikdo nezlobi je vyrok hodny Hulana nebo Stratose.
Ano, ze strany nVidie to byl velký vtip. Tuhle informaci mám od zdroje, na který se bohužel linkem odkázat nemůžu Ale prosáklo to ven docela rychle, takže to najdeš na xtremesystems, tuším i vrzone a chytil se toho i inquirer. A reálná situace na trhu tomu naprosto odpovídá - kdyby byly GF8800GT dostupné a za cenu blízkou původně slibovaným 5,5k, neřeknu ani slovo, ale tohle se potvrdilo i v praxi, takže si svoje srovnání s Hulánem a Stratosem laskavě opchej kamsi