Nerozumim prilis tomu, v cem se soutezi na tuning srazech, ale par veci mi z diskuze neuniklo
1) "autohifi reproduktory jsou odolnejsi" - profi pro PA zvuceni jsou odolnejsi, jen nemaji nablyskane pochromovane kose
2) kapacitator je nesmysl, baterie je extremne tvrdy zdroj.
3) do specificky malyho prostoru, jakym je auto bude nejvhodnejsi subwoofer s uzavrenou ozvucnici - nejlepsi impulsni odezva a autosuby nemusi chodit tak nizko jako domaci suby, maly prostor v aute se postara o vyrovnani poklesu charky
4) proc se nepouzivaji v tuning-auto-hifi uzavrene ozvucnice je zcela evidentni - nejsou videt ty chromovane kose ....
5) verte-neverte, 12" profik s citlivosti kolem 95-96dB/W/m a prikonem 250W je na tom s SPLMax stejne jako 12" autohifik s citlivosti 90dB/W/m a prikonem 1000W.
6) nikdy jsem nepochopil, co je skryto za poustenim signalu kolem 5Hz, hluboko pod prahem slyseni do autosubu a nadsene skandovani okolostojicich nad skakajici membranou ...






