Výsledky 1 až 25 z 132

Téma: ATi R650

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: ATi R650

    Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
    Zaujimave
    Par teorii.
    Mozno je problem unifikovaneho cipu v sucasnych v aplikaciach/hrach prave nefixny pocet VS a PS. Predpokladam ze tam kde su problemy musia vyvojari v drivery nastavit profil pre danu gamesu, tj kolko VS a PS bude gamesa pouzivat pre najlepsi performance.
    Ne, tohle si čip (R600) řídí sám interně a je to jedna z věcí, která u něj 100% funguje (viz testy náročné na VS)

    Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
    Mozno preto spociatku mala G80 vykon v perdeli a az dnes to je OK.
    Ne, viz výsledky VS. Výkon měla G80 celkově imho vždy vysoký.

    Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
    Mozno karta aplikuje fixny pocet shaderov len u DX9
    Myslíš G80? Ne Výsledky testů GS jsou nízké.

    Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
    V kazdom pripade cas ukaze ako to v skutocnosti je.
    Určitě. Jen pak možná už bude pozdě. Uvidíme, jak silný vliv má TWIMTBP (zatím docela vydatný, protože "DX10" v nových hrách stále není nic víc, než více alpha-textur (=fillrate), delší viditelnost, sytější modré nebe atd.)

    Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
    Btw...by ma teda zaujimalo, v akej hre vyuzijem to prave HDR na R9700ke?
    Z hlavy mě napadá SC:CT.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  2. #2
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATi R650

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Určitě. Jen pak možná už bude pozdě. Uvidíme, jak silný vliv má TWIMTBP (zatím docela vydatný, protože "DX10" v nových hrách stále není nic víc, než více alpha-textur (=fillrate), delší viditelnost, sytější modré nebe atd.)
    Tyhle kecy a konspiracni teorie kolem TWIMTBP uz mi zacinaji lezt krkem....

    So there you have it. TWIMTBP in a nutshell. If you can understand and trust what I say here (and I have no reason to lie to you), you will see that the dirt thrown at it by a thoroughly defeated ATi over the years were so far off the mark they were laughable.

    In fact I would go as far to say that one of the main reasons TWIMTBP was so damn damaging to them was that they simply never understood it. What is stood for, what it intended to do, they simply saw it as a threat that had to be dismissed. They grabbed the first (incorrect) facts that came to hand and simply threw them time and time again, however often they proved incorrect and however badly they were getting hurt.
    http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=39402
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  3. #3

    Standardní Re: ATi R650

    Okolo TWIIMTBP musim rict, ze jsem se s "naborari" uz 2x v zivote setkal a penize sem neslysel, ze by nekomu nabizeli. Nikdo nerika, ze TWIIMTBP nema vliv na vyvojare. Samozrejme ma. Ale jinym smerem. Ono kdyz za Vami prijde firma, ze Vam pomuze s odladenim aplikace na vsechny mozne konfigurace, ze Vam pomuze dosahnout optimalniho vykonu, da Vam k tomu k dispozici celou skalu (desitky az stovky) pocitacu, tak je to tezke odmitnout. Tady bych videl spis chybu v ATi, ze tuto pomoc vyvojarum aktivne nenabizi. Je to moje osobni zkusenost z ISu, mozna je to jinak, ale zkusenost je takova...
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  4. #4

    Standardní Re: ATi R650

    Masster: nVidia je autorem SM3.0 rendering path pro SC:CT. Detekce pro aktivaci SM3.0 pak funguje tak, že kartě, která podporuje FP16TF je SM3.0RP povolen a karta, která FP16TF nepodporuje, běží na SM1.x.

    FP16TF stojí mimo specifikace SM3.0, takže proč je na jeho základě rozhodováno, jestli hra povolí kartě používat SM3.0RP? Protože FP16TF GeForce6/7 podporují, kdežto X1800/X1900 ne. Takže ať se ti to líbí nebo ne, takovéhle postupy jsou v rámci TWIMTBP naprosto běžnou praxí a ne konspiračními teoriemi.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  5. #5
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATi R650

    Tohle ale neni nejaky SM 3.0 benchmark, ktery se musi presne ridit specifikacemi nebo snad ano? Je to zvlastni pristup, to uznavam, ale pochybuju, ze jediny duvod byl poskozeni ATI. (mimochodem nevysel potom patch, ktery vsechno to na co si stezujes zpristupnil i pro ATI?)
    To same je popsano v tom rozhovoru. Z neznalosti toho, o co se ten program pokousi, prameni strach a pak se zacinaji sirit informace, ze nVidie se snazi ten program jen vyuzit k tomu, aby byla ve vybranych hrach rychlejsi.

    btw. dneska jsem narazil na zajimavou informaci ohledne Xbox 360, ze teprve az vysoke prodeje Halo 3 ho muzou dostat do cernych cisel, netvrdil si, ze Xbox 360 je uz nejakou dobu vydelecny sam o sobe?
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  6. #6

    Standardní Re: ATi R650

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    btw. dneska jsem narazil na zajimavou informaci ohledne Xbox 360, ze teprve az vysoke prodeje Halo 3 ho muzou dostat do cernych cisel, netvrdil si, ze Xbox 360 je uz nejakou dobu vydelecny sam o sobe?

    Ta informace se týká globálně celé Xbox360 sekce(vývoj,marketing,hardware,software). Předchozí informace se týkaly nákladů na výrobu samotné konzole, že na ní Microsoft vydělává pár dolarů....ale v globále to na černé čísla nebylo.

    Tady aspoň tak jsem ty informace pochopil já.
    Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 Professional
    Blondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.

  7. #7
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATi R650

    Citace Původně odeslal Zdenek Dubnicky Zobrazit příspěvek
    Ta informace se týká globálně celé Xbox360 sekce(vývoj,marketing,hardware,software). Předchozí informace se týkaly nákladů na výrobu samotné konzole, že na ní Microsoft vydělává pár dolarů....ale v globále to na černé čísla nebylo.

    Tady aspoň tak jsem ty informace pochopil já.
    No a priste verte ceskemu prekladu...
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  8. #8

    Standardní Re: ATi R650

    http://pclab.pl/art26383.html

    tu je celom dobra recenzia

    spotreba no na plny vykon oproti GTS 640 ma o 70W viac
    Naposledy upravil cicolably; 23.06.2007 v 15:11.

  9. #9

    Standardní Re: ATi R650

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Tohle ale neni nejaky SM 3.0 benchmark, ktery se musi presne ridit specifikacemi nebo snad ano? Je to zvlastni pristup, to uznavam, ale pochybuju, ze jediny duvod byl poskozeni ATI. (mimochodem nevysel potom patch, ktery vsechno to na co si stezujes zpristupnil i pro ATI?)
    Ne. ATi ještě v době X8XX vytvořila SM2.0 rendering path, který byl vydán v rámci patche 1.04. Když měla ATi zájem na zařazení podpory SM3.0 pro X1, vyjádřil se vydavatel v tom smyslu, že další patche pro tuto nebudou z ekonomických důvodů vydány.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. ATI Catalyst 7.1
    Založil flash v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.01.2007, 23:13
  2. ATi Catalyst™ 6.8
    Založil no-X v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 24
    Poslední příspěvek: 29.09.2006, 22:24
  3. Ati Catalyst 6.5 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 29.05.2006, 07:20
  4. ATi Catalyst™ 6.3
    Založil no-X v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 22.03.2006, 17:02
  5. ATI Catalyst™ 5.11 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 33
    Poslední příspěvek: 27.11.2005, 21:36

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •