Citace Původně odeslal Vykuk Zobrazit příspěvek
Ptal jsem se na to našeho obchodního ředitele v Cybexu:
pokud chce zákazník zboží vrátit do 14ti dní, má na faktuře IČ a skutečně to měl pro svou potřebu, tedy nevložil si zboží jakýmkoliv způsobem do účetnictví, tak stačí napsat čestné prohlášení, kde toto uvede... nám jako firmě VltavaStores by tohle stačilo, abychom zboží vzali zpět.
Tomu se říká správný přístup k zákazníkovi.
V úterý mi přišlo 19" EIZO S1911SE-BK a má 1 vadný pixel plus 2 subpixely, takže ho vracím na IČ v rámci 100% záruky kvality, tohle je od Cybexu taky supr službička. Už je to druhé EIZO co mi přišlo s vadnými pixely, přičemž kamarád z Prahy si ho taky objednal (nevím už kde) a měl tam vadné pixely taky Takže začínám pojímat nedůvěru k této firmě, respektive k tomuto konkrétnímu modelu. Ještě ho zkusím jednou a pak se budu rozhodovat nad jiným modelem. Kruci!