přehled výkonu v některých hrách
- Radeon HD 2900 XT > GeForce 8800 GTX
- Call of Duty 2 (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Oblivion [8.37.4.2] (AAA/AF)
- Rainbow Six : Vegas (w/o AA/AF)
- Test Drive Unlimited (w AA/AF, w/o AA/AF)
- X3: Reunion (w/o AA/AF)
- Radeon HD 2900 XT = GeForce 8800 GTX
- Call of Juarez [SM4.0] (w/o AA/AF)
- FEAR [SoftShadows] (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Half Life 2 : Lost Coast (w/o AA/AF)
- Oblivion (w AA/AF, w/o AA/AF
- Quake 4 (w AA/AF)
- Splinter Cell 4 (w/o AA/AF)
- Tomb Raider Legend [Vista] (w/o AA/AF)
- Radeon HD 2900 XT > GeForce 8800 GTS
- Chronicles of Riddick (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Colin McRae Rally 05 (w/o AA/AF)
- Call of Juarez [SM3.0] (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Company of Heroes (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Doom 3 (w AA/AF, w/o AA/AF)
- FarCry HDR (w/o AA/AF)
- Gothic 3 (w/o AA/AF)
- Need For Speed Carbon (w/o AA/AF)
- Prey (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Serious Sam 2 HDR (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Splinter Cell: Chaos Theory [HDR+PM] (w/o AA/AF)
- Quake 4 (w/o AA/AF)
- Test Drive Unlimited (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Radeon HD 2900 XT = GeForce 8800 GTS
- Anno 1701 (w AA/AF, w/o AA/AF)
- FEAR (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Half Life 2 : Lost Coast (w AA/AF)
- Tomb Raider Legend [WinXP] (w/o AA/AF)
- Radeon HD 2900 XT < GeForce 8800 GTS
- Age of Empire III (w AA/AF, w/o AA/AF)
- Heroes of Might and Magic V (w/o AA/AF)
- STALKER (w/o AA/AF)
- Radeon HD 2900 XT </= X1950XTX
- Call of Duty 2 (w AA/AF)
- Colin McRae Rally 05 (w AA/AF)
- Gothic 3 (w AA/AF)
- Heroes of Might and Magic V (w AA/AF)
- Need For Speed Carbon (w AA/AF)
- Tomb Raider Legend (w AA/AF)
- X3: Reunion (w AA/AF)
a nějaké poznatky:
- Výkony v OpenGL jsou naprosto konstantní, bez propadů - ve všech rozlišeních, s AA, s AF a pohybují se většinou lehce pod hranicí GF8800GTX. Např. Doom3 který můžeme považovat za hru náročnou na fillrate, má na R600 výkon taktéž mezi GTS a GTX. Takže opravdu R600 tolik schází fillrate? Osobně si myslím, že problém je spíš Direct3D compiler (OpenGL compiler byl nedávno do driverů implementován nový, zřejmě již s ohledem na R600)
- HD2900XT sráží v průměru výkon v některých konkrétních hrách a nastaveních - nemá tedy konstantně nízký výkon. V mnoha hrách ji AA vůbec nevadí, v mnoha hrách ji nevadí AF. To samo o sobě poukazuje na drivery.
- Propady při AA4x v některých hrách bývají vyšší, než při AA8x -> opět chyba driverů(?)