Nevím, co jsi kde četl, ale než napíšeš další nesmysl, tak si to alespoň nejdřív přečti pořádně. Pokud to vezmu hodně stručně, tak počtání SPs jako 128+128 je nesmysl - ty jsou výhradně určeny pro SF a nejsou použitelné pro general shading ops (ADD, MUL) na rozdíl od R600, kde je skutečně všech 320 výpočetních jednotek použitelných pro general shading.
kritika WLIV architkeutry je opět zavádějící a její souvislost s NV30 je zmiňována opět jen pro očernění R600. WLIV používaly všechny DX9 čipy bez výjimky a NV30 byla jen jedním v řadě vedle G70, R580 atp.
Ad 80 texture samplers - první věta je dokonalá: "It's not clear what those texture samplers refer to." Kdyby tohle opravdu pánové v nVidii mysleli vážně, tak by těžko dokázali navrhnout DX10 čip![]()
Int16 / FP16 jsou bláboly, viz recenze.
CoJ - tak tohle je pravda
Quincunx může s CFAA porovnávat opravdu jen člověk, který o AA moc neví. Tent-filter není nějaký výmysl ATi na poslední chvíli - v grafice (samozřejmě ne home-3D) se používá už pěkných pár let a podle odborných studií je pro vyšší úrovně AA vhodnější než box filter. Tvrzení, že nVidia může podporovat totéž co ATi, je skvostné zvlášť poté, co nVidia na tech-day oficiálně potvrdila, že G80 nepodporuje prgramovatelnost AA mřížky. Takže se těším ještě na tu o Červený Karkulce![]()





Odpověď s citací