Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
Pomlouvacne? Dost lidi na B3D se shodlo, ze vetsina toho je pravda.
Nevím, co jsi kde četl, ale než napíšeš další nesmysl, tak si to alespoň nejdřív přečti pořádně. Pokud to vezmu hodně stručně, tak počtání SPs jako 128+128 je nesmysl - ty jsou výhradně určeny pro SF a nejsou použitelné pro general shading ops (ADD, MUL) na rozdíl od R600, kde je skutečně všech 320 výpočetních jednotek použitelných pro general shading.

kritika WLIV architkeutry je opět zavádějící a její souvislost s NV30 je zmiňována opět jen pro očernění R600. WLIV používaly všechny DX9 čipy bez výjimky a NV30 byla jen jedním v řadě vedle G70, R580 atp.

Ad 80 texture samplers - první věta je dokonalá: "It's not clear what those texture samplers refer to." Kdyby tohle opravdu pánové v nVidii mysleli vážně, tak by těžko dokázali navrhnout DX10 čip

Int16 / FP16 jsou bláboly, viz recenze.

CoJ - tak tohle je pravda

Quincunx může s CFAA porovnávat opravdu jen člověk, který o AA moc neví. Tent-filter není nějaký výmysl ATi na poslední chvíli - v grafice (samozřejmě ne home-3D) se používá už pěkných pár let a podle odborných studií je pro vyšší úrovně AA vhodnější než box filter. Tvrzení, že nVidia může podporovat totéž co ATi, je skvostné zvlášť poté, co nVidia na tech-day oficiálně potvrdila, že G80 nepodporuje prgramovatelnost AA mřížky. Takže se těším ještě na tu o Červený Karkulce