No jasne ze to s fyzikou nema nic spolecnehotohle je pouze rendering sceny. To byla reakce na to, jak Eagle tvrdil, ze krome fyziky nema cenu nic jineho paralelizovat. Kdyby to skutecne nemelo cenu, tak by se s tim ve Valve asi nedelali, ze. O tom, jakym zpusobem je delana fyzika jsem nikde nic nenasel, ale predpokladam, ze u ni aplikovali fine grained therading, predevsim asi proto, ze u pokrocilych fyzikalnich enginu jako je treba havok, by to nemel byt problem. A jsem rad, ze tu alespon nekdo z odborniku potvrdil, ze to, co jim uz realne funguje, je skutecne mozne udelat, coz Eagle porad odmita prijmout jako fakt.
Takze eagle: uvazujme nyni, ze fyziku to skutecne dela MT a paralelne to dela jen ty veci, ktere na sobe nejsou zavisle, cili zadna prasara se nekona, coz je IMHO od valve prirozene ocekavat. Dale budu uvazovat, ze plati ten vyrok, ze s mene nez 4-mi jadry by to, co predvadeli na tom demu, proste udelat neslo. Co na "vyznam dualcore" reknes potom? Aby to bylo jeste jasnejsi: vse nasvedcuje tomu, ze vetsina high-end novych her, postavenych na Unreal engine 3, Source engine ci na Cryo engine 2 bude na SC a casem i na DC budto uplne, nebo jen velmi spatne hratelna. A jelikoz se asi shodneme na tom, ze hry hraje hodne lidi, jak to pak tedy bude s vyznamem DC?