Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Parada, Eagle, prave jsi nam vysvetlil, ze se 67% (je to porad alfa) narust vykonu pri enkodovani do Xvidu stejne nevyplati. V tom s tebou asi moc lidi souhlasit nebude.
    Jak se vyjadris na ten muj minuly post, kde jsem hodil par uryvku z toho clanku?

    Mam na mysli konkretne schema pipeline toho jejich noveho MT source engine:

    1. Construct scene rendering lists for multiple scenes in parallel (world, water reflections, and TV monitors)
    2. Overlap graphics simulations
    3. Compute character skeletal transformations for all characters in all scenes in parallel
    4. Compute shadows for all characters in parallel
    5. Allow multiple threads to draw in parallel (this required a rewrite of the graphics libraries that live directly above Direct3D)

    A uplne nejvic me zajima, co reknes na toto:
    The end results of Valve's efforts were even better than they had initially hoped. Not only was the speedup on the four-core Kentsfield chips nearly linear in most cases (an average of 3.2 times over a single core) but having four CPUs instead of two made it possible to do things that simply couldn't be done with fewer cores.

    Jsem zvedav, jak budes takovou hru hrat na SC.

    http://enthusiast.hardocp.com/articl...50aHVzaWFzdA== :

    Brian Jacobson from Valve had a very good comment on threading in the Source Engine. He noted that Valve’s experience with Half-Life 2 had the game being CPU bound much more often than it was GPU bound. “Multi-core CPU’s and multi-threading will help relieve the pressure that is being put on CPU’s.” He goes on to say that “Fundamentally, games are about what you do and not what you see… about the stuff that is done on your CPU.” He points out that Valve can now make people look photo-realistic in games, but that we are nowhere near making them act like real people. He says that with multi-threading and multi-core processors we’ll finally be able to have the computational power to make the people, the environment, the physics, the AI, and the game, in general, more immersive.
    Přiložené obrázky Přiložené obrázky
    Naposledy upravil Petrik; 30.12.2006 v 02:15.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •