Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
1) Ja nevim jak tobe, ale me rychlost dnesnich CPU v MP3 kompresi pripada docela slusna, kdyz zrovna nekomprimujes stovky skladeb naraz, tak MT MP3 proste nepotrebujes
Fakt? Ty jsi asi nikdy v LAME na vysokou kvalitu nekomprimoval, viď ?

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
2) http://www.videohelp.com/tools?tool=HandBrake tak nejde, jo? Ze von to ten autor nevedel a sel a udelal to...
Kdyby sis o tom něco pozjišťoval, věděl bys, že multithreading v H.264 je řešen s viditelnou ztrátou kvality. Jenže ty se opět spokojíš s povrchním pohledem. Pak nemá smysl ti nic vysvětlovat.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
3) Uved mi prosim nekolik bezne pouzivanych desktopovych uloh, ktere trpi tragickym nedostatkem vykonu a ktere nelze paralelizovat?
MP3, Monkey's Audio (možná jde, možná nejde, ale teď není paralelizováno), DOSbox (s největší pravděpodobností jde, ale není paralelizováno), realtime antivirus (nejde), XviD (je jen beta, která padá), MPEG4 AVC (nejde), hry (např. Civ III paralelní není a výkonu by potřebovala kvantum; nové střílečky jen obtížně a za cenu prasáren), Excel (není, možná by šlo omezeně pro některé úlohy, ale např. pro řešitele nejde), programovací nástroje (nejsou), šifrovací algoritmy (z principu nejdou), WinRAR (nejde), Photoshop (je jen z části a výkon navíc nic moc), šifrování disku (nejde), deassembler (nejde), spousta starších programů a her (např. Bryce 5, ACDSee 3.1, hry se SW renderingem - ty už nikdo nikdy předělávat nebude, existují novější alternativy, které ale nemusí jedincům sednout a navíc si je musí lidi koupit).

Výsledek? Většina aplikací momentálně NENÍ paralelní. V budoucnu tu určitý potenciál je, ale závisí jen na tom, jak se programátoři budou snažit. Já tvrdím, že se nepřetrhnou, stejně jako se nepřetrhnuli u SIMD a HyperThreadingu.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
4) A proto AMD uvadi QC, to bude ono. Jestli neco planujou, tak tozhodne ne jednojadra
AMD uvádí QC do serverů. Do desktopů jen jako konkurenci Intelu (= pro vejtahy). Sami ale už několikrát dávali najevo, že QC do desktopů ani neplánovali.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
5) takze souhlasis s tim, ze psat SW na Cell asi lze, kdyz se ty hry na nem hybaji hodne dobre, jo?
Souhlasím s tím, že pro určitý typ software je Cell zajímavé řešení. A že se na něm hry hýbají? Neviděl jsem žádné statistiky o tom, kolik z toho udělá GPU a jak moc jsou ty hry náročné na CPU. Jenom jsem z dobrého zdroje slyšel, že od Sony utíkali programátoři, protože byli otráveni programováním pro Cell. Dále jsem taky slyšel, že cena jedné hry pro PS3 je tak vysoká, že se musí prodat vysoce nadstandardní počet kusů. A konečně taky se říká, že hry pro PS3 jsou kvalitou velmi podobné těm, které jsou na XBox 360, který má jen tříjádrový in-order pomalý procesor.

Jinak v těch testech stará out-of-order G4ka tuším že na 1.6 GHz až na výjimky dosahovala podstatně vyššího výkonu než 3GHz Cell.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
6) Ano, Eagle, pro me je v integer operacich vykon meho CPU vice nez dostatecny. Jestli potrebuji vetsi vykon napr. v podobe C2D, rozhodne ne kvuli interger vykonu, ale hlavne kvuli float.
Když chceš výkon ve float, tak proč C2D ? A64 má výrazně rychlejší FPU než C2D.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Typickou ulohou, ve ktere me CPU brzdi je ripovani videa nebo ve hrach.
Na hry nepotřebuješ ani integer, ani float výkon, tam potřebuješ velkou rychlou cache a rychlý přístup do RAM.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
jasne rikaji, ze do budoucna nebude problem zamestnat mnoho jader.
A proč nám tedy nevysvětlíš, jak tu paralelizaci hodlají provést, když se tím pořád oháníš? Stále jsi nebyl schopen vyvrátit to, že je to s největší pravděpodobností prasárna.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
8 )Ad kompilovani. Ja nemusim vedet, jak to udelat, me na argumentaci staci, ze to nekomu funguje a ze to realne pouzivaji.
Ano. A já zas vím, že ve Visual Studiu 2005 to nefunguje.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
vyviji celou sadu nastroju, ktere umozni vcelku pohodlne psani MT her
Stejně jako je vyvíjel Intel? Haha, tomu to taky nějak nevyšlo. Autoparalelizátor přidá nula nula nic výkonu navíc a OpenMP rozhodně není "pohodlné".