Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Stránka 35 z 39 PrvníPrvní ... 25313233343536373839 PosledníPoslední
Výsledky 851 až 875 z 959

Téma: Vyznam dual core

  1. #851

    Standardní Re: Vyznam dual core

    ad. 90tijadro ... v nasledujicich par letech to vazne bude umet vyuzit jen maloco/malokdo ... ja bych spis zkusil vratit k idee hyperthreadingu ... udelat jadro, ktery by obsahovalo dvojnasobek toho, co soucasny jedno jadro a mechanismus, kterej umi ty jednotky dynamicky pridelovat vice vlaknum ... pak by se mohly spojit vyhody obou pojeti ... ILP i TLP ... navic by se mohlo usetrit na tom, ze nekery jednotky nejsou tak moc vyuzivany, tak jich na obe jadra staci min, jiny by se naopak mohly na ukor toho znasobit ...

    ale zase jen jeden ztrestenej napad ...
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  2. #852

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    A jak si myslis, Eagle, ze ty GPU dosahuji tak neporovnatelne vysokeho vykonu? Vysokou frekvenci?
    A kolik aplikací je schopno profitovat z něčeho takového? Jedna? Podívej se na ten tvůj slavný Cell - dostal na frak i od postarší G4ky.

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    ad. 90tijadro ... v nasledujicich par letech to vazne bude umet vyuzit jen maloco/malokdo
    Ne v následujících letech, ale navždy.

  3. #853
    Uhrovitý puberťák minceVIP Avatar uživatele Darth Maul
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    PRAHA - Kunratice
    Věk
    56
    Příspěvky
    6 177
    Vliv
    373

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Ne v následujících letech, ale navždy.
    Navždy? Skutečně? Jsi snad bůh, že o budoucnosti víš všechno tak naprosto přesně? Sorry Eagle, ale pořád dokola se tady takovými siláckými řečmi shazuješ na úroveň jiných "nejchytřejších na světě"...
    MAUL: XEON 3350, ASUS P5Q-E, 4GB Corsair DDR2-1066, GB 6850/1GB, 2x1,5TB WD15EADS, Samsung SH-S203B, 24“ LCD DELL 2408WFPp, Antec Solo, Corsair HX620W
    KRISSS: C2D E8400, GB EP35-DS3, 2GB Kingston DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, ASUS CB-5216A, 26“ LG W2600HP-BF, Seasonic 430W
    MAULÍK: C2Q Q6600, GB EP35-DS3R, 2GB Corsair DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, Plextor PX-116A, 22“ LG Flatron L226W, Corsair VX450W

  4. #854

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik
    8800 jich ma dokonce 96
    128
    Citace Původně odeslal Petrik
    Blablabla
    Imho sou tve predstavy trosku zkreslene - nemuzes porovnavat jednu shaderovaci jednotku s komplexnim CPU - shaderova jednotka umi par zakladnich operaci, srovnal bych ji spise s SSE jednoutkou CPU. Na CPU ti bezi proces nebo vlakno, CPU ma registry, zasobnik, program counter ......
    Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
    Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104

  5. #855

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Darth Maul Zobrazit příspěvek
    Navždy? Skutečně? Jsi snad bůh, že o budoucnosti víš všechno tak naprosto přesně? Sorry Eagle, ale pořád dokola se tady takovými siláckými řečmi shazuješ na úroveň jiných "nejchytřejších na světě"...
    Ano, navždy. Pokud nejde MP3 kódovat multithreadově dnes, nepůjde to ani zítra ani pozítří. Je to stejné jako s fyzikou - gravitace existuje dnes a bude existovat i zítra.

  6. #856
    Uhrovitý puberťák minceVIP Avatar uživatele Darth Maul
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    PRAHA - Kunratice
    Věk
    56
    Příspěvky
    6 177
    Vliv
    373

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Ano, navždy. Pokud nejde MP3 kódovat multithreadově dnes, nepůjde to ani zítra ani pozítří. Je to stejné jako s fyzikou - gravitace existuje dnes a bude existovat i zítra.
    Jasně, a virtuální realita se dnes zobrazuje naprosto stejným postupem jako před deseti lety...
    MAUL: XEON 3350, ASUS P5Q-E, 4GB Corsair DDR2-1066, GB 6850/1GB, 2x1,5TB WD15EADS, Samsung SH-S203B, 24“ LCD DELL 2408WFPp, Antec Solo, Corsair HX620W
    KRISSS: C2D E8400, GB EP35-DS3, 2GB Kingston DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, ASUS CB-5216A, 26“ LG W2600HP-BF, Seasonic 430W
    MAULÍK: C2Q Q6600, GB EP35-DS3R, 2GB Corsair DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, Plextor PX-116A, 22“ LG Flatron L226W, Corsair VX450W

  7. #857

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Darth Maul Zobrazit příspěvek
    Jasně, a virtuální realita se dnes zobrazuje naprosto stejným postupem jako před deseti lety...
    No a jak jinak se podle tebe zobrazuje? Copak jsou programátorské postupy odlišné? Změnilo se například u her něco vyjma počtu řádků?

    Jenom takový soukromý dotaz - kolik jsi toho už naprogramoval?

  8. #858

    Standardní Re: Vyznam dual core

    nechte ho. eagle bude jeste za ctyricet let poslouchat mp3 a koukat na mpeg1 ...
    Aneb ja se drzim hesla 'Nerikej, ze neco nejde, protoze se najde blbec, kterej nevi, ze to nejde, pujde a udela to.'
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  9. #859
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    297

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Ano, navždy. Pokud nejde MP3 kódovat multithreadově dnes, nepůjde to ani zítra ani pozítří. Je to stejné jako s fyzikou - gravitace existuje dnes a bude existovat i zítra.
    Ale co sem pletes mp3? Je to snad jedina cinnost, kterou zvladnou pocitace? To sem zase pletes pouze to co ty delas na pocitaci. Jsou i lide, kteri nemaji pocitac k poslouchani/ripovani mp3!

    Znamena to snad, ze kdyz Lojza Z Nemanic hraje jen Accolade motorky, tak ze my ostatni nemuzeme vyuzit multithreading?

    Kdysi se take rikalo, ze clovek nemuze letat....a dnes muze
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  10. #860

    Standardní Re: Vyznam dual core

    No covece ja jsem videl par videi z PS3 a nevim nevim zda by to postarsi G4 utahla asi mas na mysli vykon pod linuxem, ktery na nej stale jeste neni dostatecne optimalizovany...navic bych se nedivil, kdyby ta aplikace, ve ktere dostal na frak, jela emulovane...
    Ty proste stale nechapes jednu dost zasadni vec: Pro naprostou vetsinu realnych aplikaci je vykon stavajicich procesoru v pevne desetine carce dostatecny. Vyjimku tvori treba huffmanovy kompresni algoritmy, pak nejake hodne specialni aplikace a samozrejmne kompilace zdrojaku.... Naprosta vetsina aplikaci, ve kterych je zoufaly nedostatek vypocetniho vykonu, operuji s plovouci carkou a vetsinou vyuzivaji streaming vektorove instrukce typu SSE a pod. To je ruzna grafika, video, zvuky, fyzika a podobne veci. Naprosta vetsina techto programu resp. algoritmu, ktere bychom tolik potrebovali zrychlit, je IMHO paralelizovatelna, coz vidime realne ve hrach, kde diky masivni paralelizaci uvnitr GPU je mozne renderovat takovou grafiku, o ktere se dnesnim CPU ani nezda. V techto oblastech budou mit CPU typu Cell a GPU obecne velmi vysoky vykon. Ze je huffmanova komprese taktez paralelizovatelna ukazuje nejnovejsi winRAR (ja vim, ma o 0.001% horsi vysledek) a ze pri kompilaci lze vyuzit vice jader vi kazdy linuxar uz davno.
    Predpokladam tedy, ze budouci procesory budou neco mezi dnesnimi CPU a GPU, tedy hybridni chip s nekolika beznymi procesorovymi jadry pro pevnou desetinou carku a k nim na spinavou praci v plovouci carce mnoho vysoce vykonnych SIMD mikrojader ala SPE v cellu ci unifikovany shader v GPU. Ze to neni jen nejaka moje halucinace ukazuje nejnovejsi projekt AMD v podobe APU jednotek ktere se chysta integrovat do svych novych CPU. Pravdepodobne take bude potreba aplikovat nejakou formu NUMA architektury, aby se zvetsila pametova propustnost pro jednotliva jadra. Zda to bude klasicka NUMA ci neco podobneho Cellu se uvidi. Jeslti si stale myslis, ze budouci CPU budou jednojadrove topici bestie o frekvenci 10GHz, prosim, ale myslim ze uz sam zacinas chapat, ze takto to nebude...

    Jinak ti durazne doporucuji precist si toto: http://arstechnica.com/articles/paed...-multicore.ars
    Decela me tam pobavila jedna vec. Vis jak porad tvrdis, ze si nedokazes predstavit MT kompilovani nebo ze to snad ani nejde?

    For certain specialized tasks, such as compiling, fine-grained threading works really well. Valve has already implemented a system whereby every computer in their offices automatically acts as a compiler node.

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    A kolik aplikací je schopno profitovat z něčeho takového? Jedna? Podívej se na ten tvůj slavný Cell - dostal na frak i od postarší G4ky.


    Ne v následujících letech, ale navždy.
    No vida, dokonce 128

    Myslim ze unifikovane shadery v 8800 toho uz umi ponekud vice nez SSE jednotka v CPU, ale ja jsem zduraznil, ze to neni totez jako CPU...jen jsem Eaglovy vysvetloval, proc dosahuji GPU tak uzasnych vysledku a ze na to nejdou podle jeho rady o zvetsovani frekvence....a ze GPU nemusi umet jenom renderovat hry tu nekolikrat zduraznil on sam
    Citace Původně odeslal Caleb Zobrazit příspěvek
    128
    Imho sou tve predstavy trosku zkreslene - nemuzes porovnavat jednu shaderovaci jednotku s komplexnim CPU - shaderova jednotka umi par zakladnich operaci, srovnal bych ji spise s SSE jednoutkou CPU. Na CPU ti bezi proces nebo vlakno, CPU ma registry, zasobnik, program counter ......
    Naposledy upravil Petrik; 28.12.2006 v 16:10.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  11. #861

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    nechte ho. eagle bude jeste za ctyricet let poslouchat mp3 a koukat na mpeg1 ...
    Víš, o tomhle nerozhodují firmy, ale lidi. A pokud je dnes MP3 nejoblíbenější kompresní formát na hudbu, tak to tak prostě je a málokdo to dokáže změnit. Většina lidí rozdíl mezi MP3 a lossless neslyší, a proto jim MP3 vyhovuje a s největší pravděpodobností i vyhovovat bude. Proč si myslíš, že se neuchytily formáty Super Audio CD a DVD Audio?

    Jinak BTW, MPEG4 AVC multithreadově udělat nelze (už to tady opakuju 100x).

    Citace Původně odeslal mraky Zobrazit příspěvek
    Ale co sem pletes mp3? Je to snad jedina cinnost, kterou zvladnou pocitace? To sem zase pletes pouze to co ty delas na pocitaci. Jsou i lide, kteri nemaji pocitac k poslouchani/ripovani mp3!
    Většina činností, které lze paralelizovat, nepatří mezi typické desktopové úlohy (vyjma videa). Typická úloha je sekvenční, stejně jako v matematice. A i v matematice se musíš řídit prioritou operátorů, jinak se nikdy nedobereš správnému výsledku. Jistě že se najdou i úlohy, které využijí masivní paralelismus, ale ty jsou z oblasti supercomputingu. V desktopech bude znamenat více jader jediné - pokles výkonu v drtivé většině aplikací.

    Plně souhlasím s tím, co tvrdí AMD - že cesta zvyšování výkonu v desktopu vede přes vysokofrekvenční jednojádra doplněná účelovými akcelerátory.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    No covece ja jsem videl par videi z PS3 a nevim nevim zda by to postarsi G4 utahla asi mas na mysli vykon pod linuxem, ktery na nej stale jeste neni dostatecne optimalizovany
    Stále ještě... haha. A to si jako myslíš, že nějaká optimalizace cosi spraví? Out-of-order single-core procesor bude ve většině desktopových věcí vždycky rychlejší než zastaralý Cell.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Ty proste stale nechapes jednu dost zasadni vec: Pro naprostou vetsinu realnych aplikaci je vykon stavajicich procesoru v pevne desetine carce dostatecny.
    Dostatečný? Takže ty vlastně žádný výkon nepotřebuješ, viď? A když je dostatečný, tak proč tady lidi tak básní o Core 2 Duo, který posiluje právě integer výkon?

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Naprosta vetsina techto programu resp. algoritmu, ktere bychom tolik potrebovali zrychlit, je IMHO paralelizovatelna, coz vidime realne ve hrach, kde diky masivni paralelizaci uvnitr GPU je mozne renderovat takovou grafiku, o ktere se dnesnim CPU ani nezda.
    Ano, grafika u her paralelizovatelná je, ale to je dáno tím, že daná scéna obsahuje stovky tisíc pixelů, které jsou jeden na druhém nezávislé. Je to jako když máš dvacet pytlů s cementem a má je odnést jeden chlap nebo dvacet chlapů. Jenže většina desktopových aplikací (včetně např. věcí, které dnes ve hrách připadají na CPU) je sekvenční - podobně jako když se dělá beton, tak tam je ti taky 20 pytlů s cementem na prd, když potřebuješ naházet do míchačky cement, písek, štěrk a vodu a počkat, až se to pořádně promixuje.

    Proto tvrdím, že u desktopu vede cesta přes paralelizaci v GPU a vysokofrekvenční single-core CPU, které zvládne sekvenční úlohy.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    V techto oblastech budou mit CPU typu Cell a GPU obecne velmi vysoky vykon.
    Jasně, takže když už mám v počítače vysoce výkonným SIMD procesor v podobě GPU, tak si tam ještě budu cpát stejně koncipovaný CPU. Víš, jaký bude výsledek? Pokles výkonu ve většině aplikací! Proto říkám, že CPU má jít cestou vysokého sekvenčního výkonu a GPU ho doplňovat při paralelizaci těch několika málo úloh, které se paralelně dají napsat (např. video).

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Jeslti si stale myslis, ze budouci CPU budou jednojadrove topici bestie o frekvenci 10GHz, prosim, ale myslim ze uz sam zacinas chapat, ze takto to nebude...
    Jestli si stále myslíš, že budu investovat peníze do něčeho, co mi nezvýší výkon v současných aplikacích (nové si pořizovat nebudu, protože to stojí peníze a ty současné plní úlohu dobře), prosím, ale myslím, že už sám začínáš chápat, že takto to nebude...

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Decela me tam pobavila jedna vec. Vis jak porad tvrdis, ze si nedokazes predstavit MT kompilovani nebo ze to snad ani nejde?
    Kompilovat multithreadově jde skutečně velmi špatně a pokud si myslíš něco jiného, tak nám nastiň, jak si to představuješ. Něco jiného je kompilace více zdrojáků paralelně (to ale nemá s multithreadingem vůbec nic společného, je to stejné jako u těch pixelů). A jen pro zajímavost - Visual Studio 2005, nejdůležitější vývojový nástroj pro nejrozšířenější počítačovou platformu, neumí spouštět víc instancí kompilátoru najednou.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    ...jen jsem Eaglovy vysvetloval, proc dosahuji GPU tak uzasnych vysledku a ze na to nejdou podle jeho rady o zvetsovani frekvence....a ze GPU nemusi umet jenom renderovat hry tu nekolikrat zduraznil on sam
    Pořád nedokážeš pochopit elementární věci? Je sakra rozdíl mezi tím, jestli máš ujet 10 km co nejrychleji nebo přepravit na vzdálenost 1 km 10 tun písku. Na to první bych asi Tatru 815 nepoužíval. Pokud ty ano, tak se pak nediv, že to jede tak pomalu.

  12. #862

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Víš, o tomhle nerozhodují firmy, ale lidi. A pokud je dnes MP3 nejoblíbenější kompresní formát na hudbu, tak to tak prostě je a málokdo to dokáže změnit. Většina lidí rozdíl mezi MP3 a lossless neslyší, a proto jim MP3 vyhovuje a s největší pravděpodobností i vyhovovat bude. Proč si myslíš, že se neuchytily formáty Super Audio CD a DVD Audio?
    jasne. hlavne do mp3 vpohode dostanes vic jak dva kanaly a pripadne dalsi features. ano lidi rozhodnou a pokud jim jinej format nabidne vic (a nemusi to bejt jen lepsi kvalita, ale trebas mensi vyslednej soubor, bo prave vic kanalu, bo neco jinyho ... ano ocekavam, ze prohlasis, ze presne vis ze v pristich dvoustech letech bude mp3 jedinej nejlepsi a nejpouzivanejsi format, protoze vis, ze lidi nebudou chtit nic jinyho, nez mp3 ted nabizi, ale tvuj zpusob smysleni nesdilim), pujdou cestou toho formatu
    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Jinak BTW, MPEG4 AVC multithreadově udělat nelze (už to tady opakuju 100x).
    A protoze mpeg4 multithreadove nejde udelat uz nikdy nikdy nikdy nikdy nebude mozne multithreadove komprimovat video ... ale notak eagle ... ted uz ses fakt mimo ...
    Plně souhlasím s tím, co tvrdí AMD - že cesta zvyšování výkonu v desktopu vede přes vysokofrekvenční jednojádra doplněná účelovými akcelerátory
    ale notak. ted si sam protirecis. jeste nedavno jsi tu prohlasoval ze DSP, nebo crypto-akcelerator v procesoru je uplne k ho*** ... coto coto, najednou je jednoucelovej akcelerator ta spravna cesta?
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  13. #863

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    jasne. hlavne do mp3 vpohode dostanes vic jak dva kanaly a pripadne dalsi features. ano lidi rozhodnou a pokud jim jinej format nabidne vic (a nemusi to bejt jen lepsi kvalita, ale trebas mensi vyslednej soubor, bo prave vic kanalu, bo neco jinyho
    Smůla, tak to v reálu nechodí. Už dlouho existují lepší formáty než MP3 (např. lossless). Ale lidi tohle nezajímá. Lidi nejdou za kvalitou, jdou za tím, co je moderní a o čem se mluví. Myslíš, že někdo v roce 1997, když jsem s MP3 začínal, věděl, co to MP3 je? Nebo znal WinAmp? Jen hrstka. Myslíš, že když se dneska někoho zeptám, co to je FLAC nebo Monkey's Audio, že bude vědět? Myslíš, že lidi ví, co je Super Audio CD nebo DVD Audio? Ani omylem. Jim ty dva kanály v 44,1 kHz stačí (i komprimovaně v MP3), protože stejně nemají aparaturu, která by zvládla víc (protože do ní nechtějí dávat prachy, neboť všechny ty sestavy vypadají v Datartu stejně, a tak si vyberou tu, která má brand nebo je nejlevnější). A i kdyby měli, tak jich to většina neuslyší, takže jakápak motivace pořizovat si jí vyjma toho dělat ze sebe kinga?

    Exact Audio Copy je taky nejlepší extrakční program. Proč ho tedy většina lidí nepoužívá? Proč si dodnes lidi myslí, že A64 3000+ má frekvenci 3 GHz? Proč má většina lidí peníze na termínovaných účtech v bankách, když jim fond nabídne několikanásobně vyšší zhodnocení?

    Jo a mimochodem, CDčka byly uvedeny už v roce 1982 a proti kazetám znamenaly výrazný skok vpřed v kvalitě zvuku. Víš, když se začaly používat masově? Až v okamžiku, kdy je bylo možné snadno okopírovat a kdy cena přehrávačů a vypalovaček poklesla v důsledku masové dostupnosti natolik, že si to mohl dovolit téměř každý. VHS vs. betamax - kdopak to tehdy vyhrál a kdopak to měl lepší kvalitu? DVD-Audio - první disky v obchodech už v roce 2000. Doteď jsem u nikoho neviděl jediný kus!

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    A protoze mpeg4 multithreadove nejde udelat uz nikdy nikdy nikdy nikdy nebude mozne multithreadove komprimovat video ... ale notak eagle ... ted uz ses fakt mimo ...
    MPEG4 AVC je jeden z výpočetně nejnáročnějších kodeků dneška a žádný dnešní procesor ho není schopen zvládnout v realtime. Ona ta intenzivní komprese zjevně způsobuje závislosti mezi snímky...

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    ale notak. ted si sam protirecis. jeste nedavno jsi tu prohlasoval ze DSP, nebo crypto-akcelerator v procesoru je uplne k ho*** ... coto coto, najednou je jednoucelovej akcelerator ta spravna cesta?
    AMD na něj má HTX slot, takže integrovat ho do CPU momentálně nebude (tudíž nezvýší spotřebu CPU a nesníží mu frekvenci). Integrace CPU a grafické karty se u AMD plánuje pro notebooky, kde to uspoří elektřinu.

  14. #864

    Standardní Re: Vyznam dual core

    1) Ja nevim jak tobe, ale me rychlost dnesnich CPU v MP3 kompresi pripada docela slusna, kdyz zrovna nekomprimujes stovky skladeb naraz, tak MT MP3 proste nepotrebujes

    2) http://www.videohelp.com/tools?tool=HandBrake tak nejde, jo? Ze von to ten autor nevedel a sel a udelal to...

    3) Uved mi prosim nekolik bezne pouzivanych desktopovych uloh, ktere trpi tragickym nedostatkem vykonu a ktere nelze paralelizovat?

    4) A proto AMD uvadi QC, to bude ono. Jestli neco planujou, tak tozhodne ne jednojadra

    5) takze souhlasis s tim, ze psat SW na Cell asi lze, kdyz se ty hry na nem hybaji hodne dobre, jo? To jsi se dostal do slepe ulicky, co Na jednu strany tvrdis, ze hry psat MT nelze a take jsi tvrdil, ze psat SW pro Cell je skoro nemozne. Ted jsi k tomu jeste dodal, ze i stara G4ka je rychljesi nez Cell (ktery obsahuje jakoby G5). Nejak tedy nechapu, jak je mozne, ze se ty hry na tom tak uzasne hybaji

    6) Ano, Eagle, pro me je v integer operacich vykon meho CPU vice nez dostatecny. Jestli potrebuji vetsi vykon napr. v podobe C2D, rozhodne ne kvuli interger vykonu, ale hlavne kvuli float. Typickou ulohou, ve ktere me CPU brzdi je ripovani videa nebo ve hrach. Ani v jednom mi integer moc nepomuze.

    7) Evidentne jsi ci neprecetl ten clanek o Valve source enginu. Precti si ho. Tam mas vysvetleno, jak je ten jejich MT engine udelany a stejne tak tam jasne rikaji, ze do budoucna nebude problem zamestnat mnoho jader.

    8 )Ad kompilovani. Ja nemusim vedet, jak to udelat, me na argumentaci staci, ze to nekomu funguje a ze to realne pouzivaji. A oni maji na mysli vylozene MT kompilovani, coz myslim dostatecne vypliva z toho uryvku, co jsem sem postnul.

    V tom clanku, na ktery sem jeste jednou dam link, je myslim dost jasne nastinen budouci vyvoj hernich enginu. Dale z nej vypliva, ze Valve vyviji celou sadu nastroju, ktere umozni vcelku pohodlne psani MT her, coz je taky patrne duvod, proc je vyvoj toho jejich engine tak drahy...protoze zaroven museli vytvorit tyto nastroje, jejichz uvedeni na trh jsem predpovidal nakde na zacatku tohoto threadu a za coz se mi Eagle nalezite vysmal.

    http://arstechnica.com/articles/paed...-multicore.ars




    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Víš, o tomhle nerozhodují firmy, ale lidi. A pokud je dnes MP3 nejoblíbenější kompresní formát na hudbu, tak to tak prostě je a málokdo to dokáže změnit. Většina lidí rozdíl mezi MP3 a lossless neslyší, a proto jim MP3 vyhovuje a s největší pravděpodobností i vyhovovat bude. Proč si myslíš, že se neuchytily formáty Super Audio CD a DVD Audio?

    Jinak BTW, MPEG4 AVC multithreadově udělat nelze (už to tady opakuju 100x).


    Většina činností, které lze paralelizovat, nepatří mezi typické desktopové úlohy (vyjma videa). Typická úloha je sekvenční, stejně jako v matematice. A i v matematice se musíš řídit prioritou operátorů, jinak se nikdy nedobereš správnému výsledku. Jistě že se najdou i úlohy, které využijí masivní paralelismus, ale ty jsou z oblasti supercomputingu. V desktopech bude znamenat více jader jediné - pokles výkonu v drtivé většině aplikací.

    Plně souhlasím s tím, co tvrdí AMD - že cesta zvyšování výkonu v desktopu vede přes vysokofrekvenční jednojádra doplněná účelovými akcelerátory.


    Stále ještě... haha. A to si jako myslíš, že nějaká optimalizace cosi spraví? Out-of-order single-core procesor bude ve většině desktopových věcí vždycky rychlejší než zastaralý Cell.


    Dostatečný? Takže ty vlastně žádný výkon nepotřebuješ, viď? A když je dostatečný, tak proč tady lidi tak básní o Core 2 Duo, který posiluje právě integer výkon?


    Ano, grafika u her paralelizovatelná je, ale to je dáno tím, že daná scéna obsahuje stovky tisíc pixelů, které jsou jeden na druhém nezávislé. Je to jako když máš dvacet pytlů s cementem a má je odnést jeden chlap nebo dvacet chlapů. Jenže většina desktopových aplikací (včetně např. věcí, které dnes ve hrách připadají na CPU) je sekvenční - podobně jako když se dělá beton, tak tam je ti taky 20 pytlů s cementem na prd, když potřebuješ naházet do míchačky cement, písek, štěrk a vodu a počkat, až se to pořádně promixuje.

    Proto tvrdím, že u desktopu vede cesta přes paralelizaci v GPU a vysokofrekvenční single-core CPU, které zvládne sekvenční úlohy.


    Jasně, takže když už mám v počítače vysoce výkonným SIMD procesor v podobě GPU, tak si tam ještě budu cpát stejně koncipovaný CPU. Víš, jaký bude výsledek? Pokles výkonu ve většině aplikací! Proto říkám, že CPU má jít cestou vysokého sekvenčního výkonu a GPU ho doplňovat při paralelizaci těch několika málo úloh, které se paralelně dají napsat (např. video).


    Jestli si stále myslíš, že budu investovat peníze do něčeho, co mi nezvýší výkon v současných aplikacích (nové si pořizovat nebudu, protože to stojí peníze a ty současné plní úlohu dobře), prosím, ale myslím, že už sám začínáš chápat, že takto to nebude...


    Kompilovat multithreadově jde skutečně velmi špatně a pokud si myslíš něco jiného, tak nám nastiň, jak si to představuješ. Něco jiného je kompilace více zdrojáků paralelně (to ale nemá s multithreadingem vůbec nic společného, je to stejné jako u těch pixelů). A jen pro zajímavost - Visual Studio 2005, nejdůležitější vývojový nástroj pro nejrozšířenější počítačovou platformu, neumí spouštět víc instancí kompilátoru najednou.


    Pořád nedokážeš pochopit elementární věci? Je sakra rozdíl mezi tím, jestli máš ujet 10 km co nejrychleji nebo přepravit na vzdálenost 1 km 10 tun písku. Na to první bych asi Tatru 815 nepoužíval. Pokud ty ano, tak se pak nediv, že to jede tak pomalu.
    Naposledy upravil Petrik; 28.12.2006 v 17:50.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  15. #865

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    blablabla, kecy, ktery nejsou k veci...
    uz si zase protirecis a protoze nemas co na to rict, tak se snazis tu diskuzi zase zatahnout jinam, tak, jak to tu delas uz asi 17 z 18ti stranek. na tohle uz nemam naladu ani nervy.
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  16. #866
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    No covece ja jsem videl par videi z PS3 a nevim nevim zda by to postarsi G4 utahla asi mas na mysli vykon pod linuxem, ktery na nej stale jeste neni dostatecne optimalizovany...navic bych se nedivil, kdyby ta aplikace, ve ktere dostal na frak, jela emulovane...
    Ty proste stale nechapes jednu dost zasadni vec: Pro naprostou vetsinu realnych aplikaci je vykon stavajicich procesoru v pevne desetine carce dostatecny.
    A jaj, a jaj .... Nesmysl o linuxu nebudu komentovat. Vykon CPU je dostatecny, ale pouze na normalni operace, Chci-li komprimovat (zvuk/video) jsou soucasne procesory ZALOSTNE pomale ....

    Az budu prevadet divx video o 100 minutach do 5 minut, MUZEME se bavit o tom, ze procesor je vykonny ... Do te doby to jsou pomale kramy ..
    Aspon pro me

    U prevodu do MP3 ten vykon jakz takz ujde ....
    Ale mas pravdu, ze jestli mam Mplayer pod Duron 1G, nebo Conroe 5G tak je to jedno, hraje porad stejne ... (joke), ale treba v kancelari, taky neni velky rozdil mezi PC 2G Athlon a 4G Pentium, pricemz cena je jinde ...

    Opakuji znovu, jedu Linux optimalizovany pro Intel (PC jede 24 hodin) a poridil jsem si procak o 50 procent lepsi nez ten minuly a zadny rozdil nepozoruju, tedy do doby, nez zadnu grabovat do MPEG2, MPEG4 a jeste pri tom, muzu psat do fora a aktualizovat system, ale to nedela kazdy a rozdil v cene je propastny ...
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  17. #867

    Standardní Re: Vyznam dual core

    A jaj, asi jsi si vubec necetl, co jsem napsal. To je pak tezka debata. Ja psal, ze jejich vykon je dostatecny v PEVNE desetine carce, coz multimedia rozhodne nejsou...naopak jsem tvrdil, ze v plovouci jsou hodne pomale, cili o tom se bavit nemusime
    Ohledne toho linuxu: linux JE na Cellu zatim opravdu zalostne pomaly, najdi si to na netu.

    Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
    A jaj, a jaj .... Nesmysl o linuxu nebudu komentovat. Vykon CPU je dostatecny, ale pouze na normalni operace, Chci-li komprimovat (zvuk/video) jsou soucasne procesory ZALOSTNE pomale ....

    Az budu prevadet divx video o 100 minutach do 5 minut, MUZEME se bavit o tom, ze procesor je vykonny ... Do te doby to jsou pomale kramy ..
    Aspon pro me

    U prevodu do MP3 ten vykon jakz takz ujde ....
    Ale mas pravdu, ze jestli mam Mplayer pod Duron 1G, nebo Conroe 5G tak je to jedno, hraje porad stejne ... (joke), ale treba v kancelari, taky neni velky rozdil mezi PC 2G Athlon a 4G Pentium, pricemz cena je jinde ...

    Opakuji znovu, jedu Linux optimalizovany pro Intel (PC jede 24 hodin) a poridil jsem si procak o 50 procent lepsi nez ten minuly a zadny rozdil nepozoruju, tedy do doby, nez zadnu grabovat do MPEG2, MPEG4 a jeste pri tom, muzu psat do fora a aktualizovat system, ale to nedela kazdy a rozdil v cene je propastny ...
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  18. #868
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    3) Uved mi prosim nekolik bezne pouzivanych desktopovych uloh, ktere trpi tragickym nedostatkem vykonu a ktere nelze paralelizovat?
    mencoder, avidemux, virtualdub, xvid, x264, lame, transcode = kvuli temto aplikacim si kupuju porad dokola moderni CPU a stale to CPU je pomale na muj vkus, nesnasim cekani.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    4) A proto AMD uvadi QC, to bude ono. Jestli neco planujou, tak tozhodne ne jednojadra
    To nemyslis vazne Jak muzou "riskovat" vyvoj jedno-jadra, kdyz tomu lidi nerozumej a dnes je zajimaji dual core, protoze je to v reklame a leti to, je pak tezke se pres takovy marketing prenest ...
    Presne duvod proc kdysi AMD muselo zavest rating, protoze proste procesory AMD mele na mensi frekvenci, VYSSI vykon nez "dokonaly" intel ... proste lidi nerozumi, ze ten procak je lepsi, vidi jen oznaceni ... a reklamu. To same DDR1 a DDR2 a porad dokola ...

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    5) takze souhlasis s tim, ze psat SW na Cell asi lze, kdyz se ty hry na nem hybaji hodne dobre, jo? To jsi se dostal do slepe ulicky, co Na jednu strany tvrdis, ze hry psat MT nelze a take jsi tvrdil, ze psat SW pro Cell je skoro nemozne. Ted jsi k tomu jeste dodal, ze i stara G4ka je rychljesi nez Cell (ktery obsahuje jakoby G5). Nejak tedy nechapu, jak je mozne, ze se ty hry na tom tak uzasne hybaji
    V tomhle mas pravdu. To je ta spravna cesta.Myslim si taky, ze Cell je super a ze v dane konzoli je to silna zbran + sladeny HW a SW = pecka ... tak by to melo fungovat ....
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  19. #869
    Senior Member Avatar uživatele tomase
    Založen
    29.01.2004
    Bydliště
    Brno[work],Martin[home]
    Věk
    40
    Příspěvky
    1 982
    Vliv
    285

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
    mencoder, avidemux, virtualdub, xvid, x264, lame, transcode = kvuli temto aplikacim si kupuju porad dokola moderni CPU a stale to CPU je pomale na muj vkus, nesnasim cekani.
    Pre niekoho bude dlho aj ked sa mu to skomprimuje za 10sekund. Vsetko je totiz relativne.
    E4400 Ninja ¦ P35-DS3 ¦ 4x1GB DDR800 ¦ AMD HD6670 ¦ Crucial M4 64GB + WD6400AAKS + WD2500KS + 7200.10 250GB ¦ Enermax 420W ¦ NEC 3520A ¦ Centurion 5 + KAMABAY + AK-FC-03 ¦ MX510 ¦ UltraX ¦ Formula Vibration Feedback ¦ 223BW ¦ Creative T5900 + AKG K 530 ¦ not watercooled anymore

    "Pokud máte jiný názor než já, je to jasný důkaz, že se pletete." "když má 1000 pičmulínků jiný názor, jedná se o přímý důkaz, že pravdu mám já" "Jinak ke quadcore - dualcore mě vždy zdržoval, měl jsem už před 10 lety dualCPU, až quadcore je konečně rychlejší než já" "Podle některých je lepší Cialis, nicméně, pokud Vás baví píchat různé svěží mladé kusy zhruba 6 až 7 hodin denně (mám to místo posilovny), 3 hodiny spát, a zbytek pracovat, tak Viagra skutečně funguje lépe. Naprosto doporučuji. 25mg modré tabletky, a denní norma je splněna. Pak 15 hodin programování, nějaký ten hip-hop do Sennheiser sluchátek, a 3 hodiny zase spát." RH

  20. #870

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    1) Ja nevim jak tobe, ale me rychlost dnesnich CPU v MP3 kompresi pripada docela slusna, kdyz zrovna nekomprimujes stovky skladeb naraz, tak MT MP3 proste nepotrebujes
    Fakt? Ty jsi asi nikdy v LAME na vysokou kvalitu nekomprimoval, viď ?

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    2) http://www.videohelp.com/tools?tool=HandBrake tak nejde, jo? Ze von to ten autor nevedel a sel a udelal to...
    Kdyby sis o tom něco pozjišťoval, věděl bys, že multithreading v H.264 je řešen s viditelnou ztrátou kvality. Jenže ty se opět spokojíš s povrchním pohledem. Pak nemá smysl ti nic vysvětlovat.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    3) Uved mi prosim nekolik bezne pouzivanych desktopovych uloh, ktere trpi tragickym nedostatkem vykonu a ktere nelze paralelizovat?
    MP3, Monkey's Audio (možná jde, možná nejde, ale teď není paralelizováno), DOSbox (s největší pravděpodobností jde, ale není paralelizováno), realtime antivirus (nejde), XviD (je jen beta, která padá), MPEG4 AVC (nejde), hry (např. Civ III paralelní není a výkonu by potřebovala kvantum; nové střílečky jen obtížně a za cenu prasáren), Excel (není, možná by šlo omezeně pro některé úlohy, ale např. pro řešitele nejde), programovací nástroje (nejsou), šifrovací algoritmy (z principu nejdou), WinRAR (nejde), Photoshop (je jen z části a výkon navíc nic moc), šifrování disku (nejde), deassembler (nejde), spousta starších programů a her (např. Bryce 5, ACDSee 3.1, hry se SW renderingem - ty už nikdo nikdy předělávat nebude, existují novější alternativy, které ale nemusí jedincům sednout a navíc si je musí lidi koupit).

    Výsledek? Většina aplikací momentálně NENÍ paralelní. V budoucnu tu určitý potenciál je, ale závisí jen na tom, jak se programátoři budou snažit. Já tvrdím, že se nepřetrhnou, stejně jako se nepřetrhnuli u SIMD a HyperThreadingu.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    4) A proto AMD uvadi QC, to bude ono. Jestli neco planujou, tak tozhodne ne jednojadra
    AMD uvádí QC do serverů. Do desktopů jen jako konkurenci Intelu (= pro vejtahy). Sami ale už několikrát dávali najevo, že QC do desktopů ani neplánovali.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    5) takze souhlasis s tim, ze psat SW na Cell asi lze, kdyz se ty hry na nem hybaji hodne dobre, jo?
    Souhlasím s tím, že pro určitý typ software je Cell zajímavé řešení. A že se na něm hry hýbají? Neviděl jsem žádné statistiky o tom, kolik z toho udělá GPU a jak moc jsou ty hry náročné na CPU. Jenom jsem z dobrého zdroje slyšel, že od Sony utíkali programátoři, protože byli otráveni programováním pro Cell. Dále jsem taky slyšel, že cena jedné hry pro PS3 je tak vysoká, že se musí prodat vysoce nadstandardní počet kusů. A konečně taky se říká, že hry pro PS3 jsou kvalitou velmi podobné těm, které jsou na XBox 360, který má jen tříjádrový in-order pomalý procesor.

    Jinak v těch testech stará out-of-order G4ka tuším že na 1.6 GHz až na výjimky dosahovala podstatně vyššího výkonu než 3GHz Cell.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    6) Ano, Eagle, pro me je v integer operacich vykon meho CPU vice nez dostatecny. Jestli potrebuji vetsi vykon napr. v podobe C2D, rozhodne ne kvuli interger vykonu, ale hlavne kvuli float.
    Když chceš výkon ve float, tak proč C2D ? A64 má výrazně rychlejší FPU než C2D.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Typickou ulohou, ve ktere me CPU brzdi je ripovani videa nebo ve hrach.
    Na hry nepotřebuješ ani integer, ani float výkon, tam potřebuješ velkou rychlou cache a rychlý přístup do RAM.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    jasne rikaji, ze do budoucna nebude problem zamestnat mnoho jader.
    A proč nám tedy nevysvětlíš, jak tu paralelizaci hodlají provést, když se tím pořád oháníš? Stále jsi nebyl schopen vyvrátit to, že je to s největší pravděpodobností prasárna.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    8 )Ad kompilovani. Ja nemusim vedet, jak to udelat, me na argumentaci staci, ze to nekomu funguje a ze to realne pouzivaji.
    Ano. A já zas vím, že ve Visual Studiu 2005 to nefunguje.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    vyviji celou sadu nastroju, ktere umozni vcelku pohodlne psani MT her
    Stejně jako je vyvíjel Intel? Haha, tomu to taky nějak nevyšlo. Autoparalelizátor přidá nula nula nic výkonu navíc a OpenMP rozhodně není "pohodlné".

  21. #871
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal tomase Zobrazit příspěvek
    Pre niekoho bude dlho aj ked sa mu to skomprimuje za 10sekund. Vsetko je totiz relativne.
    ale je to trochu rozdil, zda to porva sekundy nebo hodiny, ne ?
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  22. #872
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    297

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Většina činností, které lze paralelizovat, nepatří mezi typické desktopové úlohy (vyjma videa). Typická úloha je sekvenční, stejně jako v matematice. A i v matematice se musíš řídit prioritou operátorů, jinak se nikdy nedobereš správnému výsledku. Jistě že se najdou i úlohy, které využijí masivní paralelismus, ale ty jsou z oblasti supercomputingu. V desktopech bude znamenat více jader jediné - pokles výkonu v drtivé většině aplikací.
    Vis, ty by jsi mel delat politiku. Ja se te na neco zeptam a ty odpovis necim jinym. Stale tu oponujes mp3kama a kdyz ti nekdo rekne, ze by se dualcore pro jeho praci hodilo, tak ty zase zacnes mp3 a vetsinou aplikaci. Nikdo ti to nebere, ale ty proste neuznavas nic jineho nez vetsinu aplikaci a podle ni by se mel ridit cely svet.
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  23. #873

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    linux JE na Cellu zatim opravdu zalostne pomaly, najdi si to na netu.
    A víš proč? Protože je to pro úlohy jako OS a desktopové aplikace pomalý šunt.

    Citace Původně odeslal mraky Zobrazit příspěvek
    Vis, ty by jsi mel delat politiku. Ja se te na neco zeptam a ty odpovis necim jinym. Stale tu oponujes mp3kama a kdyz ti nekdo rekne, ze by se dualcore pro jeho praci hodilo, tak ty zase zacnes mp3 a vetsinou aplikaci. Nikdo ti to nebere, ale ty proste neuznavas nic jineho nez vetsinu aplikaci a podle ni by se mel ridit cely svet.
    Dyť je to jednoduchý. Nemáš MT aplikace => nekupuj si DC. Máš MT aplikace a potřebuješ výkon => kup si dvousocket. Takhle to fungovalo 10 let a bylo to logické. Cena za dvousocket není zas o tolik vyšší než u jednosocketu a výkon to ve specializovaných úlohách přinese. Tahle nebude nutné snižovat frekvence, a tudíž běžnému uživateli to přinese hodně, a i ten, který potřebuje MT výkon, si přijde na své.

    Jistě budeš argumentovat cenou, ale můžu tě ubezpečit, že ono to vyrobení DC není zas o tolik levnější než vyrobení dvou SC. Deska o něco dražší je, ale výrobně to taky není přehnané. To je holt politika výrobců CPU, že za to kdysi účtovali těžké peníze a teď, když jim teče do bot, byli schopni tuhle dojnou krávu potopit, aby vůbec měli typickým zákazníkům co nakecat.
    Naposledy upravil Eagle; 28.12.2006 v 19:34.

  24. #874
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    297

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Dyť je to jednoduchý. Nemáš MT aplikace => nekupuj si DC. Máš MT aplikace a potřebuješ výkon => kup si dvousocket. Takhle to fungovalo 10 let a bylo to logické. Cena za dvousocket není zas o tolik vyšší než u jednosocketu a výkon to ve specializovaných úlohách přinese. Tahle nebude nutné snižovat frekvence, a tudíž běžnému uživateli to přinese hodně, a i ten, který potřebuje MT výkon, si přijde na své.
    Ukaz mi dvousocket ntb
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  25. #875

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal mraky Zobrazit příspěvek
    Ukaz mi dvousocket ntb
    Na notebooku přece stejně žádné náročné úlohy dělat nemůžeš. Jsi tam omezen extrémně pomalým diskem, malou RAM (nelze mít velkou kvůli malému počtu slotů a požadavku na SO-DIMM), nízkým TDP (=> limituje napětí a frekvenci).

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 2 uživatelů. (0 registrovaných a 2 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •