Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
nechte ho. eagle bude jeste za ctyricet let poslouchat mp3 a koukat na mpeg1 ...
Víš, o tomhle nerozhodují firmy, ale lidi. A pokud je dnes MP3 nejoblíbenější kompresní formát na hudbu, tak to tak prostě je a málokdo to dokáže změnit. Většina lidí rozdíl mezi MP3 a lossless neslyší, a proto jim MP3 vyhovuje a s největší pravděpodobností i vyhovovat bude. Proč si myslíš, že se neuchytily formáty Super Audio CD a DVD Audio?

Jinak BTW, MPEG4 AVC multithreadově udělat nelze (už to tady opakuju 100x).

Citace Původně odeslal mraky Zobrazit příspěvek
Ale co sem pletes mp3? Je to snad jedina cinnost, kterou zvladnou pocitace? To sem zase pletes pouze to co ty delas na pocitaci. Jsou i lide, kteri nemaji pocitac k poslouchani/ripovani mp3!
Většina činností, které lze paralelizovat, nepatří mezi typické desktopové úlohy (vyjma videa). Typická úloha je sekvenční, stejně jako v matematice. A i v matematice se musíš řídit prioritou operátorů, jinak se nikdy nedobereš správnému výsledku. Jistě že se najdou i úlohy, které využijí masivní paralelismus, ale ty jsou z oblasti supercomputingu. V desktopech bude znamenat více jader jediné - pokles výkonu v drtivé většině aplikací.

Plně souhlasím s tím, co tvrdí AMD - že cesta zvyšování výkonu v desktopu vede přes vysokofrekvenční jednojádra doplněná účelovými akcelerátory.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
No covece ja jsem videl par videi z PS3 a nevim nevim zda by to postarsi G4 utahla asi mas na mysli vykon pod linuxem, ktery na nej stale jeste neni dostatecne optimalizovany
Stále ještě... haha. A to si jako myslíš, že nějaká optimalizace cosi spraví? Out-of-order single-core procesor bude ve většině desktopových věcí vždycky rychlejší než zastaralý Cell.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Ty proste stale nechapes jednu dost zasadni vec: Pro naprostou vetsinu realnych aplikaci je vykon stavajicich procesoru v pevne desetine carce dostatecny.
Dostatečný? Takže ty vlastně žádný výkon nepotřebuješ, viď? A když je dostatečný, tak proč tady lidi tak básní o Core 2 Duo, který posiluje právě integer výkon?

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Naprosta vetsina techto programu resp. algoritmu, ktere bychom tolik potrebovali zrychlit, je IMHO paralelizovatelna, coz vidime realne ve hrach, kde diky masivni paralelizaci uvnitr GPU je mozne renderovat takovou grafiku, o ktere se dnesnim CPU ani nezda.
Ano, grafika u her paralelizovatelná je, ale to je dáno tím, že daná scéna obsahuje stovky tisíc pixelů, které jsou jeden na druhém nezávislé. Je to jako když máš dvacet pytlů s cementem a má je odnést jeden chlap nebo dvacet chlapů. Jenže většina desktopových aplikací (včetně např. věcí, které dnes ve hrách připadají na CPU) je sekvenční - podobně jako když se dělá beton, tak tam je ti taky 20 pytlů s cementem na prd, když potřebuješ naházet do míchačky cement, písek, štěrk a vodu a počkat, až se to pořádně promixuje.

Proto tvrdím, že u desktopu vede cesta přes paralelizaci v GPU a vysokofrekvenční single-core CPU, které zvládne sekvenční úlohy.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
V techto oblastech budou mit CPU typu Cell a GPU obecne velmi vysoky vykon.
Jasně, takže když už mám v počítače vysoce výkonným SIMD procesor v podobě GPU, tak si tam ještě budu cpát stejně koncipovaný CPU. Víš, jaký bude výsledek? Pokles výkonu ve většině aplikací! Proto říkám, že CPU má jít cestou vysokého sekvenčního výkonu a GPU ho doplňovat při paralelizaci těch několika málo úloh, které se paralelně dají napsat (např. video).

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Jeslti si stale myslis, ze budouci CPU budou jednojadrove topici bestie o frekvenci 10GHz, prosim, ale myslim ze uz sam zacinas chapat, ze takto to nebude...
Jestli si stále myslíš, že budu investovat peníze do něčeho, co mi nezvýší výkon v současných aplikacích (nové si pořizovat nebudu, protože to stojí peníze a ty současné plní úlohu dobře), prosím, ale myslím, že už sám začínáš chápat, že takto to nebude...

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Decela me tam pobavila jedna vec. Vis jak porad tvrdis, ze si nedokazes predstavit MT kompilovani nebo ze to snad ani nejde?
Kompilovat multithreadově jde skutečně velmi špatně a pokud si myslíš něco jiného, tak nám nastiň, jak si to představuješ. Něco jiného je kompilace více zdrojáků paralelně (to ale nemá s multithreadingem vůbec nic společného, je to stejné jako u těch pixelů). A jen pro zajímavost - Visual Studio 2005, nejdůležitější vývojový nástroj pro nejrozšířenější počítačovou platformu, neumí spouštět víc instancí kompilátoru najednou.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
...jen jsem Eaglovy vysvetloval, proc dosahuji GPU tak uzasnych vysledku a ze na to nejdou podle jeho rady o zvetsovani frekvence....a ze GPU nemusi umet jenom renderovat hry tu nekolikrat zduraznil on sam
Pořád nedokážeš pochopit elementární věci? Je sakra rozdíl mezi tím, jestli máš ujet 10 km co nejrychleji nebo přepravit na vzdálenost 1 km 10 tun písku. Na to první bych asi Tatru 815 nepoužíval. Pokud ty ano, tak se pak nediv, že to jede tak pomalu.