Za predpokladu, ze jsi GK kupoval jako soukroma osoba, nikoliv jako firma(s vyuzitim ICO):
§19/3 Zakon na ochranu spotrebitele
§622/3 Obcansky zakonikProdávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Takze jim oznam(emailem, telefonicky, ale nejlepe pisemne a nech si podaci listek), ze na zaklade §19/3 zakona na ochranu spotrebitele a §622/3 obcanskeho zakoniku odstupujes od kupni smlouvy uzavrene daneho dne a ze zadas vraceni castky tebou vybranym zpusobem. Popripade se zmin o tom, ze pokud ti v teto zalezitosti nevyhovi, jsi v reseni teto reklamace v kontaktu s COI(ceskou obchodni inspekci) a SOS(sdruzenim na ochranu spotrebitele) a hodlas se na ne pripadne dale obratit.Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Se zadnou externi reklamaci, nebo prodlouzenou lhutou pro vyrizeni reklamace jsi nesouhlasil, protoze tvuj souhlas, predpokladam, nikde nemaji. Takze je to celkem jednoduche a melo by to jit takto vyresit..