Já tam tohle řešil, jenže už v okamžiku, kdy mi cpali k podpisu protokol (na zboží zakoupené den předtím), na kterém bylo napsáno "pozáruční reklamace, reklamace může trvat déle než 30 dní". Samozřejmě jsem to odmítl podepsat a řešil to dále s vedením společnosti, které uznalo, že došlo k "pochybením". Tato "pochybení" jsou ovšem zjevně záměrná, abych to shrnul:
- pokud po Vás budou chtít něco takového podepsat, tak nepodepisujte
- v Tvém případě si tam rovnou zajdi (resp. si je vyžádej jinak) pro peníze, protože dle zákona mají 30 dní a Tobě je úplně jedno, jestli jde karta k reklamaci do Brna, nebo na Venuši - nestihnou do 30 dní, vrací peníze, jejich problém
Jen znovu zopakuji, že s CC jsou "poslední dobou" samé problémy a že sám jsem tam nakupovat přestal a doporučuji učinit tak i ostatním.