Tyto externi reklamace chodi vetsinou vyrobci, pokud maji nejake spalene soucastky...davaji na to exterku, protoze pak nemusi do 30dni garantovat vraceni zbozi a vyrobce pak posoudi, zda ke spaleni doslo beznym user pouzivanim nebo mohla byt karta nejak nadstandartne upravovana a tim znicena. U nas sice distributori maji napsane nejake poplatky za neopravnene reklamace, ale v ramci konkurencniho boje je temer vubec neaplikuji. Treba ti to v poho vyrobce opravi a dostanes pak novy/opraveny kousek s tim, ze si na to hold delsi dobu pockas. Tot z vlastni zkusenosti.
PC: AMD Athlon 64 X2 3800+ EE, 2x 1GB DDRII800 A-Data, 120GB + 500GB, externi disk 320GB, 23" LCD Apple Home Cinema HD + 20" LCD LG L2000C-SF, Logitech Cordless MX3100, Sennheiser HD580
PDA: FSC Loox 420 + Koss The Plug + 1GB SD Transcend 80x
Photo: Olympus E-500, 14-45mm 1:3.5-5.6, 40-150mm 1:3.5-4.5 + FL-36 + 8GB SanDisk Ultra II + 512MB Kingston + Lowepro EX 160 + Tamrac
Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
nechápu co řešíte...proč chceš kartu zpět. Sám si ji doma neopravíš, a naopak ti ji třeba vymění. Běžná praxe.
Basic PC: AMD Athlon64 X2 3600+ @ 4600+ | GIGABYTE GA-M55PLUS-S3G | 2*1GB DDR2 667 Adata | Leadtek 7600GT 256MB | 2* Seagate 7200.7+ 120GB SATA | 20" Samsung 205BW | DVDRW NEC ND-4551A | Chello 5000/512
Stipendium peccati mors est
Si peccasse negamus, fallimur, et nulla est in nobis veritas
Přesto, že bouře nad jezerem věští blízkost konce, pohyb nebes je plný síly!
Já tam tohle řešil, jenže už v okamžiku, kdy mi cpali k podpisu protokol (na zboží zakoupené den předtím), na kterém bylo napsáno "pozáruční reklamace, reklamace může trvat déle než 30 dní". Samozřejmě jsem to odmítl podepsat a řešil to dále s vedením společnosti, které uznalo, že došlo k "pochybením". Tato "pochybení" jsou ovšem zjevně záměrná, abych to shrnul:
- pokud po Vás budou chtít něco takového podepsat, tak nepodepisujte
- v Tvém případě si tam rovnou zajdi (resp. si je vyžádej jinak) pro peníze, protože dle zákona mají 30 dní a Tobě je úplně jedno, jestli jde karta k reklamaci do Brna, nebo na Venuši - nestihnou do 30 dní, vrací peníze, jejich problém
Jen znovu zopakuji, že s CC jsou "poslední dobou" samé problémy a že sám jsem tam nakupovat přestal a doporučuji učinit tak i ostatním.
[PC] i7-3770K @4.5 GHz w/Noctua NH-D14 SE2011 | 32 GB Patriot G2 | Asus P8Z77-V Deluxe | Crucial M4 256 GB | 2x WD20EZRX RAID1 | BD-RE LG GBW-H20L | Sapphire HD7750 Ultimate | Enermax Revolution87+ 550W | Antec Solo II | Asus Xonar Phoebus + AKG K271 MkII | NEC PA231W + SVII + Spyder3EE
[Photo] Nikon D700 + MB-D10 | AF-S 16-35/4G VR | AF-S 24-120/4G VR | AF-S 50/1.4G | AF-S 60/2.8G | AF-S 85/1.8G | AF-S 70-200/2.8G VRII | TC-17E II | SB-900 | Transcend cards | Heliopan + Formatt filters | Gitzo support | Kata + Tamrac bags
You're guaranteed to miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)