nechápu co řešíte...proč chceš kartu zpět. Sám si ji doma neopravíš, a naopak ti ji třeba vymění. Běžná praxe.
nechápu co řešíte...proč chceš kartu zpět. Sám si ji doma neopravíš, a naopak ti ji třeba vymění. Běžná praxe.
Basic PC: AMD Athlon64 X2 3600+ @ 4600+ | GIGABYTE GA-M55PLUS-S3G | 2*1GB DDR2 667 Adata | Leadtek 7600GT 256MB | 2* Seagate 7200.7+ 120GB SATA | 20" Samsung 205BW | DVDRW NEC ND-4551A | Chello 5000/512
Stipendium peccati mors est
Si peccasse negamus, fallimur, et nulla est in nobis veritas
Přesto, že bouře nad jezerem věští blízkost konce, pohyb nebes je plný síly!
Já tam tohle řešil, jenže už v okamžiku, kdy mi cpali k podpisu protokol (na zboží zakoupené den předtím), na kterém bylo napsáno "pozáruční reklamace, reklamace může trvat déle než 30 dní". Samozřejmě jsem to odmítl podepsat a řešil to dále s vedením společnosti, které uznalo, že došlo k "pochybením". Tato "pochybení" jsou ovšem zjevně záměrná, abych to shrnul:
- pokud po Vás budou chtít něco takového podepsat, tak nepodepisujte
- v Tvém případě si tam rovnou zajdi (resp. si je vyžádej jinak) pro peníze, protože dle zákona mají 30 dní a Tobě je úplně jedno, jestli jde karta k reklamaci do Brna, nebo na Venuši - nestihnou do 30 dní, vrací peníze, jejich problém
Jen znovu zopakuji, že s CC jsou "poslední dobou" samé problémy a že sám jsem tam nakupovat přestal a doporučuji učinit tak i ostatním.
[PC] i7-3770K @4.5 GHz w/Noctua NH-D14 SE2011 | 32 GB Patriot G2 | Asus P8Z77-V Deluxe | Crucial M4 256 GB | 2x WD20EZRX RAID1 | BD-RE LG GBW-H20L | Sapphire HD7750 Ultimate | Enermax Revolution87+ 550W | Antec Solo II | Asus Xonar Phoebus + AKG K271 MkII | NEC PA231W + SVII + Spyder3EE
[Photo] Nikon D700 + MB-D10 | AF-S 16-35/4G VR | AF-S 24-120/4G VR | AF-S 50/1.4G | AF-S 60/2.8G | AF-S 85/1.8G | AF-S 70-200/2.8G VRII | TC-17E II | SB-900 | Transcend cards | Heliopan + Formatt filters | Gitzo support | Kata + Tamrac bags
You're guaranteed to miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)
Za predpokladu, ze jsi GK kupoval jako soukroma osoba, nikoliv jako firma(s vyuzitim ICO):
§19/3 Zakon na ochranu spotrebitele
§622/3 Obcansky zakonikProdávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Takze jim oznam(emailem, telefonicky, ale nejlepe pisemne a nech si podaci listek), ze na zaklade §19/3 zakona na ochranu spotrebitele a §622/3 obcanskeho zakoniku odstupujes od kupni smlouvy uzavrene daneho dne a ze zadas vraceni castky tebou vybranym zpusobem. Popripade se zmin o tom, ze pokud ti v teto zalezitosti nevyhovi, jsi v reseni teto reklamace v kontaktu s COI(ceskou obchodni inspekci) a SOS(sdruzenim na ochranu spotrebitele) a hodlas se na ne pripadne dale obratit.Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Se zadnou externi reklamaci, nebo prodlouzenou lhutou pro vyrizeni reklamace jsi nesouhlasil, protoze tvuj souhlas, predpokladam, nikde nemaji. Takze je to celkem jednoduche a melo by to jit takto vyresit..
MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
NTB: HP nc 6320
To co pises, nedava smysl. Polopaticky: proste mu to nevyresili do 30dnu(koncak), stale tu vec zadrzujou(nyni pres 30dni), a zakaznik, protoze nedal souhlas se zaslanim na externi reklamaci(dulezite) a tim padem i prodlouzenou reklamacni lhutou(dele nez 30dni), tak ho to proste vubec, ale vubec nemusi zajimat. Do 30dni mu to nevyridili a proto tedy odstupuje od kupni smlouvy. Oni si tomu muzou rikat jak chteji, to ze to poslali na exterku bez jeho souhlasu je ciste jenom jejich blbost. Tohle neni zadna exterka, to je normalni reklamace nevyrizena do 30dni.
Samozrejme prodejce ma pravo zamitnout reklamaci, ale v tomto pripade musi mit zakaznik do 30dni od data jejiho podani predmet reklamace zpatky, neuvede-li souhlas s prodlouzeni dobou vyrizeni reklamace(exterka).
![]()
Naposledy upravil Jey; 17.12.2006 v 21:45.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)