myslim, ze obchodni zakonnik nejak upravuje dobu do ktere musi dat vyjadreni o uznane/neuznane reklamaci (3 dny?)
nakupoval si to "na ico" ?
myslim, ze obchodni zakonnik nejak upravuje dobu do ktere musi dat vyjadreni o uznane/neuznane reklamaci (3 dny?)
nakupoval si to "na ico" ?
Historie: C2Q Q6600 @3.2GHz (8x400) || MB: GB X48-DS5 rev 1.1 F8H || COOL: Thermalright Ultra 120 eXtreme || MEM: 4x 2GB Corsair Dominator PC2-8500C5@1066MHz
Soucasnost: Ci7 3770 @default || MB: GB GA-Z77X-UD4H rev 1 F2 || COOL: Gelid Tranquillo rev2 || MEM: 2x 8GB Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL10 XMP
VGA: Sapphire HD5870 VaporX / 1GB || HDD: 2x SSD Corsair M64 + 2x Velociraptor 74GB + WD 2TB Green || Sound: Realtek Azalia || Case: TT Eureka || PSU: Corsair HX620W
Pokud je reklamace neuznana, tak bych chtel vedet duvod a tu kartu bych si chtel vzit. Pokud ji bez tveho vedomi poslali vyrobci, tak bych to povazoval za uznanou reklamaci a po 30 dnech bych po nich chtel kartu nebo vratit penize.
Proc ji nekam posilali, pokud neuznali reklamaci? To je nejaka blbost.
Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
No jo, ale kdyz neuznali reklamaci, tak proc ji posilali do sevisu? Ja bych na ne sel s tim, ze v zakone neni zadne rozdeleni delky trvani reklamace podle toho, jestli je uznana. Prekrocili 30 dnu a nemaji pro tebe opravenou kartu(dokonce ani neopravenou), tak jim pisemne predej odstoupeni od smlouvy.
Problem s nejakym posilanim je jen jejich problem. A myslim, ze jsem tu v nejakem threadu cetl informaci, ze reklamace ktera neni odmitnuta do tech 3 dnu se povazuje za uznanou. Zkus si to najit.
Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
No nejspis napisu nekomu vejs, protoze 2mesice uz je trochu moc, mam CZC rad, ale tohle nechapu.
Bohužel, tento přístup je ze strany CC čím dál tím běžnější a to dokonce i v případech, kdy žádné viditelné mechanické poškození není - prostě Ti i osobně na místě "podsunou" protokol o převzetí s nenápadnou hláškou, že reklamace nebyla uznána a nepodléhá občanskému zákonníku... pokud si toho nevšimneš, máš smolíka!!!![]()
MAUL: XEON 3350, ASUS P5Q-E, 4GB Corsair DDR2-1066, GB 6850/1GB, 2x1,5TB WD15EADS, Samsung SH-S203B, 24“ LCD DELL 2408WFPp, Antec Solo, Corsair HX620W
KRISSS: C2D E8400, GB EP35-DS3, 2GB Kingston DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, ASUS CB-5216A, 26“ LG W2600HP-BF, Seasonic 430W
MAULÍK: C2Q Q6600, GB EP35-DS3R, 2GB Corsair DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, Plextor PX-116A, 22“ LG Flatron L226W, Corsair VX450W
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)