Jenže ty hry, co vyjdou za rok, ještě zrovna moc limitované výkonem dnešních SC procáků nebudou (a to se bavim o těch top hrách, normální hry, kterých bude 95% poběží na SC úplně v klidu s rezervou).
Pokud jde o hry, tak bude aspoň minimálně rok zbytečnost dual-core úplně. A tak do dvou let to nebude nějak extrémní nutnost. Pokud bych byl hráč her, tak bych teď určitě radši zůstal někde u nějakého nataktěného A64 a minimálně rok na upgrade sral. Pak se uvidí a pokud se opravdu objeví CPU intensive hry, tak už si budu moct vybrat zase z lepších kousků případně dělaných lepší technologií se stropem zase o kousek dál atd atd. Navíc pokud se tady bavíme o budoucím limitování CPUčkem, tak to tu mluvíme zároveň o největším hi-endu u grafik a popravdě kopa lidí tu má karty, co odpovídají mainstreamu, a to bude zase o nečem jiném.
Ohledně her. Myslim, že ještě dlouho budou vycházet hry, které budou čistě ST a ty hry budou stejně úspěšné jako jiné hry, co jsou MT, protoze o tom ta úspěšnost her vůbec neni (počet MT her bych za rok netipoval na víc jak 5% v úplně ideálním případě).
Jo a to, že dneska neni ve hrách nějak extra fyzika a AI neni kvůli výkonu CPU. Je to kvůli času potřebnému na implementaci. Co jsem zkoušel nové hry na AMD Turionu64 podtaktovaném na polovinu max. frekvence (800MHz), tak většina her měla rozdíl fps minimální.