Nechápeš princip. Když bude jedno jádro málo vytížené, to druhé zvýší svojí frekvenci. Tím se zvýší výkon ve většině aplikací, neboť dual-core většina programů nedokáže využít. Zároveň tím nepřijdeš o výhodu dvou jader, neboť při zatížení obou se frekvence opět vyrovná. Tedy je to jakási kombinace dual-core a rychlého single-core.
"Budou muset" je naivní představa. Jediný, kdo musí něco s výkonem dělat, je výrobce CPU, protože pokud nic dělat nebude, lidé přestanou jeho výrobky kupovat. Programátor naproti tomu je placen za software jako celek, přičemž výkon software je jen část produktu, která nemusí být nejdůležitější (budeš si kupovat hru kvůli tomu, že běží rychle, nebo proto, že je zábavná?). Pro programátora bývá výkon až jako vedlejší produkt, primárně jde o kvalitu software jako takového. Tedy vývoj multithreaded software optimalizovaného na DC závisí momentálně jen na 1) ochotě zákazníka zaplatit za to (ta je obecně minimální), 2) dobré vůli programátora.