Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    284

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
    THX:
    Ten clanok som si cital, nemusis mi to tu prekladat. Kecy su to pekne ale jedina ukazka su tam tie videa. Pekne to tam okecavaju ale to je asi tak vsetko. Preco tam neukazali nieco realne? Ved ta hra ma vyjst o dva mesiace, gold musi byt o par tyzdnov skor...
    Ja myslim ze nechceli ukazovat viac z hry pred vydanim. Ak su tak skoro k dokonceniu, tiez by si mohol nadavat, ze preco este nevyslo demo.
    Ak mi niekto povie, ze AI v HL2 je dobra, tak sa len zasmejem. Kvalitu nahradzali kvantitou, vsetky tie coop postavy boli naskriptovani blbci. Q3 obdobne, v D3 vylepsene, no stale obdobne. Slusna AI je imho v UnrealTournamente.
    ja len tvrdim, ze AI je v hl2 "gro hry". V q3 nejaka ai skoro vobec nebola, lebo hra bola viac multiplayerovo zamerana. Snad teraz ked bude k dispozicii vyssi vykon pre AI (vdaka paralelizacii a dalsim jadram) sa to zlepsi. Inac single player hry prave koli nizkej AI velmi nehram. Tych blbeckov z HL2 co blokuju chodby som vzdy okamzite postrielal nech nezavadzaju (teda - ak to v danom mieste dovoloval skript ich pozabijat).

    Ako chces paralelizovat koliznu scenu? Bez lockov velmi tazko. Jedine, ze by vymysleli nejake algoritmy, ktore rychlo pred vypoctom odhadnu nejaky kluc, na zaklade ktoreho by rozdelili scenu - a to dost pochybujem, pretoze by to sice mozno v 90% pripadov bolo rychlejsie, no v 10%ach by sa to bud rozsypalo alebo to bolo vyrazne pomalsie ako na SC... Pripadne by ani zdaleka nebolo vyuzitych viac jadier.
    ale ved predsa oni zamykanie pouzivaju...

    [edit]
    Kamerovy pohlad tej istej sceny spolahlivo neparalelizujes pokial nebude kazde jadro pocitat cast udajov 2x. (a hadaj ktoru - prave koliznu, ktora zabera drvivu vacsinu casu aj na SC)
    Povedal by som, ze pohlad z kamery je vec, ktora nejak velmi nemodifikuje objekty na ktore sa pozera. Prave preto si viem predstavit ze dva rozne jadra pocitaju pohlady z dvoch roznych kamier. Ak by si tie jadra nemal dva, tak single core by ti tak ci tak muselo spocitat pohlad z tej druhej kamery.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  2. #2
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Ja myslim ze nechceli ukazovat viac z hry pred vydanim. Ak su tak skoro k dokonceniu, tiez by si mohol nadavat, ze preco este nevyslo demo.
    Skor si myslim, ze je to preto, lebo tu ich dokonalu paralelizaciu poznas v novej hre len vdaka efektom ako ten dazd a ked to portujes na HL2 a EP1, tak tam bude narast podobny ako u Q4 = max 10-25%, imho skor este mensi.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    ja len tvrdim, ze AI je v hl2 "gro hry".
    A to je imho to, co bez odrbov neparalelizujes. Odrby = naskriptovanost. Naskriptovanost != AI.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Snad teraz ked bude k dispozicii vyssi vykon pre AI (vdaka paralelizacii a dalsim jadram) sa to zlepsi. Inac single player hry prave koli nizkej AI velmi nehram. Tych blbeckov z HL2 co blokuju chodby som vzdy okamzite postrielal nech nezavadzaju (teda - ak to v danom mieste dovoloval skript ich pozabijat).
    jj, AI tam takmer nebola... a ta, co bola, tu imho neparalelizujes

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    ale ved predsa oni zamykanie pouzivaju...
    hej, ale prave to zamykanie ti z principu spravi z vyhody viacerych threadov nevyhodu, lebo bude vypocty predlzovat a zvysne jadra sa budu flakat. Tych 95% lock-free pripadov moze snad nastat iba v pripade, ze hovoria cisto o ich "skript-AI".

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Povedal by som, ze pohlad z kamery je vec, ktora nejak velmi nemodifikuje objekty na ktore sa pozera. Prave preto si viem predstavit ze dva rozne jadra pocitaju pohlady z dvoch roznych kamier. Ak by si tie jadra nemal dva, tak single core by ti tak ci tak muselo spocitat pohlad z tej druhej kamery.
    Ak ma kamera ukazovat to, co sa deje na scene, tak musi pred tym nasledovat vypocet koliznej sceny, ktory ti zaberie drvivu vacsinu vypocetneho casu, a ktory imho spolahlivo neparalelizujes, nakolko by si musel pri tej paralelizacii bud urcit presne hranice objektov alebo sa Ti moze lahko stat, ze cez seba dva objekty na scene preletia. Ak to chces pocitat poctivo, tak proste 80-100% narast vykonu s dvoma a viac jadrami nedosiahnes, preto som napisal, ze su to pekne okecavacky.
    Naposledy upravil PiT; 04.11.2006 v 13:58.
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  3. #3
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    284

    Standardní Re: Vyznam dual core

    No ale este moze nastat situacia, ze tie dve kamery nevidia tu istu scenu a pre tu druhu mozno teda pocitat kolizie paralelne.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  4. #4
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    No ale este moze nastat situacia, ze tie dve kamery nevidia tu istu scenu a pre tu druhu mozno teda pocitat kolizie paralelne.
    ....

    Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
    ... ale sa snazia paralelizovat a tym urychlit veci, ktore tam pridavaju - len niektore efekty (dazd, obrazovky na scene a pod). O AI a pod. su tam iba "vzrusene" dristy, ziadne dokazy (a prave AI je jedna z veci, kde ma Valve imho velke rezervy).
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •