Výsledky 1 až 25 z 37

Téma: vraceni zbozi - poskozena krabice

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: vraceni zbozi - poskozena krabice

    Citace Původně odeslal fr33k Zobrazit příspěvek
    Úplně přesně mě nechápeš.
    Co udělá 99% zákazníků, když jim přijde zboží, které není v originálním obalu nebo přijde ve zničeném blistru? Možností je více, ale vždy bude v tomto případě prodejce ten zlý a zákazník ten podvedený - z pohledu zákazníka.
    Pokud je zboží v pořádku, tak nemůže zákazník požadovat nic. Tak maximálně může zboží důkladně zkontrolovat, zda není poškozené.
    Nebavíme se tu samozřejmě o audio a video nahrávkách a počítačových programech.

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: vraceni zbozi - poskozena krabice

    Citace Původně odeslal iwigirl Zobrazit příspěvek
    Pokud je zboží v pořádku, tak nemůže zákazník požadovat nic. Tak maximálně může zboží důkladně zkontrolovat, zda není poškozené.
    Nebavíme se tu samozřejmě o audio a video nahrávkách a počítačových programech.
    krasna teorie. praxe je ovsem zcela jina. zakaznik by okamzite nasrany volal, co to jako ma bejt...a vysvetlujte mu, ze obal neni soucasti vyrobku. ha, ha, ha...
    a kdyz to nevyhada, tak ho do 14 dnu vrati...vysledek pro prodejce naprosto stejny - rozbalena sluchatka se vratila...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •