Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
Muze vypadat predavaci protokol nejak takto?

.....
Napsal bych to podobne, jen vynech sve subjektivni hodnoceni (pak jak úderem dvanácté to přestane a zase je vše ok, jak mavnutim kouzelneho proutku ). Proste notebook zacne lagovat, tuhne, nepracuje na plny vykon ackoliv by mel atd. Tecka.
Pripojil bych k popisu, ze mas vyzkoumane diky logum mericich softwaru, ze se tak deje vzdy, kdyz teplota prestoupi urcitou mez = pak to zacne nepracovat, tak jak ma, tedy se domnivas, ze je pricinou problemu. Rovnez ze vylucujus problem s operacnim systemen, virem, ci jinym softwarem, zkousel jsi novou cistou instalaci atd. bla bla bla (jedna z prvnich domnenek "chytryho" technika - ma za*rany Widle, tak mu to dela problemy a on otravuje v servisu)
Pokud se ti povede takto objektivne popsat zavadu, mas velkou sanci, ze narazis na nekoho, kdo to bude posuzovat a pri soupisu vsech smysluplnych reseni, co jsi zkousel, ti da v duchu za pravdu, ze tedy asi notebook ma nejaky problem a podle toho reklamaci bude tez resit.
Takze nejak podobne bez citove zabarvenych domnenek, proste technicky popis.