Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
No jiste ze ti nezverejni nove hry. Jen sem ti vysvetloval, proc nemuzes mit ve zdrojaku zpristupneny vsechen kod.
Já to samozřejmě vím, dříve se často využíval Miles Sound System na zvuk a ten určitě není možné poskytovat "free". Jenže to jen potvrzuje, co říkám - že prostě programátor komerční aplikace v drtivé většině případů nechce uveřejnit kód, neboť se tím chrání proti kopírování.

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
Toto je obycejna matematika kolem krivek a jejich navazovani. Kdyz budes mit zajem, tak ti poslu scripta z nasi fakulty.
Jenže program není jen matematika. Můžeš mít paralelismus pro určité specifické bloky, ale ty můžou být tak malé, že se je paralelizovat nevyplácí. Vyplatí se je třeba udělat v SIMD, což taky LAME využívá. Abys mohl paralelizovat všechno, musíš mít poměrně velké instrukční bloky - jednak kvůli režii OS a taky kvůli efektivnosti CPU (než načteš první data a instrukce do cache, trvá to; než z pipeline dostaneš první výsledek, trvá to; než vyměníš výsledky s druhým CPU jedoucím hlavní thread, trvá to). Aby se vyplatilo paralelizovat nějakou smyčku, musí se jednat o tisíce instrukcí (jednojádro při využití SIMD v tom může být hodně rychlé). Ale jestli si myslíš, že to tak není, běž to programátorům LAME předvést - je to open-source a oni určitě uvítají, když jim to trošku urychlíš BEZ ztráty kvality.