Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
Rozhodne to neni proto, abys nemohl udelat copy/paste Jinak zdrojaky zverejnuje i ID soft a to uz pekne dlouho. A za dalsi, u tohodle typu OSource nejde o copy/paste. Tady jde o podivani se jak to udelali. Ten kod je jak technikou programovani, tak i technologiema "ancient history" (jak descent tak ID hry= Doom1,2,Quake1 ...) a rozhodne je to dneska nepouzitelne.
Sám říkáš, že to jsou staré hry - no ano, přesně tak. Zveřejní staré zdrojáky, aby fanoušci mohli dělat modifikace. Ale novou věc ti nikdo nezveřejní, protože nechce, aby mu to někdo obšlehnul (ať už stylem Copy & Paste nebo omrknutím know-how). Programátor je placen mimo jiné i za to, že něco umí udělat lépe než ostatní (ať už rychleji nebo kvalitněji).

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
A ty vis neco o Mpeg1 Layer3 a jak se encoduje ?
Doporucuju toto. MDCT rozhodne je do jiste miry paralelizovatelny ve smyslu jaky sem psal. Jen se u krivky musis trefit do spravneho keyframu, aby to bylo spojite. Pokud se chces ptat jak, tak to ti rozhodne z hlavy nereknu, ale jde to
Určitě o tom víš víc než programátoři LAME... (ironie)