Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize
Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo
Nemam core 2 duo, ale koupim si ho
Nemam core 2 duo a nechci ho
1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm
To je uplne jiny pripad. Nektere casti jsou vypustene kvuli urcitym vecem v kodu, ktere nebyli vyvinute stejnou firmou/teamem a pokud ta druha firma se rozhodla zdrojaky nezverejnit tak jsou vypusteny. Tj. soucasti jednoho produktu jsou obvykle casti od ruznych firem, kde kazda zvlast je pod copyrightem, dnes to jdou jine .dll, takze sice mas cely kod ale neprelozis to, protoze nemas .bin a nasledne ani .dll onech dalsich firem. Rozhodne to neni proto, abys nemohl udelat copy/paste
Jinak zdrojaky zverejnuje i ID soft a to uz pekne dlouho. A za dalsi, u tohodle typu OSource nejde o copy/paste. Tady jde o podivani se jak to udelali. Ten kod je jak technikou programovani, tak i technologiema "ancient history" (jak descent tak ID hry= Doom1,2,Quake1 ...) a rozhodne je to dneska nepouzitelne.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Sám říkáš, že to jsou staré hry - no ano, přesně tak. Zveřejní staré zdrojáky, aby fanoušci mohli dělat modifikace. Ale novou věc ti nikdo nezveřejní, protože nechce, aby mu to někdo obšlehnul (ať už stylem Copy & Paste nebo omrknutím know-how). Programátor je placen mimo jiné i za to, že něco umí udělat lépe než ostatní (ať už rychleji nebo kvalitněji).
Určitě o tom víš víc než programátoři LAME... (ironie)
Naposledy upravil Haste; 05.10.2006 v 16:43.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Já to samozřejmě vím, dříve se často využíval Miles Sound System na zvuk a ten určitě není možné poskytovat "free". Jenže to jen potvrzuje, co říkám - že prostě programátor komerční aplikace v drtivé většině případů nechce uveřejnit kód, neboť se tím chrání proti kopírování.
Jenže program není jen matematika. Můžeš mít paralelismus pro určité specifické bloky, ale ty můžou být tak malé, že se je paralelizovat nevyplácí. Vyplatí se je třeba udělat v SIMD, což taky LAME využívá. Abys mohl paralelizovat všechno, musíš mít poměrně velké instrukční bloky - jednak kvůli režii OS a taky kvůli efektivnosti CPU (než načteš první data a instrukce do cache, trvá to; než z pipeline dostaneš první výsledek, trvá to; než vyměníš výsledky s druhým CPU jedoucím hlavní thread, trvá to). Aby se vyplatilo paralelizovat nějakou smyčku, musí se jednat o tisíce instrukcí (jednojádro při využití SIMD v tom může být hodně rychlé). Ale jestli si myslíš, že to tak není, běž to programátorům LAME předvést - je to open-source a oni určitě uvítají, když jim to trošku urychlíš BEZ ztráty kvality.
Proc myslis, ze zrovna LAME je pricipialne neparalelizovatelny ?
Cloveka napadne x zpusobu jak na to. Takovy asi nejrealnejsi je rozdelit encoding na tolik useku kolik mas jader. Tj. u DualCore na 2 casti a pak paralelne encodujes kazdou pulku na jinem jadre. Spojeni by nemel byt velky problem a to ani kvalitou ani narocnosti. A uz tu bylo napsano nejmin 10x, ze je to navic zbytecne, kdyz kazde album ma nejakych 12+ pisnicek a muzes encodovat kazdou zvlast na jinem jadre, tedy v realnych podminkach je to az linearni narust.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
A ty vis neco o Mpeg1 Layer3 a jak se encoduje ?
Doporucuju toto. MDCT rozhodne je do jiste miry paralelizovatelny ve smyslu jaky sem psal. Jen se u krivky musis trefit do spravneho keyframu, aby to bylo spojite. Pokud se chces ptat jak, tak to ti rozhodne z hlavy nereknu, ale jde to![]()
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Toto téma si právě prohlíží 2 uživatelů. (0 registrovaných a 2 anonymních)