Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
2 SWARM: Takze jestli to chapu dobre, tak ten clovek skutecne potvrdil, ze ty nejnovejsi enginy budou mit oddlene jednotlive veci (AI, fyziku, Zvuk a pod)? To je super Otazka je jak moc komplikovane to bude, aby pak ty hry vubec vysli v konecnem case.
No, týkalo se to teď ohlašovaných enginů, takže teď máme 3 roky čas než na těch enginech začnou vycházet hry .

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Ad ta fyzika: doufam ze ne vsichni vyvojari, co pisi fyziku, ani poradne nevedi, co to je Laplaceova transformace. Ono je dost mozne, ze by i do her sla aplikovat vysokoskolska fyzika jako napr. Lagrangeovy rovnice druhého druhu a pod. veci, problem je ale v tom, ze ten vyvojar by musel byt jak dobry programator, tak alespon prumerne vzdelany fyzik. Takovych lidi asi moc neni a to je mozna duvod, proc az do nedavna fyzika ve hrach vypadala tak jak vypadala. Neber to prosim jako urazku toho tveho znameho a diky za tvoje prispevky.
Jako urážku svého známého to neberu. Ani nevim jestli ho můžu nazvat svým známým, když jsem se s nim bavil dneska v poledně snad minimálně po půl roce. Záleží asi na konkrétním člověku, jaké má školy ohledně té fyziky. Drtivá většina herních vývojářů, se kterými se ale setkávám mají za sebou aspoň několik semestrů vysokoškolské fyziky, takže tvoje teorie, že takových lidí moc neni ti tu rovnou radši vyvracím, než je začneš moc rozvíjet. Jsem přesvědčen o tom, že většina lidí, co kodí fyziku ve hrách má vysokoškolskou fyziku probranou. Aspoň teda když se zaměřím na mé nejbližší okolí, tak určitě.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
A proc jsou podle meho nazoru obecne kvalitnejsi linuxove programy velmi casto MT, kdezto wokenni malo kdy?
Nějak nemám pocit, že by v tom byl linux nějak lépe. Z čeho vycházíš?