Asi jsi mel puvodne v planu neco velkeho prozradit, skoda. Vsichni tu cekame aby jsme to mohli obratem zpenezitAsi to budou supertajne veci ktere resite po ICQ, ale co uz, mozne to je. Ja mam zase zkusenosti, ze po programatorovi je problem chtit aby vytvoril vicevlaknovy program (coz je z jeho oboru) natoz, aby umel vytvorit solver na fyziku, umel sestavit dif. rovnice nebo nedejboze pouzit Laplaceovu transformaci. Pritom to zas tak tezke neni. Ad narocnost: krok integrace se da snadno menit. Nejsem si jist v cem by mel byt tak zasadni problem.
Problem neni v tom, ze by to nekdo nedokazal. Naopak, jsem si zcela jist, ze taci jsou. Bohuzel prevladaji code monkeys, kteri jsou levni a naskriptuji nebo jinak znasilni fyziku ci AI rychle a bez problemu. A o penize jde nakonec v prvni rade. Nakonec, kdo z vedeni projektu ma pojem o vypoctu pohybove rovnice, ze. Takze strach a nejistota zvitezi. Nakonec je k tomu donuti stejne penize v podobe lavinoveho marketingoveho efektu, protoze bez realne fyziky bude hra tezko prodejna.
Stejne se ale nemohu ubranit dojmu, ze kdyby kazdy programator po opusteni VS umel psat vicevlaknovy kod, tak by jsme s vicevlaknovymi programy setkavali mnohem casteji. Bohuzel, prave proto to spociva i ve vseobecne vzdelanosti programatorske obce.
Jinak v tomhle obecne souhlasim s Petrikem.