Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
Tak to právě že vůbec neni. S vědeckými programy na fyziku bych to rozhodně nesrovnával. U real-time fyziky pro komplexní prostředí, jaká jsou ve hrách bys s nějakými složitými integraly a tak moc nepochodil. To tě musím zklamat. Problém právě je v tom, že náročnost výpočtu se vůbec nedá snadno nastavit. Ještě jsem to potom řešil s jedním "člověkem na slovo vzatým", ale ten mi zakázal citovat tu diskuzi z ICQ, ale potvrdil mi to celkem přesně. Btw myslim, že tohle už by bylo docela slušné OT. Ale popravdě, když jsem mu přeposlal ten kus tvého příspěvku, tak se akorát vysmál.
Neber to zle. Jenom se tu snažim trochu nastínit, jak to chodí, nic víc.
Asi jsi mel puvodne v planu neco velkeho prozradit, skoda. Vsichni tu cekame aby jsme to mohli obratem zpenezit Asi to budou supertajne veci ktere resite po ICQ, ale co uz, mozne to je. Ja mam zase zkusenosti, ze po programatorovi je problem chtit aby vytvoril vicevlaknovy program (coz je z jeho oboru) natoz, aby umel vytvorit solver na fyziku, umel sestavit dif. rovnice nebo nedejboze pouzit Laplaceovu transformaci. Pritom to zas tak tezke neni. Ad narocnost: krok integrace se da snadno menit. Nejsem si jist v cem by mel byt tak zasadni problem.

Problem neni v tom, ze by to nekdo nedokazal. Naopak, jsem si zcela jist, ze taci jsou. Bohuzel prevladaji code monkeys, kteri jsou levni a naskriptuji nebo jinak znasilni fyziku ci AI rychle a bez problemu. A o penize jde nakonec v prvni rade. Nakonec, kdo z vedeni projektu ma pojem o vypoctu pohybove rovnice, ze. Takze strach a nejistota zvitezi. Nakonec je k tomu donuti stejne penize v podobe lavinoveho marketingoveho efektu, protoze bez realne fyziky bude hra tezko prodejna.


Stejne se ale nemohu ubranit dojmu, ze kdyby kazdy programator po opusteni VS umel psat vicevlaknovy kod, tak by jsme s vicevlaknovymi programy setkavali mnohem casteji. Bohuzel, prave proto to spociva i ve vseobecne vzdelanosti programatorske obce.





Jinak v tomhle obecne souhlasim s Petrikem.