Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    256

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    64-bit XPcka sice mozna 4CPU podporuji, ale problem je v tom, jak. Vubec bych se nedivil, kdyby byl vykon 4-threadovy aplikace klidne nizsi na 4-jadrech nez na dvou. Vista by snad jiz mela mit vylepseny CPU scheduler, tak se nechame prekvapit.
    Nesouhlas. V NT řadě ušla podpora více procesorů velký kus cesty. Mám fyzicky zkušenost s 8mi procesorovými servery už na speciálních verzích NT4.0 a už tam to bylo použitelné velmi dobře.
    Tohle mi přijde, že nejčasteji vychází z toho, že si lidi říkaj, že XPčka tu jsou už 5-6 let a dualcore tu jsou přece chvíli ...jinak si to vážně nedokážu vysvětlit . Ale mile rád se od vás nechám poučit, aby se neřeklo .
    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Ne to si nepredstavuji, ale rozdelit fyziku, AI, zvuk a samotny herni engine by melo jit a nemuselo by to byt ani moc komplikovane.
    Pohybuju se mezi lidma, kteří dělají hry, které můžete běžně vidět na pultech obchodů a v reklamách a něco jsem k tomu taky pochytil. Komplikované to rozhodně je. Vytváří to větší požadavky na programátora (aby to bylo použitelné a hlavně stabilní) a na jeho (jejich) čas. Když si vemu, že 90% her je limitováno jen a pouze grafickou kartou v dnešní době, tak ani neni tak úplně důvod se o tyto optimalizace snažit a hlavně se nikomu ten čas navíc nezaplatí na "zisku navíc".
    No a když se zaměřim ještě na jednu věc, co tu od tebe zazněla. To, že se třeba osere AI, fyzika nebo grafika doteď nebylo kvůli tomu, že by to procesor nestíhal, kvůli tomu se tyhle kompromisy nedělaj. Ty jsou proto, protože to všechno je náročné na vývoj a udělat hru, která bude mít jak promakanou AI, tak fyziku i grafiku a nic se neosere, je dost náročné.
    Naposledy upravil swarm; 01.10.2006 v 21:22.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 2 uživatelů. (0 registrovaných a 2 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •