Moje zkušenost z reklamací u Alzasoftu
Dne 13.5.2005 jsem u nich zakoupil disk Toshiba 1,8" CardBus 40GB, dne 27.7.2006 jsem jim ho šel reklamovat, servisní technik vše zapsal a vystavil doklad o převzetí a včera (30.8 ) jsem si tam dovolil zavolat, jak to vypadá a nechápal jsem.
Nemáme hotové a když je na faktuře IČO, tak jednají podle obchodních podmínek a nemají na to 30dnů jak je obvyklé, ale jak dlouho chtějí a že až to bude, tak to bude a že se dál nemusí se mnou bavit, přece dodržují obchodní zákon.
Neměl jsem čas to včera řešit a dnes jsem si tam zašel osobně.
Po 15 minutách debaty na téma proč to nemají vyreklamované, jak zacházejí se zákazníkem a po výhružce, že dodáváme CME Media Services (TV NOVA - pár věcí jsme jim poslali)
Tak, že mi dají jiný ať si dojdu do skladu. Ve skladu mi sice jiný vydali, ale měl jinou patici (ZIF), tak jsem řekl, že tento nepotřebuji a oni, že to není jejich problém ať si zajdu na reklamace, tak jsem zašel na reklamace, chvilku jsem se hádal, že to není jejich chyba, že výrobce změnil patici disku pod stejným označením atd, a potom navrhli dobropis, říkal jsem si , tak to je super, nakonec to jde.
No ale když mi ho dával k podpisu tak ta částka byla o dost nižší než na původním dokladu. Ohradil jsem se co je to a oni, "že podle obchodních podmínek je to v naprostém pořádku", že jsem si to při koupi podepsal , že s tím souhlasím (viz. obchodní podmínky). a toto je jejich aktuální cena ponížena na 80% za používání toho disku.
Nakonec mi nezbylo nic jiného než podepsat, ale peníze mi stejně nedají, připíšou mi je do kreditu, Fakt super ALZASOFT, přeji Vám všem příjemný nákup.
Já už u nich nechci nic koupit, ale budu muset něco zakoupit, mám přece kredit.
Reklamace ALZASOFT = DRZOST, Arogance, nefér jednání, starosti a prodělek