Pokud chceš novej,tak ho di vrátit do prodejny a oháněj se zákonem §616 o vadě do 1/2 roku a výměně moňasu za novej nebo vrácení peněz.Za vady při převzetí zboží odpovídá prodejce/výrobce.Bohužel pro něj.Prostě si musí rozmyslet jestli bude určitej výrobek prodávat a tím za něj zodpovídat podle zákona do 1/2 roku.Pokud je to dýl tak je na řadě servis/prodejce,kterej ti to má opravit,nebo vyměnit,ale pokud ti to vymění tak tím uzná že je to neopravitelný (nevim kterej § to je)a ty máš opět nárok na odstoupení od smlouvy-vrácení peněz a nejsi povinen jiný monitor přijmout.Je to pak jenom na dohodě.A pokud ti dají novej monitor tak ti na něj běží zase nová záruka.

Takže to řeš s prodejcem,servis ti to neprodal,ten to jen opravuje.....