Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
Zaujimave
Par teorii.
Mozno je problem unifikovaneho cipu v sucasnych v aplikaciach/hrach prave nefixny pocet VS a PS. Predpokladam ze tam kde su problemy musia vyvojari v drivery nastavit profil pre danu gamesu, tj kolko VS a PS bude gamesa pouzivat pre najlepsi performance.
Ne, tohle si čip (R600) řídí sám interně a je to jedna z věcí, která u něj 100% funguje (viz testy náročné na VS)

Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
Mozno preto spociatku mala G80 vykon v perdeli a az dnes to je OK.
Ne, viz výsledky VS. Výkon měla G80 celkově imho vždy vysoký.

Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
Mozno karta aplikuje fixny pocet shaderov len u DX9
Myslíš G80? Ne Výsledky testů GS jsou nízké.

Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
V kazdom pripade cas ukaze ako to v skutocnosti je.
Určitě. Jen pak možná už bude pozdě. Uvidíme, jak silný vliv má TWIMTBP (zatím docela vydatný, protože "DX10" v nových hrách stále není nic víc, než více alpha-textur (=fillrate), delší viditelnost, sytější modré nebe atd.)

Citace Původně odeslal Semik Zobrazit příspěvek
Btw...by ma teda zaujimalo, v akej hre vyuzijem to prave HDR na R9700ke?
Z hlavy mě napadá SC:CT.