Výsledky 1 až 25 z 169

Téma: AGEIA PhysX PPU

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Jezevec
    1) prave ze ne, to rozdeleni potrebujes jen ...
    1. Chlape, vis jak se v DX vykresluje scena ? Pro max. rychlost mas objekty ulozene ve VB (tzn. vertexy objektu se vsemi informacemi o normalach,TC atd.., zalezi taky kolik vertexu na kazdy VB atd, ale to je zatim fuk). Kdyz chces nejaky vykreslit, musis nastavit materialy, transformacni matice a pak cist vertexy z VB. Tim, ze bys ty objekty deformoval RealTime bys MENIL i to co se vykresluje (a tim i obsah VB) propana. I kdybys teda mel onen algoritmus na deformace, musel bys stadium deformace pri kazdem framu cpat do VB a to kazde stadium je uz jiny objekt chapes !! To nezapises nejakou matici. To bys musel deformaovat pres VertexShader abys mohl delat takoveto PerVertex deformace a to uz je od PPU celkem daleko. Todle bude jeste dlouho nerealne a osobne se spis v tomto priklanim k HavokFX, i kdyz to bude v teto mire pouzitelne az za x let.

    2. Zase vedle. Smarja tys to snad necet, kolizni scena je JINA nez normalni scena. Je UPRAVENA(upravena lvl designerama) aby se hrac mohl spravne pohybovat. Aby nekam jit mohl a jinam zase ne atd. Upravuje ti i gameplay napriklad na schodech, ktere jsou mnohdy v kolizni scene uplne jinak.

    3. Nejde jenom o zpusob modelovani ale hlavne o ty optimalizace. Bez poradne sektorove/kolizni sceny/occluderu/zvukovych sektoru atd. by ti hra s velmi prumernou grafikou sla 5-10FPS na nejrychlejsich strojich nepocitam ruzne deformace a slozitejsi objekty.

    4. Tim sem chteal taky naznacit extremne prodlouzeny vyvoj. Navic kdybys znal praci scripteru, vedel bys, ze scripty mnohdy nejsou jenom na ucinne/hraci viditelne veci, ale pomahaji si tim i scripteri ve fazi, kdy neco nekde nefunguje spravne, treba AI se zasekava atd. A kdyz sme u toho AIcka, hodne tech preskakovani a schovavani se NPC za predmety co vypada tak jako by to byla super AI neni nic jineho, nez preddefinovane HideOut oblasti, kde se NPC muze schovat nebo preskocit...scripter je tam sam nasazi. Rozhodne to neni pristup typu ...tady je prekazda...takhle je vysoka..takhle je siroka...jo tam se vlezu aby me nevidel...na to zapomen... tudiz i tohle by bylo nepouzitelne.

    Zajdi si na exkurzi do nejake firmy typu Illusion a uvidis kolik problemu se na tebe s timto pristupem sesype.
    Naposledy upravil Haste; 20.07.2006 v 13:23.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •