GRAW2's Ageia Island video
http://www.youtube.com/watch?v=D2cs1o_qqAI
tohle už vypadá relativně slušně, ale dokud neuvidím rozdíly výkonu a kvality s/bez, tak k tomu stejně budu skeptický...
GRAW2's Ageia Island video
http://www.youtube.com/watch?v=D2cs1o_qqAI
tohle už vypadá relativně slušně, ale dokud neuvidím rozdíly výkonu a kvality s/bez, tak k tomu stejně budu skeptický...
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Tak rozdil vykonu pri simulacich fyziky s/bez PhysX jsou napriklad tady:
http://www.youtube.com/watch?v=yIT4lMqz4Sk&NR=1
Je to rozhodne zajimave a je torchu skoda, ze se toho vyvojari porad boji.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
skorej je otázka či na ten rozdiel je fakt potrebná AGEIu...
Intel Core i7 920@4.1GHz,Asus P6T,POV480GTX ,3x2GB KingstonKHX3 1730CL7,H2O+Cosmos S,Seasonic X-750W,Corsair X64, 2xWD15EADS 1,5TB,Xonar Essence ST + DT770 pro/IE6,LG GH22NS50, SyncMasterP2370, ACER Aspire ONE Ferrari, HTC TouchHD
motto1: Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, J. O'Neill
dual core hyperthreaded cpu? to bud maju nejaky core cpu co vyjde na buduci rok, alebo maju XE955/965 co su vysoko taktovane Pentia D s HTzaujimavy sposob, ako to vybrzdit, pretoze ak to pouziva 3 jadra z dvoch (
) tak sa nedivim, ze to musi sekat .... AGEIA je blbost, keby to niekto naprgal pre ten procak, tak to utiahne alebo by sa mohli pouzivat unifikovane jednotky grafik (Ci sli/cf zapojenia)
Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".
Fyzikalni procesor bude ulohy pro ktery je optimalizovanj vzdycky pocitat rychlejs nez cokoli jinyho. A mimochodem, podivej se, jakou ma spotrebu Ageia a jakou libovolnej GPU pouzitelnej pro fyzikalni vypocty.
Jen nejak zatim tvurci FPU, vyvojari a i uzivatele nechteji pochopit (nevim v jakym poradi), ze FPU nemuze zvednout pocet FPS a podobny nesmyslny pozadavky. Spis naopak, vzhedem k tomu ze se pouziva(imo naprosto nevhodne) pro spocitani vetsiho poctu fyzikou ovlivnovanych prvku, pak musi FPS logicky klesnout, protoze GPU nestaci zobrazovat.
FPU by se IMO melo pouzivat k pocitani vlivu na okoli, ale zdaleka ne jen pro zobrazeni. Melo by to spocitat co se jak rozpadne, ale ne nejaky casticovy efekty, coz je prace GPU. Melo by to pocitat, kudyma potece voda kdyz prevrhnu sud, ale ne vlnky na ni, to je grafickej efekt, kterej ma pocitat GPU. FPU by mel predat jen informaci "vodni hladina na souradnici XYZ" (a samo online prepocitavat jak voda ubejva ...). FPU by melo pocitat kudyma se povali nejaky predmet a jak na nej budou reagovat jiny predmety, ... mel by treba pocitat jak moc se nekde propadne neco do terenu, ale nemel by pocitat prach.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
podľa mňa by stačilo len trochu zaoptimalizovať...
hm...niesom si úplne istý ale sametná ageia ide cez PCI slot, ktorý ma dnes výkonom nahrane už aj s HDD...
kam tým mierim určite každý vie...
Intel Core i7 920@4.1GHz,Asus P6T,POV480GTX ,3x2GB KingstonKHX3 1730CL7,H2O+Cosmos S,Seasonic X-750W,Corsair X64, 2xWD15EADS 1,5TB,Xonar Essence ST + DT770 pro/IE6,LG GH22NS50, SyncMasterP2370, ACER Aspire ONE Ferrari, HTC TouchHD
motto1: Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, J. O'Neill
Fakt ? Ty znas nejaky HDD, ktery by byl schopen prenaset 130MB/s ? Ty si vazne myslis, ze graficky karty potrebuji prenosovy pasmo ? A proc jde tedy FPS vyrazne dolu jakmile se neco nevejde do pameti na VGA ? Je uplne jedno v jakem slotu je. Jsou to vsechno jen marketingovy zvasty (stejne jako treba Gbit sitovky integrovany na MB, ze kterych dostanes tak 20-30MB).
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
samozrejme nie...
mne je jasné že žiaden HDD fyzicky tých 133 nedá...
ale skus 8800GTS prepnúť do PCX 1X miesto 16X...budeš sa diviť, dokonca aj na obyčajnej 7300GT
rezerva je podľa nutná lebo tých povedzme 133MB/s je aj tak len teoria...
lenže tie karty cez niečo z CPU komunikovať musia, že...
Intel Core i7 920@4.1GHz,Asus P6T,POV480GTX ,3x2GB KingstonKHX3 1730CL7,H2O+Cosmos S,Seasonic X-750W,Corsair X64, 2xWD15EADS 1,5TB,Xonar Essence ST + DT770 pro/IE6,LG GH22NS50, SyncMasterP2370, ACER Aspire ONE Ferrari, HTC TouchHD
motto1: Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, J. O'Neill
1) ano znam, 2.5" SAS disky skutecne maji cca 130MS/s
2)predevsim graficke karty potrebuji prenosove pasmo, benchmarky srovnavajici PCI-E 1x,4x,8x a 16x to jasne dokazuji, jeden takovy je napr. na tomshardware.
3) porad lepsi 20-20MBps z Gb nez 8-9MB ze 100Mb. Mimochodem, ta relativne mala rychlost Gb neni omezena HW, jak si myslis, ale SW, staci postelovat TCP/IP (nejlepe na linuxu) a na slusnejsi sitovne neni problem dosahnout rychlosti cca 600-900Mbps.
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
Ano. Jenže, potřebujeme opravdu fyzikální akcelerátor? Zatím žádná hra nedokázala, že by její fyzika byla tak náročná, aby její hardwarová akcelerace byla nějak prospěšná. Jsou v podstatě dvě teorie:
1. PhysX není povedený - byl to prostě pokus, který se nezdařil a jeho výkon (či vhodnost jeho architekutry pro fyzikální výpočty vyžadované hrami) nejsou na takové úrovni, jaká by byla třeba
2. Více fyziky ~ více objektů. A to znamená větší zátěž na CPU (objekty, generování vertexů...) a větší zátěž na GPU, které musí tyto objekty vykreslit = nižší výkon.
Navíc mě se stále zdá velice pochybná celá ta cesta CPU-NB-[SB-PCI-PhysX-PCI-SB-NB]-PEG-GPU
A k tomu ještě "kvalita" implementace PCI na současných čipsetech (nesrovnatelně pomalejší, než na >5 let starých deskách)
ATi prezentavala, že PhysX je ve výpočtech kolizí srovnatelný s RV530 (nyní tedy RV535). A ty se spotřebou nijak moc neliší, navíc jakákoli karta psotavená na RV535 je nesrovnatelně levnější, než PhysX. ATi můžeme a nemusíme věřit. Ale stejně tak můžeme a nemusíme věřit Ageie.A mimochodem, podivej se, jakou ma spotrebu Ageia a jakou libovolnej GPU pouzitelnej pro fyzikalni vypocty.
Každopádně, kdyby fyzikální akcelerace byla k něčemu dobrá, určitě by už někdo z tria ATi/nVidia/Intel uvedl vlastní plnohodnotné řešení...
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Omyl, vlastni reseni = roky vyvoje = spousta nakladu. Navic by to v jejich pripade bylo tristeni sil. ATI a NV neslo o nic jineho, nez FPU pokud mozno potopit. Duvod ? jednoduchy, hraci disponuji nejakym "konstantnim" objemem penez a ty $ by misto za GPu utratili za FPU+GPU, tudiz by za GPU dali min.
Jinak to, ze neexistuje SW, ktery by fyziku skutecne vyuzival je pravda. Prikladem budiz trebas Oblivion, kde hned v uvodnim tutorialu je ona znama hracicka s beckou a sipy. Je to pekny, ale knicemu, vlastni hru to nikterak neovlivnuje a to je presne potiz veskerych tzv "fyzikalnich" engine dnes.
Sem tam se objevi nejaka hracka, kde se ukaze jak to pekne fyzikalne reaguje, ale hra jako takova je navrzena bez ohledu na fyziku. Ono totiz kdyz ti da do ruky nekdo prirucni atomovy strely, tak by musel pocitat s tim, ze nepujdes jako idiot kolem tech streleckych vezi, ale ze si nekde roztrelis tu betonovou ohradu, ktera by se presne dle fyzikalnich zakonu mel prostrelit nechat. Jenze to by vyzadovalo misto 5ti let ladeni grafiky ladit 5 let AI.
Ostatne to je i duvod obrovskyho uspechu veskerych online games, protoze tam se da v ramci okolniho prostredi postupovat libovolne a protivnik se tomu samozrejme velmi rychle prizpusobi.
Jeste dodam, ze si dovedu velmi dobre predstavit vyuziti FPU prave u online games, kde by samozrejme narozdil od GPU musel byt i na serveru.
Naposledy upravil Jezevec; 02.08.2007 v 20:16.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Nevim jestli ste si toho vsimli, ale i v CZC uz je k sehnani za 4k. To uz se i da prekousnout.
btw. zkratku FPU bych preci jenom radeji nechach pro Floating Point Unit a pouzival bych radeji ve svete zabehly termin PPU. (Physics Processing Unit), pane Jezevec![]()
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)