-
Softcom: velke rozhorceni!
Dneska jsem koupil u softcomu nec 20wgx2 pro, nechal sem si ho predvest na prodejne...
jejich technik-pekne prase,dotykal se obrazovky,takze ji krasne upatlal,nechoval se k monitoru zrovna jako k bavlnce,asi se podepsala patecni znechucenost nebo co... no nejak vic sem to neresil, monitor nemel zadne vadne body tak sem ho koupil, prinesl jsem si ho domu cca v 18hodin, rozbalim ho a nas**u se -->na obrazovce skrabanec asi centak dlouhy, milimetr, mozna milimetr a pul siroky, hloubka taky pekna...... Okamzite jsem volal do obchodu, tam se mi to jeste nekdo zvednul,ale koncili,takze se nic neresilo a odkazli me na pondeli...
ma nekdo nejake podobne zkusenosti aby mi poradil co delat ?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Dneska jsem koupil u softcomu nec 20wgx2 pro, nechal sem si ho predvest na prodejne...
jejich technik-pekne prase,dotykal se obrazovky,takze ji krasne upatlal,nechoval se k monitoru zrovna jako k bavlnce,asi se podepsala patecni znechucenost nebo co... no nejak vic sem to neresil, monitor nemel zadne vadne body tak sem ho koupil, prinesl jsem si ho domu cca v 18hodin, rozbalim ho a nas**u se -->na obrazovce skrabanec asi centak dlouhy, milimetr, mozna milimetr a pul siroky, hloubka taky pekna...... Okamzite jsem volal do obchodu, tam se mi to jeste nekdo zvednul,ale koncili,takze se nic neresilo a odkazli me na pondeli...
ma nekdo nejake podobne zkusenosti aby mi poradil co delat ?
Schodou okolností v Softcomu nakupuju ve velkém a občas udělám chybu a objednám zboží, které nepotřebuju. Tuto situaci bez problému řeším vrácením zboží na prodejně a rádi mi ho vymeni za jiné nebo vrátí peníze. Pokud tak učiníš nechoď k prodavačům u pultu (idioti se zvláštní školou) a jdi dozadu k obchodníkům a snaž se dostat k sedícímu uplne v pravo. Ten je velmi rychlý a tváří se neustále velmi otráveně. Zboží moc neprohlíží. Je to otázka tvé důstojnosti zda toto uděláš protože oni ten monitor prodají dál jako nové zboží...na to mysli. Můžu ti říct že kdyby se toto stalo mě a poškrábal by to technik (věřim že se to stalo když to předváděl, pracujou tam děsní lemplové) tak bych tam udělal takové divadlo že by si oddychli po mém odchodu. Když sem můj moňas ve středu vybaloval, tak na něm byla jemná tečka a mě se fakt zastavila krev v žilách jestli je to trvalé....ale naštěstí to byl prach a monitor je naprosto v pořádku. (bez předvádění, bez vadných pixlů)
Nebo máš druhou možnost a řešit to přímo jako zavynění technika. Je to ale slovo proti slovu a záleží jak si tě váží jako zákazníka (nevim jak moc tam nakupuješ) a znovu ti doporučuji řešit to s obchodníky vzadu.
V případě že by ti nechtěli vyhovět kontaktuj majitele obchodu, zdá se to být dobrý člověk, kterému na firmě záleží.
Ing. Aleš Plašil
ředitel
aplasil@computershop.cz
Přeju ti hodně štěstí v tomto problému, vim jaké to je u tak hezké věci jako je tento monitor koukat na vadu na kráse.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Halvne kdyz sem koukal na dalsi prislusenstvi co je k monitoru tak je jasne videt,ze je zbozi uz pouzivane, crt kabel bez krytek, olepeny izlepou.... pekny humus muzu rict.. takze mi prodali pouzivane a hlavne poskozene zbozi za plnou cenu, to mi prijde hodne nefer... v pondeli tam asi rovnou zajedu, nebudu tam volat a uvidime co vyresime na miste, kazdopadne dik za odpoved, karma te nemine :)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Frost
jdi dozadu k obchodníkům a snaž se dostat k sedícímu uplne v pravo. Ten je velmi rychlý a tváří se neustále velmi otráveně. Zboží moc neprohlíží. ...
V případě že by ti nechtěli vyhovět kontaktuj majitele obchodu, zdá se to být dobrý člověk, kterému na firmě záleží.
Ing. Aleš Plašil
Presne tak...s Plasilem je rozumna dohoda..zato ten otravenej napravo Kohout je peknej vul..
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Kazdopadne me to dost zklamalo, mel sem softcom za pomerne dost slidni firmu... tohle by se stavat dle meho nazoru tedy nemelo...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Osobne jsem mel se softcomem vzdy dobre zkusenosti (i reklamacni), takze bych zavery o jejich solidnosti delal az po skonceni cele kauzy. O tom skrabanci treba vubec nevedi. Doporucuju komunikovat s nima slusne, vecne a s chladnou hlavou a neobvinovat je a priori z nekalych zameru, i kdyz je pro tebe cela situace znacne neprijemna.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Tak to mam samozrejme v planu,nechci nikho obvinovat, treba to byla opravdu jen nejaka nahoda..
solidnost sem spis myslel v kvalite jejich techniku, i kdyz treba ten dotycny byl jen cverna vyjimka... v pondeli napisu jak sem dopadl
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Já taky musim souhlasit že Softcom beru jako dobrou firmu kde mi vždy vyhoví a i s reklamacema mám velmi kladné zkušenosti. Také vím, že zboží například s maliko poškozeným obalem prodávají levnějí a upozorní na tuto skutečnost.
Jinak tyhle monitory NEC co jsem si koupil já a Chihuri nejspíš den za sebou. Byli do Softcomu dovezený teprve v úterý to vim jistě....předtim je neměli na skladě...volal jsem kuli tomu s obchodníkem. Můj moňas byl na 100% nevybalovanej když jsem ho koupil a tak mi je divný že by ten Chyhuryho někdo stihl koupit, rozbalit...poškrábat a jeste vratit. Spíš si myslim že to poškrávani vzniklo při předváděčce vadných bodů.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
to si myslim taky,ze to tak vzniklo,ale jak sem uz psal napr. ten CRT kabel neni originalne zabaleny, lepitka co drzi manual sou taky pomuchlana - opravdu to nevypada nepouzite s tim stavem skladu jsem se taky koukal,ze ho predtim nemeli...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Tak sem dopadnul velice pekne... obchodnici byli fajn,ale pak me poslali primo to resit za tim "odbornikem", kterej to minule balil +s nim byl nejakej s prominutim kreten, no darmo mluvit... samozrejme tvrdili,ze je to moje chyba a ze monitor predemnou vyzkouseli a zabalili, to neni tak uplne pravda, protoze meli problem s polyst. vystelkami,takze to pak dobalovali, kdyz ja jsem cekal na prodejne.. tudiz sem u toho nebyl, coz sice nakonec priznali,ale nic to nezmenilo.
S panem Plasilem jsem to resil,ale ten si stoji za svymi zamestnanci,divil bych se kdyby cinil jinak.. Pry me jeste bude kontaktovat produk manager a mozna dostanu nejakou slevu, ci slevu na dalsi zbozi (ta mi nebude asi moc platna, jelikoz nepredpokladam,ze bych tam mel zrovna 2x v planu neco kupovat) tak uvidimej estli se vubec ozvou... pokud ne tak bych rad podal nejakou stiznost, todle nemuze zustat nepotrestany, to je mi vazne proti srsti.
abych to shrnul, tak mam za 15 000,- posrabanej monitor, jsem velmi spokojeny, softcom je fajn
jinak oprava by me prisla na cca 2800 bez dopravy v tehle plzenske firme http://elsin.cz/cz/cenik/opravy-lcd , vyborny
jinak jak ste meli zabaleny ty kabeli nepamatuje si nekdo ? me tvrdili,ze ty koncovky kabelu olepeny lepenkou jsou od vyrobce
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
tak tohle je skutecne neuveritelny, ale bohuzel to zustava v intencich prokazovani, kdo ten skrabanec zpusobil. z jejich strany je pochopitelne, ze za tim vidi tvoji chybu, protoze BFU, kteri jim tam nosi spoustu ptakovin, ktere si zpusobi sami, asi bude pomerne dost.
na druhou stranu by meli uznat, ze bys jim tuhle vadu asi tezko reklamoval ihned po vybaleni z krabice.
jak rikam, bohuzel pri hledani spravedlnosti bude zapotrebi najit nekoho, kdo ti dosveci to, ze jsi tu vadu odhalil pri prvnim otevreni krabice a ze jsi s tou krabici slusne zachazel pri ceste ze softcomu domu.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Tak to je fajn protoze u toho otvirnani byl kamarad, kterej tam byl i dneska se mnou.. ale bohuzel to nemelo zadnej efekt
navic jak sem psal, tak sem tam okamzite volal jak sem to vybalil,taze myslim,ze sem udelal fakt maximum
Prijde mi to fakt neskutecny tohle, lae fakt uz nevim co s tim
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Tak to je fajn protoze u toho otvirnani byl kamarad, kterej tam byl i dneska se mnou.. ale bohuzel to nemelo zadnej efekt
navic jak sem psal, tak sem tam okamzite volal jak sem to vybalil,taze myslim,ze sem udelal fakt maximum
Prijde mi to fakt neskutecny tohle, lae fakt uz nevim co s tim
takze uz ti imho zbyva pouze posledni (nejlepe pisemna) pohruzka soudem a kdyz nezabere, tak soud :(
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Tak to mě mrzí že jsi nedopadl moc dobře....spíš špatně. Mě zatim se vším vyhověli. Ty koncovky jsem měl u DVI kabelu obalené měkčenym PVC a olepené lepenkou a u VGA bylo PVC + gumička. Na zabalení mnou zakoupeného výrobku jsem fakt zaměřený, takže si pamatuji každý detail. Na zadní krytce konektorů monitoru byli 2 samolepky aby to tam drželo při transportu a navrchu monitoru byl temi samími samolepkami nalepen nějakej kus papíru s instrukcema k monitoru. Co se týče toho přeleštění škrábance nejsem si jistý že by to šlo protože se mi zdá, že je ošetřen antireflexní vrstvou a v místě brusu by bylo vidět že je vybroušená.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ja osobne se Softcomem moc dobre zkusenosti nemam ,koupil sem tam par komponentu. Uz je to dele ,co jsem tam kupoval grafickou kartu (Ati Radeon 9000 PRO myslim os Sapphire) v patek k veceru. Prisel jsem domu ,rozbalil a dal do pocitace. Co se nestalo ,obraz byl uplne rozhozenej - same artefakty i v biosu. Tak jsem tam volal ,to same jako u Chihuriho - stavte se v pondeli vyresime to. V pondeli jsem tam dojel na reklamacni ,on mi do oci rika standartni lhuta 30 dnu ,tak si rikam co se da delat.
Volal jsem tam po tech 30 dnech a bylo mi receno ,ze maji jeste 14dnu - ze to je na reklamacnim dokladu. Tak sem se podival a opravdu tam byla lhuta na reklamaci od data prijmu na reklamaci cca mesic a 14dnu (uznavam ma chyba, od te doby ctu doklady hodne podrobne). Volal jsem tam asi po dalsich 14-16dnech a bylo mi receno ,ze to neni porad vyrizene ,tak jsem se zeptal jestli mi vratej penize a on mi do telefonu rekl neco jako "to snad nemyslite vazne ,to opravdu ne" - tak jsem mu rekl ,ze to budeme resit s COI. Ten den jsem tam jeste dojel ,dosel na reklamacni ,predlozil jsem mu papir a on odesel beze slova asi na 10minut pryc ,pak prisel s dobropisem. Hodil na me kyselej xicht a rekl ,ze na obchode si muzu vzit penize.
Musim rict ,ze po tehle zkusenosti bych tam nekoupil ani medium.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
2m!st3riO: to same se mi nedavno stalo u X1600Pro z TSBohemie Brno. Dve hodiny po koupi jsem tam byl zpet. Technik si zapsal zavadu a bez testovani mi dal novou kartu, kdyby to chtel resit 30dny, tak odstupuju od koupe a jdu pryc.
Ad Softcom Praha...uz jsem na nej slysel par problemu, musim ale rict, ze Brnenska pobocka je super - jak jednani obchodniku, tak i servis.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
to Chihuri: To me opravdu mrzi. Me predchozi zkusenosti se Softcomem byly opravdu dobre, reklamace (2x) byly reseny vymenou na miste, neumyslny prehmat personalu (jine zbozi) byl vyresen take ihned a bez problemu, ale uz je to vse nejaky ten patek... Drzim palce do dalsiho jednani!
EDIT: mluvim o prazske pobocce
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
PetrT
2m!st3riO: to same se mi nedavno stalo u X1600Pro z TSBohemie Brno. Dve hodiny po koupi jsem tam byl zpet. Technik si zapsal zavadu a bez testovani mi dal novou kartu, kdyby to chtel resit 30dny, tak odstupuju od koupe a jdu pryc.
Ad Softcom Praha...uz jsem na nej slysel par problemu, musim ale rict, ze Brnenska pobocka je super - jak jednani obchodniku, tak i servis.
JJ Brnaci jsou super. Nakupuju tam uz pekne dlouho a zadny problem sem s nimi nikdy nemel.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
ehm.... takze mi napsal Ing. Plašil ohledne slevy kuli te "zavade"
Citace:
Původně odeslal Ing. Plašil
Dobry den
samozřejmě je to nepříjemná věc i pro nás.
V systemu jsem vám přidělil lepší cenovou kategorii, to znamená další nákupy ušetříte nejaké to procento.
Váš obchodník p. Ondrřej Kohout vám připraví u sebe jako dárek:
2x tričko
2x lahev vína
1xfotbalový míč Canon
Omlouvám se za problémy, ale více udělat nemohu.
S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne za obchodní oddělení
Ing. Aleš Plašil
jinak sleva je cca >1.5% v kombinacis s tim,ze sem normalni uzivatel a nenakupuji vetsi mnozstvi zbozi+tezko budu mit jeste chut v softcomu cokoli kupovat=vynikajici kompenzace
s vybornym "vtipkem" nakonci.. je pravda,ze sem se tomu prvnich par minut opravdu smal... na druhou stranu si nejsem jist, jestli nejde o nepovedeny vtip..
tesim se az si v slusivem tricku, pravdepodobne s logem softcomu, a s micem pod pazi otevru zajiste kvalitni vinko a udelam si "piknik" pred svym poskrabanym monitorem.. to bude zabavy !
: )))
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
tesim se az si v slusivem tricku, pravdepodobne s logem softcomu, a s micem pod pazi otevru zajiste kvalitni vinko a udelam si "piknik" pred svym poskrabanym monitorem.. to bude zabavy !
: )))
chlope, tos to je dobry pribeh, tato posledna veta ma takmer dorazila... Daj si teda za jeden poharik aj na moje zdravie, ja si dam na Tvoje... Ale zase ta moze tesit, ze statisticky by Ta uz nieco podobneho nemalo stretnut, mas to uz za sebou...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
ten Nec, neni to ten model se sklenenou celni plochou ? Neslo by to vymenit nebo je to jeden "komplet" s vlastnim panelem. Kdyz uz s tim asi nic nenadelas, tak si holt zkusit zajistit opravu. Ja jsem byl nasranej, kdyz jsem si srabl ram monitoru, skrabnout sklo, tak si skocim...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
nezavidim ti tvoje komplikacie, tiez mam lcd kupovane v softcome, bral ho osobne bracho a nema ziadnu vadu .. ale mas aspon skusenost (aj ked teda kurwa drahu), ze nemas nechat blbca, ktory ti patla po monitore paprcami pri predvadzani, aby ho s nejakym dalsim degeneratom balil mimo tvoj dohlad
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Daj si tie dve flasky vina a ziadne skrabance na LCD ti nebudu vadit ;D
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
PetrT
ten Nec, neni to ten model se sklenenou celni plochou ? Neslo by to vymenit nebo je to jeden "komplet" s vlastnim panelem. Kdyz uz s tim asi nic nenadelas, tak si holt zkusit zajistit opravu. Ja jsem byl nasranej, kdyz jsem si srabl ram monitoru, skrabnout sklo, tak si skocim...
jenze me to skrabl nejakej ichtyl o to vic sem nasranej...
jinak vymena pouze toho skla vyjde na ty cca 3 000,- menit panel tak se nedoplatim :) ( to sklo stoji 500-800,ale prace vyjde pres 2k u panelu se plati jeste x tisic primo za nej)
Mam ted min prace tzn. vic volneho casu,takze bych se tomu problemu rad venoval, na koho by bylo vhodne se prvne obratit ? obch. inspekce ci neco podobneho ? rad si vsecko obvolam a vyridim,to mi nedela problem,ale z tohohle bych rad vyvodil nejake dusledky... neni mozne koupit takhle drahou vec poskozenou... k tomu dostat jako odskodne reklamni tricko to mi prijde temer jako vysmech...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
SajmoN
nezavidim ti tvoje komplikacie, tiez mam lcd kupovane v softcome, bral ho osobne bracho a nema ziadnu vadu .. ale mas aspon skusenost (aj ked teda kurwa drahu), ze nemas nechat blbca, ktory ti patla po monitore paprcami pri predvadzani, aby ho s nejakym dalsim degeneratom balil mimo tvoj dohlad
no to ja sem netusil,ze nebude schopnej to predemnou ani zabalit a bude to dodelavat ve skladu (sice od zacatku tvrdili(a stale tvrdi),ze jejich vina to byt nemuze, jelikoz ho predemnou i zabalili,ale nakonec z nich vylezlo,ze to v tom skladu opravdu dobalovali, navic sem u toho mel kamarada, takze popripade mam i svedka)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
normalne pravnik a dopis od neho. je to kupovany na jmeno nebo na firmu?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Kupovane pres webovy obchod na jmeno.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Kupovane pres webovy obchod na jmeno.
aspon, ze tak -> obcansky zakonik. urcite mas nejakeho kamarada nebo rodice maji kamarada pravnika, ktery ti rad pomuze. ono i zminka, ze mate dejme tomu kamarada novinare v blesku taky neni k zahozeni. svedky pri rozbalovani mas, ze? tak jen se nevim, co delat, jestli tam zajit, jeste jednou, za vedoucim a rict mu, ze celou vec postupujes pravnikovi + blesk nebo rovnou dopis od pravnika poslat, co si mysli ostatni?
ja tam kdysi koupil skrablou audigy, a taky mne vyhnali, jenze tehdy jsem si jeste nechal *** na hlavu..
Edit: toho webu jsem si nevsiml, hold mne cerstve vzbudili nejaci robosi nade mnou...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Kupovane pres webovy obchod na jmeno.
no, to, ze je to koupene pres internet dost meni situaci - v tom pripade proste a jednoduse odstup od smlouvy. nemusis uvadet zadny specificky duvod a mas na to lhutu 14 dnu ode dne prevzeti toho LCD
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
riksa
no, to, ze je to koupene pres internet dost meni situaci - v tom pripade proste a jednoduse odstup od smlouvy. nemusis uvadet zadny specificky duvod a mas na to lhutu 14 dnu ode dne prevzeti toho LCD
softcom ma vsak na toto take fajn "opatrenie" ked clovek dojde do predajne a dostane taky papier, jak keby to nebolo z internetu a moze ist do ... ehm :)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
MadCap
softcom ma vsak na toto take fajn "opatrenie" ked clovek dojde do predajne a dostane taky papier, jak keby to nebolo z internetu a moze ist do ... ehm :)
v tom pripade je takove opatreni protipravni a tudiz neplatne ;) (a soukrome to povazuju za nehoraznou svinarnu)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
A neplati nahodou, ze do 14 dnu se musi vratit neposkozene zbozi? Staci, kdyz reknou, ze ho skrabnul a proto ho nemuze vratit, ne? Pak je to opet na soud...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
zivan
A neplati nahodou, ze do 14 dnu se musi vratit neposkozene zbozi? Staci, kdyz reknou, ze ho skrabnul a proto ho nemuze vratit, ne? Pak je to opet na soud...
Nejsem si jist, ale urcité opotrebeni tam muze byt a obchod ti pak muze z kupni ceny nejakou mensi castu prave za to opotrebeni strhnout. (nebo se pletu?)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
zivan
A neplati nahodou, ze do 14 dnu se musi vratit neposkozene zbozi? Staci, kdyz reknou, ze ho skrabnul a proto ho nemuze vratit, ne? Pak je to opet na soud...
tohle je jeden z oblibenych mytu: zakon nic takoveho nerika. rika pouze, ze spotrebitel ma pravo od smlouvy odstoupit bez uvedeni duvodu a bez jakekoliv sankce ze strany prodavajiciho.
na druhou stranu samozrejme neni limitovano pravo prodavajiciho na nahradu vznikle skody, ale to je uplne jiny institut.
teoreticky tedy v pripade vraceni poskozene veci:
1) kupujici odstoupi od smlouvy a doda prodavajicimu poskozenou vec;
2) prodavajici je povinen vratit kupujicimu plnou kupni cenu s odectenim VYHRADNE nakladu skutecne vynalozenych ve spojitosti s vracenim zbozi, a to do 30 dnu od odstoupeni;
3) pote muze prodavajici kdykoliv do 3 let uplatnit narok na nahradu skody za dane poskozeni, s tim, ze je to prodavajici, kdo musi prokazat: a) existenci skody, 2) zavineni kupujiciho a 3) pricinnou souvislost mezi a) a b).
prodavajici tedy zakonne nemuze zadrzovat byt jen cast kupni ceny s poukazem na poskozeni zbozi, nebo dokonce tvrdit, ze od smlouvy pro poskozeni veci odstoupit nelze
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ahaa, diky za doplneni. Uz jsem zase o kousek chytrejsi :-D
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
no tak ted mi svitla trosku nadeje ! :) Jinak mam svedka nejenom na to,kdyz jsem zbozi rozbalil,ale taky jsem si nejel sam stezovat,takze opet pred svedkem technici priznali,ze zbozi dobalovali ve skladu bez moji pritomnosti (i kdyz samozrejme tvrdili,ze slou pouze o drobnost, kdy se nemohlo nic stat-na te "drobnosti" pracovali cca 3minuty, zajimava malickost...)
Proste ze me delali z oci do oci kretena, pokud tedy jde nejakym zpusobem kupni smlouvu zrusit, urcite to udelam.
Takze mam monitor zabalit a v pondeli zajet na prodejnu s tim,ze ho vracim v zakonne 14 denni lhute ? Jenze predpokladam,ze si me tam budou pamatovat,takze co mam udelat,kdyz nastane situace,ze ho odmitnou vzit zpet ?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Kupovane pres webovy obchod na jmeno.
>Chihuri , zober Riksu do toho obchodu , predstav ho ako svojho pravneho zastupcu , ten ho zasype znenim zakonov a predpisov a myslim ze to vybavite okamzite na mieste :wink:
edit : a dokonca ste obaja z Prahy
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
riksa
3) pote muze prodavajici kdykoliv do 3 let uplatnit narok na nahradu skody za dane poskozeni, s tim, ze je to prodavajici, kdo musi prokazat: a) existenci skody, 2) zavineni kupujiciho
Slůvka "musí prokázat" jsou opravdu super. Tohle jsem netušil a klaním se ti óó velký Rikso. Musim si přečíst celé znění.
2proe: kdyby Riksa objížděl každý problém co se řeší zde na fóru tak nedělán nic jiného, myslím že tudy cesta nepovede.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
no tak ted mi svitla trosku nadeje ! :) Jinak mam svedka nejenom na to,kdyz jsem zbozi rozbalil,ale taky jsem si nejel sam stezovat,takze opet pred svedkem technici priznali,ze zbozi dobalovali ve skladu bez moji pritomnosti (i kdyz samozrejme tvrdili,ze slou pouze o drobnost, kdy se nemohlo nic stat-na te "drobnosti" pracovali cca 3minuty, zajimava malickost...)
Proste ze me delali z oci do oci kretena, pokud tedy jde nejakym zpusobem kupni smlouvu zrusit, urcite to udelam.
Takze mam monitor zabalit a v pondeli zajet na prodejnu s tim,ze ho vracim v zakonne 14 denni lhute ? Jenze predpokladam,ze si me tam budou pamatovat,takze co mam udelat,kdyz nastane situace,ze ho odmitnou vzit zpet ?
no, primarne bych jim poslal maila (nejlip s tim, ze jim to posilal i doporucene s dodejkou, kdyby chteli tvrdit, ze to nedostali), ze od smlouvy odstupujes. pritom plati, ze odstoupeni je ucinne k okamziku, kdy ho druhe strane oznamis - tedy doruceni tim mailem - a nikoliv az dodanim te veci.
do toho maila jim klidne napis, ze ocekavas, ze si te budou pamatovat a ze doufas, ze nebudes nucet pritahnout notare nebo exekutora k provedeni zapisu o predani. ty bych tam samozrejme netahal (par tisic by to stalo), ale k prevzeti bych si pro jistotu vzal s sebou par svedku+par fotek by melo zabrat. taky bych se pokusil (ale pochybuju, ze to projde) vecpat to predavaciho protokolu vetu, ze jim to predavas ve stejnem stavu, v jakem jsi to prevzal.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
PetrT
2m!st3riO: to same se mi nedavno stalo u X1600Pro z TSBohemie Brno. Dve hodiny po koupi jsem tam byl zpet. Technik si zapsal zavadu a bez testovani mi dal novou kartu, kdyby to chtel resit 30dny, tak odstupuju od koupe a jdu pryc.
Ad Softcom Praha...uz jsem na nej slysel par problemu, musim ale rict, ze Brnenska pobocka je super - jak jednani obchodniku, tak i servis.
Ja mam velmi dobre zkusenosti z Brnenskou pobockou taky.
Schodou okolnosti jsem musel jednou jit i do Prazske pobocky, kdyz bratrovi nechteli vytvorit/proplatit dopropis na moje jmeno v Brne. Nechal jsem si ho poslat postou. V Praze jsem za nej nakoupil zbozi a nejaky popleteny prodejce prvne jak idiot musel volat sefovi, pak do Brna jestli je to vubec pravda. Nakonec misto platby za hotove uvedl platbu prez bankovni ucet. (bylo to cca 20Kc) Diky teto administrativni chybe jsem byl cca dva dny evidovan jako neplatic ;)
Nakonec se vsechno dobre dopadlo.
Jediny co me osobne stve na Softcomu jsou reklamace. Nikdy mi nevymenily zbozi na pockani jako v Alze a to uz jsem tam toho reklamoval docela dost.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Kupovane pres webovy obchod na jmeno.
Nevim podle me nemuzes odstoupit od smlouvy do 14 dnu.
Ty jsi si to zbozi pouze objednal prez Internet. Koupil jsi ho v kamene prodejne.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
hYpn0
Nevim podle me nemuzes odstoupit od smlouvy do 14 dnu.
Ty jsi si to zbozi pouze objednal prez Internet. Koupil jsi ho v kamene prodejne.
ne, uzavrel smlouvu pres web, na prodejne pouze zaplatil!!!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ale nechal si to zbozi ukazat. Neni to jedna z podminek, kdy nemuzes odstoupit do 14 dnu?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
hYpn0
Nevim podle me nemuzes odstoupit od smlouvy do 14 dnu.
Ty jsi si to zbozi pouze objednal prez Internet. Koupil jsi ho v kamene prodejne.
Podobne spory byly v Cybexu, kdy meli na webu uvedene,ze v pripade objednnani pres internet a vyzvednuti osobne na prodejne se 14 denni ochrana lhuta nepocita, nakonejc jejich pravnici museli uznat,ze zakaznim na zminovanou lhutu narok ma.. Spis se dost bojim,ze se budou vymlouvat nato,ze na fakture je asi 2cd pismem OSOBNE - PRAHA :(
ale pres net to kupovane je, mam od nich i potvrzujici mail objednavky a vyzvu k vyzvednuti...
Jinak jestli mate tu fakturu zajem videt tak ji muzu oskenovat.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Podobne spory byly v Cybexu, kdy meli na webu uvedene,ze v pripade objednnani pres internet a vyzvednuti osobne na prodejne se 14 denni ochrana lhuta nepocita, nakonejc jejich pravnici museli uznat,ze zakaznim na zminovanou lhutu narok ma.. Spis se dost bojim,ze se budou vymlouvat nato,ze na fakture je asi 2cd pismem OSOBNE - PRAHA :(
ale pres net to kupovane je, mam od nich i potvrzujici mail objednavky a vyzvu k vyzvednuti...
Jinak jestli mate tu fakturu zajem videt tak ji muzu oskenovat.
Neni to spis tim, ze cybex.cz je internetovy obchod a jeho pobocky jsou jen vydejny zbozi-kde ti neukazou zbozi v provozu (napr LCD). Z toho je jasne-neukazou mi pri prevzeti zbozi jeho funkcnost-je to stejne jako kdybych nakupoval pres internet a prislo mi zbozi postou=14 dnu na vraceni zbozi.
Sofcom/Alfa apod: jsou to klasicke prodejny, takze kdyz si objednas zbozi pres net a vyzvednes na prodejne, kde ti muzou predvest jeho funkcnost, tak zadnou 14 lhutu na vraceni zbozi nemas? Takto si to alespon ja vysvetluji.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Na tom by snad nemelo zalezet,ale melo by jit o to jak je smlouva uzavrena jestli pres internet a nebo na prodejne.. u cybexu to bylo udelano tak,ze tvrdili,ze pres internet si zbozi pouze zamluvite a k uzavreni smlouvy dochazi na miste... ale ocivinde to nebylo uplne v souladu se zakonem,takze to museli zrusit...
Takle si to zase vysvetluju ja :) tak jestli hazim nejakeja blud,tak me nekdo opravte
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Podle me to nebude az tak jednoduchy,takze sem si rikal,ze jeste dam sanci softcomu vyresit to jednoduse a poslal bych tam tedy tenhle mejl.
Dobry den,
Rad bych Vam podekoval za Vasi snahu resit muj problem s poskrabanym monitorem.Bohuzel Vami nabizene reklamni predmety nejsou pro me uspokojivym resenim a ocekaval bych jako korektni dohodu o uhrazeni opravy, pripadne poskytnuti slevy v primerene vysi.
Popisi Vam jak ve skutecnosti probihalo prevzeti zbozi. Doma jsem vybalil nove zbozi,ktere ale bylo poskozene (byl u toho i muj znamy),ihned jsem volal na prodejnu a posleze posilal e-mail,aby bylo jasne,ze zbozi nebylo poskozeno pozdejsim pouzivanim.
Monitor mi sice byl predveden a tvaril se byt bez vady,ale Vas technik mel problemy se spravnym zabalenim do krabice,takze jej odnesl do skladu, kde baleni dokoncil, zatimco jsem cekal na prodejne. K tomu se technici nakonec priznali (opet jsem u toho nebyl sam). Takze z meho pohledu je zavineni techniku naprosto zrejme.
Navrhuji aby mi Vase firma uhradila fakturu z opravy (vymena celniho skla - material+prace, v opravne odhadli cenu kolem 3000 korun), nebo poskytla slevu,ktera by pokryla vysi opravy.
Paklize nebudete akceptovat muj navrh, vyuziji sve pravo odstoupit od smlouvy.
Predem dekuji za odpoved
S pozdravem Zbynek Palla
co si o tom myslite ?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Podle me to nebude az tak jednoduchy,takze sem si rikal,ze jeste dam sanci softcomu vyresit to jednoduse a poslal bych tam tedy tenhle mejl.
Dobry den,
Rad bych Vam podekoval za Vasi snahu resit muj problem s poskrabanym monitorem.Bohuzel Vami nabizene reklamni predmety nejsou pro me uspokojivym resenim a ocekaval bych jako korektni dohodu o uhrazeni opravy, pripadne poskytnuti slevy v primerene vysi.
Popisi Vam jak ve skutecnosti probihalo prevzeti zbozi. Doma jsem vybalil nove zbozi,ktere ale bylo poskozene (byl u toho i muj znamy),ihned jsem volal na prodejnu a posleze posilal e-mail,aby bylo jasne,ze zbozi nebylo poskozeno pozdejsim pouzivanim.
Monitor mi sice byl predveden a tvaril se byt bez vady,ale Vas technik mel problemy se spravnym zabalenim do krabice,takze jej odnesl do skladu, kde baleni dokoncil, zatimco jsem cekal na prodejne. K tomu se technici nakonec priznali (opet jsem u toho nebyl sam). Takze z meho pohledu je zavineni techniku naprosto zrejme.
Navrhuji aby mi Vase firma uhradila fakturu z opravy (vymena celniho skla - material+prace, v opravne odhadli cenu kolem 3000 korun), nebo poskytla slevu,ktera by pokryla vysi opravy.
Paklize nebudete akceptovat muj navrh, vyuziji sve pravo odstoupit od smlouvy.
Predem dekuji za odpoved
S pozdravem Zbynek Palla
co si o tom myslite ?
Jo to je dobré pošli jim to uvidíš jak budou reagovat podle mě na to i přistoupí
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ja bych po nich chtel novy neposkozeny kus. Zadne slevy ani opravy. At si vyberou, bud ti vrati penize nebo ti daji novy. Svedky mas, pravnika si sezen; nebo aspon popros riksu aby ti napsal presny postup, ale rozhodne neres nejake ustupky, jsi v plnem pravu. mokus
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ad Softcom - Brno
Mám s nimi různé zkušenosti a rozhodně nemohu říct, že pouze dobré. Při reklamaci využili celou 30denní lhůtu a den po uplynutí se mi snažili dát jiný produkt, jelikož reklamovaný již neprodávají. Po nepřijetí tohoto zboží mi vraceli cenu aktuální v té době bez ohledu na moji nákupní cenu -> dost zvláštní praktiky...
A při reklamaci a uplatňování 14denní lhůty od zakoupení produktu přes net mi bylo rázně vysvětleno, že se jedná pouze o internetový systém zamluvení zboží, které mám možnost si na prodejně prohlédnout a nejedná se tedy o nákup přes net. Vím, že je to hloupost a že jsem měl právo na uplatnění této lhůty, ale ani argument o právnicích nepomohl. Celou situaci jsem vyřešil svépomocí, stálo mě to míň času a energie, ale poučení pro ostatní... :-/
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Brogg
Ad Softcom - Brno
Mám s nimi různé zkušenosti a rozhodně nemohu říct, že pouze dobré. Při reklamaci využili celou 30denní lhůtu a den po uplynutí se mi snažili dát jiný produkt, jelikož reklamovaný již neprodávají. Po nepřijetí tohoto zboží mi vraceli cenu aktuální v té době bez ohledu na moji nákupní cenu -> dost zvláštní praktiky...
A při reklamaci a uplatňování 14denní lhůty od zakoupení produktu přes net mi bylo rázně vysvětleno, že se jedná pouze o internetový systém zamluvení zboží, které mám možnost si na prodejně prohlédnout a nejedná se tedy o nákup přes net. Vím, že je to hloupost a že jsem měl právo na uplatnění této lhůty, ale ani argument o právnicích nepomohl. Celou situaci jsem vyřešil svépomocí, stálo mě to míň času a energie, ale poučení pro ostatní... :-/
proste u nich nenakupovat!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
no ja poslal toho maila a cekam na odpoved, pokud do stredy, maximalne ctvrtek rano neodpovi, podavam odstoupeni od smlouvy
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Kupovane pres webovy obchod na jmeno.
Poslouchej, nedávno jsem se o podobném problému bavil s kamarádem a ten říkal něco ve smyslu, že "při nákupu přes internet má kupující právo do 14 dní od koupě vrátit zboží bez udání důvodu". Tak se zkus podívat i na tohle, jinak doporučuji slušné jednání na úrovni (aby viděli že nejsi nějaký "hej počkej") a pokud možno se dožadovat majitele. Myslím že pro danou firmu není problém takto poškozené LCD reklamnovat (např. vada vznikla při dopravě apod.). Jde přece o spokojenost obou stran...že.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
meteor
Poslouchej, nedávno jsem se o podobném problému bavil s kamarádem a ten říkal něco ve smyslu, že "při nákupu přes internet má kupující právo do 14 dní od koupě vrátit zboží bez udání důvodu". Tak se zkus podívat i na tohle, jinak doporučuji slušné jednání na úrovni (aby viděli že nejsi nějaký "hej počkej") a pokud možno se dožadovat majitele. Myslím že pro danou firmu není problém takto poškozené LCD reklamnovat (např. vada vznikla při dopravě apod.). Jde přece o spokojenost obou stran...že.
lolek, cetl jsi vubec aspon poslednich par postu, nez jsi sem napsal todle ???? :rolleyes: /OT
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
2meteor: ;)
jinak mensi zmena, cekam jed do dneska do vecera,aby zejtra mohl pozlat to odstoupeni doporucene postou jak radil riksa, mam to kupovane v patek,takze tenhle patek je posledni den, tak dopis stihnul dorazit..
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
takze prisla odpoved
Citace:
Původně odeslal Ing. Plašil
Dobrý den
Odpověd až nyní, po shlédnutí kamery, kde u balení monitoru přímo stojíte !!!!!!!! (telefonicky jste mi tvrdil, že monitor před vámi balen nebyl a že to musel poškodit prodejce někde v zázemí ??? Na záznamu je jesně vidět, že jste monitor pomáhal zabalit a byl kompletně před vámi zabalen !!!)
Z naší strany to uzavírám takto:
Mnou nabízené reklamní předměty nebylo uznání chyby, to jste zřejmě nepochopil a svoji nabídku beru okamžitě zpět.
Žádný kompenzace nebo slevy nebo proplacení opravy platit nebudeme a plně stojím za prodejcem, který monitor společně s vámi prohlédl a byl bez jakéhokoliv mechanického poškození, dále také před vámi a dokonce s vaší pomocí monitor kompletně zabalil.
Co jste s ním potom dělal je pouze a jenom vaše věc.
Další kroky jsou na Vás a upřímě mě nezajímají, celou záležitost dále budu řešit pouze písemně.
Myslím, že jsem udělal velice vstřícné kroky a dále budu postupovat tak jak mi zákon dovolí a doporučuji Vám prostudovat vaše práva a možnosti.
Monitor je mechaniky poškozen a není to naší vinou.
Za obchodní oddělení
Ing. Aleš Plašil
Skoda,ze me ani do toho telefonu neposlouchal...Od zacatku tvrdim,ze krabice byla blbe zabalena a predelavali to X minut, kdyz sem cekal na prdejne. Coz i priznali a mam na to svedka... (zajimalo by me jestli na se na to taky podival:) ) takze jeho zaznam, kdyz sem byl jeste v "predvadeci" mistnosti je opravdu vypovidajici o . . . .
Jinak moje pomoc spocivala v podrzeni krabice a instruktazi toho "profika" jak ten monitor vlozit do krabice... a mozna sem mu jeste podal nejaky prislusenstvi, to uz si nepamatuju,ale stejne je to naprosto nepodstatny...
Kazdopadne timhle asi sance na slusnou domluvu pada,takze chci zitra poslat ten dopis s odstoupenim.. co v nem vsecko ma byt ?
kopie faktury+ dodaciho a zarucniho listu ?
a mohly by to vypadat nejak takto ne ?
Citace:
Původně odeslal Odstoupeni
Odstoupení od kupní smlouvy
Prodávající:
SOFTCOM GROUP, spol. s r.o.
Ulice 28.pluku 7, 101 00 Praha 10
ICO: 25623290 DIC: CZ25623290
Kupující:*******
Já, výše uvedený Kupující odstupuji,v 14denní lhůtě (danné občanským zákonníkem), od kupní smlouvy na následující zboží:“NEC MT LCD 20” 20WGX2 PRO /6ms/1680 x 1050/700:1/DVI“ zakoupeného od Prodávajícího dle daňnového dokladu.FV0700223
Žádám Vás tímto o navrácení ceny zboží.
akorat jeste nevim, jestli tam tedy neco pripisovat ohledne pravnika/exekutora.. Vypada to,ze na ne stejne nic nezabira...
No jenom bych jeste poznamenal,ze tentokrat me vazne nasrali!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
no tak to je husty. tady nejaky jednoduchy dopis odstoupeni od smlouvy nepomuze. dopis o odtoupeni samozrejme, ale s tim ze mas na vsechno svedky a
ze u soudu stejne zaznam kamery (notabene porizeny bez tveho svoleni) neni bran jako dukaz (snad se nepletu) a ze celou vec predavas pravnikovi, se kterym se i porad. drzim palce pambuh s tebou.... mokus
edit: je videt, ze panove v tom umi chodit...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Tak Tak... ja mam z toho taky pocit, ze to bolo umyselne dielo toho typka, co ti to balil... urcite vedel o kamerach a urcite vedel kde niesu... (zrejme niekde zmrdal monitor a potreboval sa ho zbavit - tak na Teba urobil kino a s vedomim, ci nevedomim pozehnanim sefa mu vyslo ...). Kazdopadne ,ked ako tvrdis ze maju VIDEOZAZNAM - z neho by mohlo byt jasne ze LCD ten "profik" zobral na X minut mimo Tvojej kontroly (pokial na tom videu niesi Ty ako stojis s typkom pri baleni od zaciatku do konca, typek Ti to nepoda a ty neodides dverami - vypovedna hodnota toho videa sa rovna 0 a kazdy (aj dialkovo studovany) pravnik to zrusi...). Taktiez mozes poziadat o vypis telef hovorov a z porovnania casu predaja (na niektorych faktur byva, a okrem toho - je urcite na ich sqelom videu) a casu telefonatu spet do predajne sa da toho tiez dost zistit...
Takze by som to nevzdaval, pokial mas znameho pravnika (zeby bol ochotny poskytnut nejaku pravnu radu do zaciatku zadarmo, napr pri kave alebo pive) - urcite by som do toho siel s plnou silou... Taki hajzlici musia dostat po cuni !!!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
To je teda sila! Rozhodne uz si tam nic nekoupim a mam chut jim poslat mail. Kde ted v Brne nakupovat?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Prokop
To je teda sila! Rozhodne uz si tam nic nekoupim a mam chut jim poslat mail. Kde ted v Brne nakupovat?
Vyhlasujeme tedy bojkot!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
mokus
Vyhlasujeme tedy bojkot!
ja nakupujem v alfacompe :) ale je to aj tym, ze to mam 200m od baraku ;). Je to tam ale rychlejsie (viacej ludi obsluhuje) a imho maju snad aj viacej veci skladom
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Prokop
To je teda sila! Rozhodne uz si tam nic nekoupim a mam chut jim poslat mail. Kde ted v Brne nakupovat?
K této otázce se připojí asi více lidí. TSB a Softcom mají tedy špatné reference, alfacomp dle MC zřejmě ok. Co tedy dál? Fox? Nezaložíme nový thread?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
MadCap
ja nakupujem v alfacompe :) ale je to aj tym, ze to mam 200m od baraku ;). Je to tam ale rychlejsie (viacej ludi obsluhuje) a imho maju snad aj viacej veci skladom
a od Zaří to bude jeste lepsi....jeste vice sortimentu, posilena obsluha, vetsi prostory. Snad se toho taky dockam:-)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
2Chihuri: dopis je ok, dopln tam jeste zbeznou identifikaci te objednavky + uvedeni, kdy jsi ji pres internet poslal a kdy ti oni odeslali potvrzeni objednavky.
jeste tam pripis, at ti zaplati kupni cenu do 30 dnu (opet obcansky zakonik) na ucet c. XY
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Brogg
K této otázce se připojí asi více lidí. TSB a Softcom mají tedy špatné reference, alfacomp dle MC zřejmě ok. Co tedy dál? Fox? Nezaložíme nový thread?
Tak za TSB (v Uherském Hradišti) se musím postavit, reklamoval jsem tam už tak 15 věcí a každá reklamace proběhla bez jediného problému ve stanovené lhůtě. Ono TSB má dost poboček a nejde je házet všechny na jednu hromadu.
Naopak se Sofcomem mám ty nejhorší zkušenosti....tam hardware už nikdy nekoupím, jen média.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Aspon
Tak za TSB (v Uherském Hradišti) se musím postavit, reklamoval jsem tam už tak 15 věcí a každá reklamace proběhla bez jediného problému ve stanovené lhůtě. Ono TSB má dost poboček a nejde je házet všechny na jednu hromadu.
Naopak se Sofcomem mám ty nejhorší zkušenosti....tam hardware už nikdy nekoupím, jen média.
Jenže tady byla položena otázka o prodejnách v Brně. A brněnská pobočka TSB má bohužel svoji pěknou historii (např. tady a tady).
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Brogg > reklamoval som v brnenskej pobocke kartu 2x za 3 dni, vzdy bola do druheho dna vymenena, takze ja mam iba pozitivne skusenosti. So softcomom takisto, vymenili mi disk na otocku ked som zistil, ze doska nema SATA radic a ja som kupil SATA disk. V alfe nakupujem kvoli cenam, reklamacia az tak ok nebola, nauctovali mi 300,- za neopravnenu reklamaciu. (v tom case som este nebol tak zbehly v prave, takze som si nechal sr** na hlavu)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Poplatok za neopravnenu reklamaciu by si dostal aj tak, akurat ze ti k nemu nalezi vydokladovanie tej cinnosti (naprikla 1 hodina prace technika x 300 Kc/hodina :) ). Ja myslim ze obecne zly asi neni ziadny obchod, mne sa napr podarilo v petracompe ukecat namiesto reklamovaneho disku nahradny na pozicanie ;). V TSB aj v softcome mne vadi ta rezervovanost zase ...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Takze dnes jsem si udelal vylet na poradnu sem http://www.spotrebitele.info/index.shtml
celkem jsme to tam resili,nakonec mi poradili vpodstate to co riksa :) takze sem poslal dopis s dorucenkou a jeste jim to poslu mailem... no sem na to hodne zvedavej, co z toho vyleze... doufam,ze nakonec to dobre dopadne..
rozhodne to zbozi mi vzit zpatky musej, spis sem zvedavej na dokazovani skody a pripadny placeni nahrady... :/
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Stejne tak i ja ! Nekdo jim musi nakopat zadek...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
tuhle diskuzi procitam jiz nekolik dnu pravidelne a musim konstatovat, ze realne uz sanci nemas, leda, ze bys je zazaloval, to by museli vydat vsechny dukazy, takhle je asi tezko donutis neco delat.:???:
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
riksa
2Chihuri: dopis je ok, dopln tam jeste zbeznou identifikaci te objednavky + uvedeni, kdy jsi ji pres internet poslal a kdy ti oni odeslali potvrzeni objednavky.
jeste tam pripis, at ti zaplati kupni cenu do 30 dnu (opet obcansky zakonik) na ucet c. XY
Kdyz vracim zbozi do 14 dnu, musi mi prodejce vratit penize do mesice, nemusi drive?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Špeta Marek
tuhle diskuzi procitam jiz nekolik dnu pravidelne a musim konstatovat, ze realne uz sanci nemas, leda, ze bys je zazaloval, to by museli vydat vsechny dukazy, takhle je asi tezko donutis neco delat.:???:
ja bych to rozhodne cerne nevidel. o ucincich odstoupeni od smlouvy nemuze byt rec, to je proste nesporne i z hlediska softcomu. jedine, co muze (a asi i bude) sporne, bude to, kdo zpusobil poskozeni toho lcd a tedy to, kdo bude povinen nest naklady na jejich odstraneni (nebo spis jen jeji penezita kompenzace).
stejne tak neni sporne, ze pri odstoupeni je prodavajici povinen vratit kupujicimu uhrazenou kupni cenu nejpozdeji do 30 dnu ode dne odstoupeni (tedy kdy mu bylo oznameni o odstoupeni doruceno) s tim, ze prodavajici je opravnen pouze k nahrade skutecne vynalozenych nakladu spojenych (pouze) s vracenim zbozi. z toho tedy vyplyva, ze prodavajici neni opravnen z vracene kupni ceny strnout zadnou nahradu skody, kterou by musel obhajit pred soudem a byl by to on, kdo by musel prokazat, ze tu skodu zpusobil chihuri.
takze ja to nevidim nijak cerne
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
fr33k
Kdyz vracim zbozi do 14 dnu, musi mi prodejce vratit penize do mesice, nemusi drive?
zakon rika (nove zneni § 53 odst. 10 OZ), ze je musi vratit "nejpozdeji do 30 dnu" - v praxi tedy 30. den je ok. podotykam, ze pri prevodu na ucet se penize povazuji za zaplacene dnem, kdy jsou na ucet prijemce realne pripsany, ne kdy byl podan prikaz k uhrade
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Jen updatuji aktualni stav, maila sem zaslan na jejich hlavni mail a odepsal mi jeden z obchodniku,ze ma dovolenou a jeste pan plasil
Citace:
Původně odeslal Plašil
Vyjádření zašleme zítra poštou i emailem.
Ing. Aleš Plašil
Asi vymejslej nejaky pravni klicky, hehe
tak uvidime co z nich zitra vypadne...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Chvilku jsem tu nebyl a jaký se tu dějou věci...to je něco.
Jelikož mám se Softcomem jen dobré zkušenosti a to jsem tam už vymejšlel různé kraviny jako výměny zboží, vrácení peněz bez udání důvodu, reklamace na počkání tak mám dojem, že ti opravdu pan Plášil nevěří a myslí si že ho chceš podvést. Jeho zbraní je také to, že si je dost jistej tím že nepůjdeš k soudu, toho využívá snad 99% lidí v ČR.....každej se na soud vykašle kvůli průtahům a vysokým nákladům. Musim tě ale podpořit, že máš velkou šanci případný spor vyhrát, od smlouvy jsi odstoupil a to že je monitor poškozen je Softcomu věc...ne tvoje. Ale to že si stojí za svými zaměstnanci je jeho opravdu velká chyba....kdyby věděl co se děje v jeho skladech tak by je snad dojednoho vyházel.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
do softcomu v praze chodim občas (hlavně pro média :) ) .
ale ti dva retardové za pultem mě taky pěkně krkaj :mad: .
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
abel
do softcomu v praze chodim občas (hlavně pro média :) ) .
ale ti dva retardové za pultem mě taky pěkně krkaj :mad: .
jojo tohle balil jeden z tech dvou elementu...
2forst: urcite mi neveri, to bylo zrejmy uz z prvniho telefonatu. On si pry vyslechl sve zamestnance a veri jim..... (prijemny to slyset kdyz vim,ze na 100% je to jejich chyba) kdyz sem mu popisoval jak to vsecko probehlo,tak se jeste rozzlobil a temer rozkricel " a to jako chcete rict,ze je to nase vina ??!" nebo neco v tom smyslu... fakt prijemna zalezitost, tohle resit...
jinak zatim nic neprislo
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
jojo tohle balil jeden z tech dvou elementu...
2forst: urcite mi neveri, to bylo zrejmy uz z prvniho telefonatu. On si pry vyslechl sve zamestnance a veri jim..... (prijemny to slyset kdyz vim,ze na 100% je to jejich chyba) kdyz sem mu popisoval jak to vsecko probehlo,tak se jeste rozzlobil a temer rozkricel " a to jako chcete rict,ze je to nase vina ??!" nebo neco v tom smyslu... fakt prijemna zalezitost, tohle resit...
jinak zatim nic neprislo
Fakt to byl jeden z nich? A kterej? Ten co sedí v pravo u zdi (jeho vyjadřování je jak kdybych mluvil s mongolem) nebo ten s brýlema (černé kudrnaté vlasy)? Ješte je tam teď jeden novej blonďatej, ale s tim jsem zatim neměl žádnej výstup. Ten brejlatej je pěkně drzej....na ubohýho prodavače za pultem si dost vyskakuje.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
takovej mensi, tusim blondak, kratky vlasy, zadny brejle, takze asi ten novej. Jeste mi psal mejla na svoji obranu ohledne stiznosti na jeho praci pri predvadecce a prej je obrazovka chranena folii, resp podle nej dokonce dvema foliemi : )))takze k ochmatani nebo poskozeni dojit urcite nemohlo... bohuzel tam neni ani jedna... no skoda slov
jinak nejprotivnejsi a nejdrzejsi byl nejakej chlapek ve skladu,kterej se do toho porad michal, kdyz sem tam s tim byl...
Kazdopadne zadny dopis ani mejl mi zatim neprisel, takze bych potreboval vedet co mam ted delat ? do kdy tam musim zbozi dorucit, abych vedel jestli jeste ma smysl cekat na nejake jejich vyjadreni...
Zase bych tam s tim nerad jel zbytecne, protoze sem cekal,ze budou klast odpor...
takze ted vazne nevim jak dal postupovat
dik za odpoved :)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
takovej mensi, tusim blondak, kratky vlasy, zadny brejle, takze asi ten novej. Jeste mi psal mejla na svoji obranu ohledne stiznosti na jeho praci pri predvadecce a prej je obrazovka chranena folii, resp podle nej dokonce dvema foliemi : )))takze k ochmatani nebo poskozeni dojit urcite nemohlo... bohuzel tam neni ani jedna... no skoda slov
jinak nejprotivnejsi a nejdrzejsi byl nejakej chlapek ve skladu,kterej se do toho porad michal, kdyz sem tam s tim byl...
Kazdopadne zadny dopis ani mejl mi zatim neprisel, takze bych potreboval vedet co mam ted delat ? do kdy tam musim zbozi dorucit, abych vedel jestli jeste ma smysl cekat na nejake jejich vyjadreni...
Zase bych tam s tim nerad jel zbytecne, protoze sem cekal,ze budou klast odpor...
takze ted vazne nevim jak dal postupovat
dik za odpoved :)
jestli se muzes rozumne domnivat, ze jim to odstoupeni doslo postou, tak jim to jed vratit, nejlip s nejakym kamaradem (a mozna dvema), kteri pripadne dosvedci, ze jsi jim ten monitor predal. porizeni par fotek pri predani by nebylo na skodu. jestli to akceptujou a daji ti predavaci protokol, pak je zapotrebi si ohlidat, aby popsanej stav lcd odpovidal skutecnemu stavu lcd.
jinak oni maji 30 dnu na to, aby ti vratili penize. vic a detailneji viz sticky thread o odstoupeni - http://4um.ocguru.cz/showthread.php?t=58667
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Prave vcera sem nasel ve schrnace dodejku,taze ho tam uz musi mit...
Takze zitra tam jedu s kamaradem a fotakem,dam pak info
Ale co mam delat v pripade,ze si ho nebudou chtit prevzit ?
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Prave vcera sem nasel ve schrnace dodejku,taze ho tam uz musi mit...
Takze zitra tam jedu s kamaradem a fotakem,dam pak info
Ale co mam delat v pripade,ze si ho nebudou chtit prevzit ?
tak to tam nech klidne lezet, ale musis byt pripraven to prave pomoci sveho svedka a/nebo fotek pozdeji prokazat
btw, zakon rika (§569 OZ, ze veritel - tj. softcom v tomto pripade - je povinen ti vydat na tvoje pozadani pisemne potvrzeni o tom, ze jsi svoji povinnost jim desku dat, splnil)
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ta to sem se dnes zase pobavil... nejdriv sem to tam resil trdlem od pultu ten( co to pravdepodobne udelal), rekl mi,ze poskozene zbozi zpatky neveme... kdyz sem mu vysvetlil,ze je to jejich povinnost zbozi vzit,bylo videt, ze nevi ktera bije a sel to resit nekam dozadu... pak prisel s sefmanagerem oddeleni monitoru, ten mel stejnej zaver...
Celkem dlouho sem se o tom s nim dohadoval, on to prej resil s jejich pravniky a a dokonce prej s čes.obchodni inspekci, tvrdil mi,ze ta je vicemene na jejich strane...
Pak,ze softcom teda udela vstricnej krok a ze mi to vemou, s tim,ze mi nemuzou vratit za pskozenye zbozi plnou cenu a vyresime to formou reklamace-odectou z ceny cenu opravy a to mi vrati.. (vysi ty ceny by vzali z faktury od autorizovaneho NEC servisu)
tak sem mu znovu zduraznil,ze odstupuju od smlouvy v souladu se zakonem, takze mi proste musi dat plnou castku penez.. v tu chvili se zacal ohanet,ze sem nedodrzel ani tu 14ti denni lhutu...!! rekl jsem,ze sem psal maila a dokonce posilal dopis s dodejkou,takze mam doklad,ze sem ji dodrzel. Na to mi rekl,ze se zase radil s pravnikem a,ze sem tam mel dojet, prej nejakej kus papiru nic neznamena...!!!!!!! ufff to je vazne moc
no skoncili sme to tak,ze si to tam nechaji pouze jako reklamaci a poslou cast penez, nebo ze to prej mam resit pres pravnika... a jeste kecy,ze je videt,ze se asi nechci dohodnout, kdyz sem nepristoupil na "vynikajici" nabidku s reklamaci apodobne... od cloveka co mi tam lze do oci,mi to prislo vazne prehnany....
Ten monitor sem si tam nelajznul jen tak nechat, precejenom nechci bejt bez penez i monitoru. Tak sem rekl,ze se poradim s pravnikem a ozvu se.
Takze co ted ?
jinak sorry za sloh,"velke rozhorceni" uz nabylo takovejch vysin,ze se nic lepsiho ani plodit neda...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
neuvazoval si o nejake publicite? myslim, ze by si to zaslouzili...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Opty
neuvazoval si o nejake publicite? myslim, ze by si to zaslouzili...
jj , Obcanske judo by si na nich zgustlo :D
> Chihuri : mal si tam niekoho so sebou?? / svedkov ako ti radil Riksa??? /
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
to je sila co ten softcom posledni dobou vyvadi, mno uz u nich nic nekoupim
2Chihuri pokud jsi tam mel svedky a nafotils to jak radil Riksa tak jsi ho tam mel nechat a oznamit jim ze cekas platbu tam a tam. a cekal bych
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
2proe: mel sem sebou svedka, o zverejneni jsem uvazoval,rozhodne by si zaslouzili "peknou" reklamu,za to jak se se mnou snazi vyjebat...
2Pavlis: tak to tam s tim jeste muzu sjet, jenze je jasny,ze penize neposlou a vymahat je z nich nebude snadny...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Posli na ne joudu...toto si dovolit nemuzou, stejne tak me jednou nasrali, kdyz na on-line objednavce uz byla faktura hotova s presnou castkou a kdyz jsem si osobne dojel do brnenske pobocky, tak chteli o cca 1000 navic, protoze distributor zvedl cenu...no jelikoz jsem monitor potreboval, tak jsem s nema uhadal asi 5% slevu + nejakou oem ctecku SD karet, ale i tak uz tam kupuju jen pametove media a DVD.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
no skoncili sme to tak,ze si to tam nechaji pouze jako reklamaci a poslou cast penez, nebo ze to prej mam resit pres pravnika... a jeste kecy,ze je videt,ze se asi nechci dohodnout, kdyz sem nepristoupil na "vynikajici" nabidku s reklamaci apodobne... od cloveka co mi tam lze do oci,mi to prislo vazne prehnany....
Ten monitor sem si tam nelajznul jen tak nechat, precejenom nechci bejt bez penez i monitoru. Tak sem rekl,ze se poradim s pravnikem a ozvu se.
Takze co ted ?
jinak sorry za sloh,"velke rozhorceni" uz nabylo takovejch vysin,ze se nic lepsiho ani plodit neda...
Mno je to tazke, ale myslim, ze si uim to tam mal nechat a VOBEC NEPRISTUPIT na REKLAMACIU... Pravo je velmo zaludne a je mozne , ze ked si pristupil na reklamaciu - stracas narok na postup vratenia tovaru... neviem, niesom pravnik... Ja by som im to tam proste nechal lezat na pulte spolu s mojim pisomnym vyjadrenim a kopiami dokumentov (faktura, vypis telef hovorov, odstupenie od zmluvy, dorucenka...) pekne by sopm si to nafotil a so svedkami by som odisiel s doraznym upozornenim, ze pokial v zakonnej lehote nebudem mat na ucte plnu ciastku - pozenies to na sud a povlacis ich po mediach....
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Chihuri
Ta to sem se dnes zase pobavil... nejdriv sem to tam resil trdlem od pultu ten( co to pravdepodobne udelal), rekl mi,ze poskozene zbozi zpatky neveme... kdyz sem mu vysvetlil,ze je to jejich povinnost zbozi vzit,bylo videt, ze nevi ktera bije a sel to resit nekam dozadu... pak prisel s sefmanagerem oddeleni monitoru, ten mel stejnej zaver...
Celkem dlouho sem se o tom s nim dohadoval, on to prej resil s jejich pravniky a a dokonce prej s čes.obchodni inspekci, tvrdil mi,ze ta je vicemene na jejich strane...
Pak,ze softcom teda udela vstricnej krok a ze mi to vemou, s tim,ze mi nemuzou vratit za pskozenye zbozi plnou cenu a vyresime to formou reklamace-odectou z ceny cenu opravy a to mi vrati.. (vysi ty ceny by vzali z faktury od autorizovaneho NEC servisu)
tak sem mu znovu zduraznil,ze odstupuju od smlouvy v souladu se zakonem, takze mi proste musi dat plnou castku penez.. v tu chvili se zacal ohanet,ze sem nedodrzel ani tu 14ti denni lhutu...!! rekl jsem,ze sem psal maila a dokonce posilal dopis s dodejkou,takze mam doklad,ze sem ji dodrzel. Na to mi rekl,ze se zase radil s pravnikem a,ze sem tam mel dojet, prej nejakej kus papiru nic neznamena...!!!!!!! ufff to je vazne moc
no skoncili sme to tak,ze si to tam nechaji pouze jako reklamaci a poslou cast penez, nebo ze to prej mam resit pres pravnika... a jeste kecy,ze je videt,ze se asi nechci dohodnout, kdyz sem nepristoupil na "vynikajici" nabidku s reklamaci apodobne... od cloveka co mi tam lze do oci,mi to prislo vazne prehnany....
Ten monitor sem si tam nelajznul jen tak nechat, precejenom nechci bejt bez penez i monitoru. Tak sem rekl,ze se poradim s pravnikem a ozvu se.
Takze co ted ?
jinak sorry za sloh,"velke rozhorceni" uz nabylo takovejch vysin,ze se nic lepsiho ani plodit neda...
jak uz bylo receno vyse u odstoupeni po tobe chce zakon jedine - a sice vydat to, co jsi kupni smlouvou nabyl, a k cemu uz pravni titul (v dusledku odstoupeni) nemas. z tve perspektivy je tedy nutne tuhle povinnost splnit prokazatelne - osobne se svedky, nafotit, nebo prijit s notarem nebo exekutorem, kteri udelaji zapis o tom, ze jsi jim to tam nechal (to je nejjistejsi, ale drahe).
proste jim to tam nech a nepodepisuj v zadnem pripade nic o reklamaci
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Koukam ,ze Softcom a jeho popularita stoupa. To jak se snazili "vys*at" se mnou bylo ocividne jeste dost slabe pocinani oproti tomu ,jak se snazi s tebou :/.
Drzim palce at ti to dopadne ,fakt tohle by chtelo dat do medii - protoze neprijde mi to jako normalni jednani ,ale spise dost tragicky.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Ted jsem s vyvalenyma ocima procetl celou diskuzi -v softcomu nakupuju obcas ze to mam blizko... ale po tomhle threadu s nima koncim!
Jinak drzim palce v dalsim postupu. Z tveho pohledu by asi bylo fakt nejlepsi zavolat obcansky judo, cerny ovce nebo podobny porady -oni by to vyresili asi nejrychleji a mozna by ti jeste notare a pravniky zaplatili.
Jinak by to chtelo tam vzit pravnika ktery by to primo se sefem! projednal a vysvetlil mu jak jsou psany zakony...protoze to vypada ze si toho nejsou vedomi a nic ti do 30 dnu nezaplati.
hodne stesti !!
EDIT: ano ty dva retardove na pokladne jsou fakt image firmy... mozna by si sef mel precist tuhle diskuzi
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
2Chihuri: Mozna budu prvni, ale trochu se Softcomu zastanu.
1) Nemuzes cekat, ze ti vymeni monitor, ktery jsi prinesl z domova poskrabany, to by to tam takhle mohl nosit kazdy, to je proste realita.
2) Kdyz uz si neco nechavas vybalit = kupujes to rozbalene, nemuzes si to nechat balit nekde, kde na to nevidis. Ja bych si to na tvem miste uz vzit nenechal, anebo bych si to jeste v kramu prekontroloval. V Czechcomputeru prodavaji rozbalene notebooky, protoze pry musi zkontorlovat, zda v tom obalu je zabaleny spravny notebook. Takze si to i ja kontroluju zda to je ten spravny a zda jim neupadl na zem a uz ho nedam z ruky. A rovnou mi rekli, ze jakmile opustim jejich shop, tak veskere reklamace tohoto a podobneho razu neberou....a je to logicke.
3) Jak to asi bylo: nejaky jejich zamestanec = zm*d, nejak poskodil nejaky jiny monitor a aby to nebylo na nej, dal ho tobe... to je samozrejmne hrozne, ale neni to ani tak vina celeho Softkomu, jako proste selhani jednoho cloveka. A ty ses bohuzel nedostatecne presvedcil, ze ten, ktery ti ukazovali, ti take skutecne dali.
Jedine nesoudni reseni, nyni uz asi pase, bylo vyzadat si video zaznam ze skladu, urcite tam nejaky maji. Dalsi moznost je ji na soud, ale pouze pokud mas verohodneho svedka, ktery videl, ze jsi to skutecne vybalil poskozene. Drzim palce..
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Citace:
Původně odeslal
Petrik
2Chihuri: Mozna budu prvni, ale trochu se Softcomu zastanu.
1) Nemuzes cekat, ze ti vymeni monitor, ktery jsi prinesl z domova poskrabany, to by to tam takhle mohl nosit kazdy, to je proste realita.
2) Kdyz uz si neco nechavas vybalit = kupujes to rozbalene, nemuzes si to nechat balit nekde, kde na to nevidis. Ja bych si to na tvem miste uz vzit nenechal, anebo bych si to jeste v kramu prekontroloval. V Czechcomputeru prodavaji rozbalene notebooky, protoze pry musi zkontorlovat, zda v tom obalu je zabaleny spravny notebook. Takze si to i ja kontroluju zda to je ten spravny a zda jim neupadl na zem a uz ho nedam z ruky. A rovnou mi rekli, ze jakmile opustim jejich shop, tak veskere reklamace tohoto a podobneho razu neberou....a je to logicke.
3) Jak to asi bylo: nejaky jejich zamestanec = zm*d, nejak poskodil nejaky jiny monitor a aby to nebylo na nej, dal ho tobe... to je samozrejmne hrozne, ale neni to ani tak vina celeho Softkomu, jako proste selhani jednoho cloveka. A ty ses bohuzel nedostatecne presvedcil, ze ten, ktery ti ukazovali, ti take skutecne dali.
na druhou stranu ze vseho zde uvedeneho vyplyva, ze ne kazdy, kdo jim tam prinese poskozeny produkt jim vola ihned pote, co si ho donesl domu. navic, z pohledu chihuriho, je jeho partnerem k jednani softcom, nikoliv nejaky jeho zamestnanec. to je jen veci softcomu, jake lidi zamestnava.
a propos - u bodu 2 mas pravdu, ale podle meho se dobry obchod pozna prave podle toho, ze takovou - az skoro paranoidni - opatrnost nemusis vynakladat. ja bych napriklad do obchodu, kde bych musel ten "svuj" produkt neustale sledovat, proste nesel...
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
Já být na místě vedoucího pražské pobočky Softcomu, tak budu samozřejmě věřit svým zaměstnancům. Je na tom něco divného? Od Chihuriho byla chyba, že si to nepřekontroloval, teď mu to nezávidím. Ale pražská pobočka je asi opravdu nějaká divná, už jsem reklamoval v Brně vícekrát a jednou dokonce rozbitý case v originálním obalu a vždy to bylo bez problémů. Je to vše o lidech, možná by bylo vhodné na toho vychcánka ve skladu upozornit vedoucího pobočky, případně mu taktně naznačit, že si ho vyfotíš a dáš na všechna diskusní fóra na internetu, aby se mu lidi vyhýbali a žádali po vedoucím jiného pracovníka, protože mu nevěří.
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
-
Re: Softcom: velke rozhorceni!
bohuzel zatim nijak, tenhle tejden sem nemel vubec cas,takze sem nec nevyresil...
v pondeli sem mi snad povede zajit na SOS a jeste to tam s nima probrat... v nejhorsim ve stredu mam cas urcite. (a jindy tam nejsou.. + sem zjistil,ze telefonicka poradna se tyka pouze zakladnich dotazu)
jinak kdyz tam necham monitor, urcite penize neposlou a bude soud
kdyz si vemu k predani executora, zase to bude dost penez..
popravde se mi zda, ze prestava existovat mimosoudni reseni, ci reseni, kery by stalo mene nez oprava...
Nevim jestli zkusit taky napsat na čoi..
ale stejen doufam,ze hajzlove v tomhle pripade nezvitezi!