Tak sem se zarazil nad nekteryma vecma, posudte sami.
IMHO nemuzu souhlasit s necim (reklamacni rad) co neni nedilnou soucasti a navic se to muze zmenit. Dal za okamzik prevzeti urcite nelze povazovat prevzeti dopravcem ale vyhradne zakaznikem.1. Všeobecná ustanovení
.... Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje odběratel podpisem dodacího listu, popřípadě hotovostního dokladu. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce. Pokud se zboží hradí převodem je majetkem firmy Monima s.r.o až do doby plného uhrazení.
Hmm, tady by me zajimalo, jak je to stim prokazatelnym oznamenim do 72 hodin, kdo je mistni, dojde jim to rict osobne a kdo si to necha poslat, muze minimalne do 7mi dnu vratit zbozi bez udani duvodu (pokud neni na tuto moznost upozornen, je to podstatne dele)Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo sériovém čísle) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list se sériovými čísly výrobků, je povinen zaslat ihned ( nejpozději do 72 hodin ) prokazatelným způsobem písemně zprávu adresovanou na společnost Monima s.r.o.. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
Tohle by asi chtelo se nekde zeptat, ale podle me ani po uplynuti zaruky ze zakona nemuzou stanovit podminky jak se jim hodi. Navic zaruku delsi poskytuje vyrobce, takze je asi lepsi to reklamovat primo u nej. V tomhle pripade by asi bylo zajimavy vymahat napr zpusobenou skodu - firma 3 mesice nejede, paac nejede server na kerej byl koupenej disk s 5ti letou zarukou (za nalezity priplatek, paac delsi zaruka = vetsi cena) prave proto aby to bylo OK.2. Záruční podmínky
.... V případě, že uvedená záruka v ceníku nebo na dodacím listu je delší než 24.měsíců, je tato záruka brána jako záruka prodloužena nad rámec záruky dané zákonem. Po uplynutí 24.měsíců si společnost vyhrazuje právo až na 90 dní reklamačního řízení. Dále si společnost vyhrazuje právo na výměnu zboží za nový kus, popřípadě za výrobek s podobnými nebo lepšími parametry.
Tohle teda nechapu vubec, jakypak prodlouzeni o dobu opravy, co je to za blbost ? Lhuta je jasne dana a to 30 dni (v zakony zaruce).Doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
Blbost, obal neni soucasti vyrobku (ze zakona) a nereklamuju prislusenstvi, ale dany vyrobek. Takze musej prevzit treba MB prinesej v igelitaku. Dale pokud vim, naklady spojeny s reklamaci je mozny vymahat, takze je mozny si nechat proplatit treba cestu a pod.Odběratel doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu servisního oddělení. Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček, dokladů, kabelů, disket a ostatního příslušenství. Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu, přesný popis závady, konfigurace a četnost výskytu. Pokud zásilka obsahuje více zboží na reklamaci, je nutné připojit celkový seznam reklamovaného zboží.
U počítačových sestav je odběratel povinen lokalizovat závadu tak, že uplatní reklamaci pouze na vadný díl počítače (platí pouze pro dealerský prodej).
BTW: Pak se neni co divit, ze jim to kazdej radsi prinese mrtvy uplne - popis zavady = nefunguje.
Servisní oddělení po vyřízení reklamace vyzve odběratele k odběru zboží![]()
Ze prej vyzve - "co votravujete, jeste to neni"
Skody zpusobene virem bych fackt chtel videt, a jeste zajimavesi by bylo to prokazovani. IMHO ty jejich lepiky si muzou * nekam. Uz je prej cpou i na potkany. Nejlepsi je, ze vlastne pak prodavaj vse jako pouzite zbozi, protoze je to otevreny - rozrezany obaly disku ... .... poškozením či odstraněním vlastního označení společnosti Monima s.r.o, pokud se na výrobku nacházelo (komponenty z osobních počítačů apod.),
mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou,
pokud byly škody způsobeny počítačovými viry,
No jasne, budu si doma skladovat bedny od vseho za poslednich 5 let. Asi by bylo potreba tuhle slataninu poslat treba na COI3. Postup reklamace
Reklamace tiskáren (všeobecně)
.... Tiskárny lze přijmout do záruční opravy pouze v originálním obalu (viz bod 2b Reklamačního řádu). Při nedodržení tohoto požadavku se účtuje poplatek 500,- Kč.
Hmm, hlavne ze oni prodavaj disky v mechanicky odolnem obalu. Pokud to neni seagate, je to jen v igelitu a jeste rozriznutym.Pevné disky (všeobecně)
Jestliže odběratel uplatňuje záruční opravu, nesmí být u pevných disků porušena protiprachová izolační páska, sériové číslo ani čárový kód a zboží musí být dodáno v antistatickém a mechanicky odolném obalu (viz bod 2e Reklamačního řádu). Při nesplnění těchto podmínek nebude reklamace uznána jako záruční!
Monitory (všeobecně)
.... Monitory musí být při reklamaci v kompletním stavu a v originálním obalu (viz. bod 2b Reklamačního řádu).