Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: MONIMA - reklamacni rad

  1. #1
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní MONIMA - reklamacni rad

    Tak sem se zarazil nad nekteryma vecma, posudte sami.


    1. Všeobecná ustanovení

    .... Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje odběratel podpisem dodacího listu, popřípadě hotovostního dokladu. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce. Pokud se zboží hradí převodem je majetkem firmy Monima s.r.o až do doby plného uhrazení.
    IMHO nemuzu souhlasit s necim (reklamacni rad) co neni nedilnou soucasti a navic se to muze zmenit. Dal za okamzik prevzeti urcite nelze povazovat prevzeti dopravcem ale vyhradne zakaznikem.

    Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo sériovém čísle) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list se sériovými čísly výrobků, je povinen zaslat ihned ( nejpozději do 72 hodin ) prokazatelným způsobem písemně zprávu adresovanou na společnost Monima s.r.o.. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
    Hmm, tady by me zajimalo, jak je to stim prokazatelnym oznamenim do 72 hodin, kdo je mistni, dojde jim to rict osobne a kdo si to necha poslat, muze minimalne do 7mi dnu vratit zbozi bez udani duvodu (pokud neni na tuto moznost upozornen, je to podstatne dele)

    2. Záruční podmínky


    .... V případě, že uvedená záruka v ceníku nebo na dodacím listu je delší než 24.měsíců, je tato záruka brána jako záruka prodloužena nad rámec záruky dané zákonem. Po uplynutí 24.měsíců si společnost vyhrazuje právo až na 90 dní reklamačního řízení. Dále si společnost vyhrazuje právo na výměnu zboží za nový kus, popřípadě za výrobek s podobnými nebo lepšími parametry.
    Tohle by asi chtelo se nekde zeptat, ale podle me ani po uplynuti zaruky ze zakona nemuzou stanovit podminky jak se jim hodi. Navic zaruku delsi poskytuje vyrobce, takze je asi lepsi to reklamovat primo u nej. V tomhle pripade by asi bylo zajimavy vymahat napr zpusobenou skodu - firma 3 mesice nejede, paac nejede server na kerej byl koupenej disk s 5ti letou zarukou (za nalezity priplatek, paac delsi zaruka = vetsi cena) prave proto aby to bylo OK.

    Doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
    Tohle teda nechapu vubec, jakypak prodlouzeni o dobu opravy, co je to za blbost ? Lhuta je jasne dana a to 30 dni (v zakony zaruce).

    Odběratel doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu servisního oddělení. Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček, dokladů, kabelů, disket a ostatního příslušenství. Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu, přesný popis závady, konfigurace a četnost výskytu. Pokud zásilka obsahuje více zboží na reklamaci, je nutné připojit celkový seznam reklamovaného zboží.
    U počítačových sestav je odběratel povinen lokalizovat závadu tak, že uplatní reklamaci pouze na vadný díl počítače (platí pouze pro dealerský prodej).
    Blbost, obal neni soucasti vyrobku (ze zakona) a nereklamuju prislusenstvi, ale dany vyrobek. Takze musej prevzit treba MB prinesej v igelitaku. Dale pokud vim, naklady spojeny s reklamaci je mozny vymahat, takze je mozny si nechat proplatit treba cestu a pod.
    BTW: Pak se neni co divit, ze jim to kazdej radsi prinese mrtvy uplne - popis zavady = nefunguje.

    Servisní oddělení po vyřízení reklamace vyzve odběratele k odběru zboží
    Ze prej vyzve - "co votravujete, jeste to neni"

    ... poškozením či odstraněním vlastního označení společnosti Monima s.r.o, pokud se na výrobku nacházelo (komponenty z osobních počítačů apod.),
    mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou,
    pokud byly škody způsobeny počítačovými viry,
    Skody zpusobene virem bych fackt chtel videt, a jeste zajimavesi by bylo to prokazovani. IMHO ty jejich lepiky si muzou * nekam. Uz je prej cpou i na potkany. Nejlepsi je, ze vlastne pak prodavaj vse jako pouzite zbozi, protoze je to otevreny - rozrezany obaly disku ... .

    3. Postup reklamace

    Reklamace tiskáren (všeobecně)

    .... Tiskárny lze přijmout do záruční opravy pouze v originálním obalu (viz bod 2b Reklamačního řádu). Při nedodržení tohoto požadavku se účtuje poplatek 500,- Kč.
    No jasne, budu si doma skladovat bedny od vseho za poslednich 5 let. Asi by bylo potreba tuhle slataninu poslat treba na COI

    Pevné disky (všeobecně)

    Jestliže odběratel uplatňuje záruční opravu, nesmí být u pevných disků porušena protiprachová izolační páska, sériové číslo ani čárový kód a zboží musí být dodáno v antistatickém a mechanicky odolném obalu (viz bod 2e Reklamačního řádu). Při nesplnění těchto podmínek nebude reklamace uznána jako záruční!
    Hmm, hlavne ze oni prodavaj disky v mechanicky odolnem obalu. Pokud to neni seagate, je to jen v igelitu a jeste rozriznutym.

    Monitory (všeobecně)

    .... Monitory musí být při reklamaci v kompletním stavu a v originálním obalu (viz. bod 2b Reklamačního řádu).

  2. #2
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    315

    Standardní

    nj monima se nezapre....

    ale jen k tomuhle:

    "Doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě."

    to se tyka podle me zarucni doby, ta se prodluzuje o dobu co je ta vec v oprave a ne doby pro vyrizeni reklamace[/quote]
    wrxtation: Intel Q9550@3.6G, Noctua UH-12P, 4GB OCZ LV RAM, Gigabyte EP45-UD3P, Powercolor HD5850 PCS+ 1GB, 1TB WD BLACK, .64TB WD Blue, Lian-Li PC-P50B (silenced), Scythe ESI Juli@, Gilmore Headamp, Sennheiser HD580, NEC 2090UXi-BK, HP LP2065, Wacom Graphire4, Logitech G15, Logitech G5...etc, Win XP Pro
    mobile:
    Lenovo Thinkpad R61 14", C2D T7250, 2GB RAM, GMA X3100, .5TB WD Blue, Echo Indigo PCMCIA, Sennheiser PX100, Ubuntu 9.10

    CUT ME AND I'D BLEED IMPERIAL BLUE...

  3. #3
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal DeeKay
    nj monima se nezapre....

    ale jen k tomuhle:

    "Doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě."

    to se tyka podle me zarucni doby, ta se prodluzuje o dobu co je ta vec v oprave a ne doby pro vyrizeni reklamace
    jj, ale maj to pekne zmatecne napsany.

  4. #4
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    315

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Citace Původně odeslal DeeKay
    nj monima se nezapre....

    ale jen k tomuhle:

    "Doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě."

    to se tyka podle me zarucni doby, ta se prodluzuje o dobu co je ta vec v oprave a ne doby pro vyrizeni reklamace
    jj, ale maj to pekne zmatecne napsany.
    Voni sou tam vsichni pekne zmateny
    wrxtation: Intel Q9550@3.6G, Noctua UH-12P, 4GB OCZ LV RAM, Gigabyte EP45-UD3P, Powercolor HD5850 PCS+ 1GB, 1TB WD BLACK, .64TB WD Blue, Lian-Li PC-P50B (silenced), Scythe ESI Juli@, Gilmore Headamp, Sennheiser HD580, NEC 2090UXi-BK, HP LP2065, Wacom Graphire4, Logitech G15, Logitech G5...etc, Win XP Pro
    mobile:
    Lenovo Thinkpad R61 14", C2D T7250, 2GB RAM, GMA X3100, .5TB WD Blue, Echo Indigo PCMCIA, Sennheiser PX100, Ubuntu 9.10

    CUT ME AND I'D BLEED IMPERIAL BLUE...

  5. #5
    Senior Member
    Založen
    07.03.2003
    Bydliště
    Base:Czech Brod, School:Prague
    Příspěvky
    506
    Vliv
    277

    Standardní

    Monima never more!!!!!
    Silver shadow : MB : Abit NF7–S Ultra 400 with Zalman ZM-NB47J|RAM : 3x256MB(2xSamsung333DDR, Infineon266DDR)@386MHz|CPU : AthlonXP 1700+@2325MHz (1,88V real 1,9V) - Watercooled|GPU : Sapphire 128MB 9500@9700 270/275@415/630 - Watercooled |HDD:Seagate Barca 120GB 7200rpm,IBM 40GB 7200rpm, Seagate 4,3GB 5400rpm|DVD-RW: LG 4167B |CASE:Unknown case with 1mm metal sheet, UV Catoda, blue Cooler Masters,|POWER SUPPLY Moded ATX400W.New Case mod-Blue Liquid in progress

  6. #6
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    to prodlužení je určitě myšleno tak, že se záruka prodlužuje o dobu záruční opravy...

    to, že chcou originální obal... a co? Naše firma to má v reklamačním řádu taky... a ještě nikdy jsem neviděl, že bychom něco nevzali do reklamace kvůli tomu, že to nemá obal... je to spíš kvůli přepravě do servisu a tak... Kde mám asi tak vzít novou krabici na monitor abych ho nerozmlátil při cestě do servisu na cimprcampr...

    to s tím odebráním dopravcem je nějaký divný jinak ale s uvedenou citací souhlasím...

    rozdíly v dodaném zboží... tak to je snad jasný... jestli mi někdo zavolá po půl roce, že měl v zásilce od nás o jednu baterii méně, tak ho vyfakuju... když to bude do těch 3 dnů, tak s tím zkusím něco udělat (většinou poslat chybějící kus) a to že to chcou písemně je taky OK, ani totiž neprodávaj baterky za 500...

    S tou zárukou nad 24 měsíců nevím, ale už jsem to viděl v hodně reklamačních řádech...

    atd.
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  7. #7
    Senior Member
    Založen
    10.10.2002
    Bydliště
    Binary space
    Příspěvky
    567
    Vliv
    283

    Standardní Re: MONIMA - reklamacni rad

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Tak sem se zarazil nad nekteryma vecma, posudte sami.

    1. Všeobecná ustanovení

    .... Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje odběratel podpisem dodacího listu, popřípadě hotovostního dokladu. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce. Pokud se zboží hradí převodem je majetkem firmy Monima s.r.o až do doby plného uhrazení.
    IMHO nemuzu souhlasit s necim (reklamacni rad) co neni nedilnou soucasti a navic se to muze zmenit. Dal za okamzik prevzeti urcite nelze povazovat prevzeti dopravcem ale vyhradne zakaznikem.
    Nevím co se ti na tom nezdá, podepisuju to co si přečtu a pokud při podpisu ty podmínky neznám tak si je vyžádám a určitě bych tak udělal a to v písemné podobě jako přílohu ke kupnímu dokladu. Tahle věc je na fakturách úplně běžná a nejspíš právně nepostihnutelná (nevím na 100%).

    2. Záruční podmínky
    .... V případě, že uvedená záruka v ceníku nebo na dodacím listu je delší než 24.měsíců, je tato záruka brána jako záruka prodloužena nad rámec záruky dané zákonem. Po uplynutí 24.měsíců si společnost vyhrazuje právo až na 90 dní reklamačního řízení. Dále si společnost vyhrazuje právo na výměnu zboží za nový kus, popřípadě za výrobek s podobnými nebo lepšími parametry.
    Tohle by asi chtelo se nekde zeptat, ale podle me ani po uplynuti zaruky ze zakona nemuzou stanovit podminky jak se jim hodi. Navic zaruku delsi poskytuje vyrobce, takze je asi lepsi to reklamovat primo u nej. V tomhle pripade by asi bylo zajimavy vymahat napr zpusobenou skodu - firma 3 mesice nejede, paac nejede server na kerej byl koupenej disk s 5ti letou zarukou (za nalezity priplatek, paac delsi zaruka = vetsi cena) prave proto aby to bylo OK.
    Těžko říct, taky se mi to moc nezdá. Ale s tím, že výrobce má záruku delší nic neuděláš. Prodejce není povinnen to prodávat se stejnou zárukou jako mu to prodává výrobce, avšak je povinen dodržet zákonem stanovenou záruku 24 měsíců. Docela mě to zajímá ... zkusím něco zjistit.

    Skody zpusobene virem bych fackt chtel videt, a jeste zajimavesi by bylo to prokazovani. ....
    Co já vím tak byl jeden destruktivní virus (černobyl ??), který mazal flashku s BIOSem a první 1MB z fyzického disku (dalo se to poznat byl tam fill nějakým vzorem). Prokazování by asi byl problém pokud bys jim přinesl jen desku bez disku.
    Velmi drahý vysokofrekvenční ohřívač okolního vzduchu.

  8. #8
    Senior Member
    Založen
    10.10.2002
    Bydliště
    Binary space
    Příspěvky
    567
    Vliv
    283

    Standardní Re: MONIMA - reklamacni rad

    Citace Původně odeslal VOiD
    Citace Původně odeslal Jezevec
    2. Záruční podmínky
    .... V případě, že uvedená záruka v ceníku nebo na dodacím listu je delší než 24.měsíců, je tato záruka brána jako záruka prodloužena nad rámec záruky dané zákonem. Po uplynutí 24.měsíců si společnost vyhrazuje právo až na 90 dní reklamačního řízení. Dále si společnost vyhrazuje právo na výměnu zboží za nový kus, popřípadě za výrobek s podobnými nebo lepšími parametry.
    Tohle by asi chtelo se nekde zeptat, ale podle me ani po uplynuti zaruky ze zakona nemuzou stanovit podminky jak se jim hodi. Navic zaruku delsi poskytuje vyrobce, takze je asi lepsi to reklamovat primo u nej. V tomhle pripade by asi bylo zajimavy vymahat napr zpusobenou skodu - firma 3 mesice nejede, paac nejede server na kerej byl koupenej disk s 5ti letou zarukou (za nalezity priplatek, paac delsi zaruka = vetsi cena) prave proto aby to bylo OK.
    Těžko říct, taky se mi to moc nezdá. Ale s tím, že výrobce má záruku delší nic neuděláš. Prodejce není povinnen to prodávat se stejnou zárukou jako mu to prodává výrobce, avšak je povinen dodržet zákonem stanovenou záruku 24 měsíců. Docela mě to zajímá ... zkusím něco zjistit.
    Tak jsem něco našel:

    Podmínky záruky po uplynutí zákonem stanovené záruční doby musejí být určeny v záručním listu - a mohou se výrazně lišit od zákonných podmínek (často jde například jen o bezplatný servis, avšak bez práva na výměnu zboží atd.). Pokud v záručním listu tyto podmínky stanoveny nejsou, zřejmě se použijí podmínky zákonné. V žádném případě pochopitelně není možné, aby prodávající teprve při reklamaci tyto podmínky určoval ad hoc.
    Velmi drahý vysokofrekvenční ohřívač okolního vzduchu.

  9. #9
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: MONIMA - reklamacni rad

    Citace Původně odeslal VOiD
    Nevím co se ti na tom nezdá, podepisuju to co si přečtu a pokud při podpisu ty podmínky neznám tak si je vyžádám a určitě bych tak udělal a to v písemné podobě jako přílohu ke kupnímu dokladu. Tahle věc je na fakturách úplně běžná a nejspíš právně nepostihnutelná (nevím na 100%).
    Nj, jenze kdyz podepisujes nakou smlouvu, tak musis automaticky dostat vsechny prilohy - musej te snima prokazatelne seznamit. Reklamacni rad vetsinou upravuje pouze zpusoby predani zbozi, prilozeni dokladu ... ale ne to co tam maj oni. A neznam moc maloobchodu, kde by po tobe chteli neco podepisovat. Neco jinyho je vekloobchod, kde ti nechaj ty podminky vetsinou podepsat pri registraci. A kdyz po roce prijdu a oni ten rad mezi tim zmenej, tak kde zjistim jakej byl predtim ? Stejny je, kdyz uvedu, ze doba zaruky je uvedena v ceniku, to abych si jeste k fakture schoval ten cenik, nejlip orazitkovanej a podepsanej aby nerekli, ze sem si ho vytisk sam.

    K tem obalum: To jak prodejce dopravi k dodavateli atd. me jako zakaznika nemusi vubec zajimat. Pro me je partner prodejce a on musi prevzit zbozi do reklamace. Naopak, prodejce je dokonce pokud vim povinej prevzit veskery obaly (mozna to jeste neni chvaleny, ale nekde sem to uz cet) a na vlastni naklady je ekologicky likvidovat.

    Citace Původně odeslal VOiD
    Tak jsem něco našel:

    Podmínky záruky po uplynutí zákonem stanovené záruční doby musejí být určeny v záručním listu - a mohou se výrazně lišit od zákonných podmínek (často jde například jen o bezplatný servis, avšak bez práva na výměnu zboží atd.). Pokud v záručním listu tyto podmínky stanoveny nejsou, zřejmě se použijí podmínky zákonné. V žádném případě pochopitelně není možné, aby prodávající teprve při reklamaci tyto podmínky určoval ad hoc.
    Mno, to by znamenalo, ze tohle nejde urcit v reklamacnim radu. Jen by me zajimala v nasem pripade asi dost bezna varianta, kdyz je vada neostranitelna.

    Kdyz mam na TV zaruku 5 let a neco se podela, tak vymenej treba celou TV, ale opravej to. Ale rozhodne mi nedaj jinou TV. A pokud nekde teda uvedu "zaruka 5 let" a nic vic, tak => prodlouzeni zaruky ze 2 na 5 let se vsemi moznostmi dle zakona. Neco jinyho je, kdyz uvedu "zaruka 2 roky + 3 roky bezplatny servis" => 2 roky zaruka dle zakona + dalsi 3 roky bude zakaznik platit pouze material, ale ne praci.

    Takze pokud ma treba monima v ceniku nekde uvedeno, ze zaruka 5 let a pak se snazi to nako omezit, tak je to proste podvod. V poradku by bylo, pokud by uvedli, ze na veskere zbozi se vztahuje zakona zaruka + u nektereho je specifikovany dalsi servis.

    Zajimavy na tom je to, ze tyhle problemy se resi prevazne u nas, nak sem si nevsim, ze by se podobny problemy resily treba v Nemecku. Tam kdyz je na neco zaruka, tak je na to zaruka a neni co resit.

  10. #10
    Senior Member mince Avatar uživatele Mojda
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno - Lisci Nora
    Příspěvky
    566
    Vliv
    284

    Standardní

    No němci asi nemají takový tendence výrobky sami poškozovat, aby po reklamaci dostali lepší / peníze za který lepší koupí... bohužel u nás je to spíš naopak

  11. #11
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Rhapsody
    No němci asi nemají takový tendence výrobky sami poškozovat, aby po reklamaci dostali lepší / peníze za který lepší koupí... bohužel u nás je to spíš naopak
    Jestli vono to nebude tim, ze ceny sou tam i pri tom kurzu jakej je nizsi nez u nas a to maj jeste 5-10x takovy prachy. Takze jestli hodim do kanalu kartu za 5k Kc nebo za 500 to uz je podstatnej rozdil.

    A s tim umyslnym poskozovani bych to nevidel az zase tak zle. Lidi, kery do toho nevidej - drtiva vetsina - si to nedovolej, paac se bojej ze to bude poznat, a to ze negdo odpali desku, kera blbne ? Pri tom pristupu k reklamacim se neni cemu divit. Nejjednodussi reklamace je raklamace neceho co je naprosto mrtvy. A jestli to odpali zakaznik doma nebo servisak v krame (aby to vyreklamoval bez problemu u dodavatele) je uz uplne fuk.

  12. #12
    Senior Member mince Avatar uživatele Mojda
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno - Lisci Nora
    Příspěvky
    566
    Vliv
    284

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Citace Původně odeslal Rhapsody
    No němci asi nemají takový tendence výrobky sami poškozovat, aby po reklamaci dostali lepší / peníze za který lepší koupí... bohužel u nás je to spíš naopak
    Jestli vono to nebude tim, ze ceny sou tam i pri tom kurzu jakej je nizsi nez u nas a to maj jeste 5-10x takovy prachy. Takze jestli hodim do kanalu kartu za 5k Kc nebo za 500 to uz je podstatnej rozdil.

    A s tim umyslnym poskozovani bych to nevidel az zase tak zle. Lidi, kery do toho nevidej - drtiva vetsina - si to nedovolej, paac se bojej ze to bude poznat, a to ze negdo odpali desku, kera blbne ? Pri tom pristupu k reklamacim se neni cemu divit. Nejjednodussi reklamace je raklamace neceho co je naprosto mrtvy. A jestli to odpali zakaznik doma nebo servisak v krame (aby to vyreklamoval bez problemu u dodavatele) je uz uplne fuk.
    Tim to samozřejmě bude (a asi hlavně), ale naříkat nad životní úrovní sem nechtěl - je to zbytečný. Měl jsem na mysli poškození něčeho před koncem záruky aby mi dali nový - to mi připadá dost nechutný. Jiná věc je, pokud něco nefachá na 100% a na reklamaci by to mohli ale nemuseli vzít, to pak je skutečně lepší tomu "pomoct", aby proběhla reklamace hladce, navíc se tím člověk vyhne "opravám" od servisáka....

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. restart , kto ho ma rad :) I need help
    Založil emilio v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 02.01.2006, 15:51
  2. Reklamacni rad - softcom
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.05.2005, 14:50
  3. Monima ma problemy - reklamace MIRONET
    Založil Jirik v sekci fóra Zkušenosti s prodejci
    Odpovědí: 148
    Poslední příspěvek: 20.01.2005, 11:09
  4. Monima - Jajk teď na reklamace?
    Založil Snaker v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 20.04.2004, 16:16
  5. MONIMA (i ostatni)-odpoved z poradny pro spotrebitele-ctete!
    Založil archaon v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 15.06.2003, 10:16

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •