Mam mensi dotaz ted mam jiz po 3ti telefon na reklamacia budou to uz dva roky co ho mam je mozny chtit zpet penize nebo jinej new telefon? Muzu po urcitem poctu RMA zadat zpet penize nebo new mobil?thx
Mam mensi dotaz ted mam jiz po 3ti telefon na reklamacia budou to uz dva roky co ho mam je mozny chtit zpet penize nebo jinej new telefon? Muzu po urcitem poctu RMA zadat zpet penize nebo new mobil?thx
Naposledy upravil OCZ; 17.05.2006 v 17:48.
no ja myslim, ze penize se vraci po 3 opakujici se zavadePůvodně odeslal OCZ
jinak chtej penize zpet, nebo jinej mobil v cene, kterou jsi dal za ten puvodni
Apple MacbookPro 13,3 (late 2011) - je perfektni :D
pokud se ridi obcanskym zakonikem, tak je to presne:
od smlouvy muzes odstoupit:
- pri 3. stejne zavade vyrobku
nebo
- pri 4. zavade vyrobku (muzou byt ruzne)
uz pri podani treti reklamace na stejnou zavadu nebo 4. reklamace celkove mas tusim pravo zadat vraceni penez
vice najdes na
http://www.spotrebitele.info
Historie: C2Q Q6600 @3.2GHz (8x400) || MB: GB X48-DS5 rev 1.1 F8H || COOL: Thermalright Ultra 120 eXtreme || MEM: 4x 2GB Corsair Dominator PC2-8500C5@1066MHz
Soucasnost: Ci7 3770 @default || MB: GB GA-Z77X-UD4H rev 1 F2 || COOL: Gelid Tranquillo rev2 || MEM: 2x 8GB Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL10 XMP
VGA: Sapphire HD5870 VaporX / 1GB || HDD: 2x SSD Corsair M64 + 2x Velociraptor 74GB + WD 2TB Green || Sound: Realtek Azalia || Case: TT Eureka || PSU: Corsair HX620W
jimmy: Ne při podání - nejdříve ti tu závadu musejí uznat (nedávalo by smysl, aby prodejce musel vrátit peníze jenom na základě neověřeného tvrzení zákazníka).
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
No jo, ale musi do protokolu jasne uvest, ze zada zavadu jen a jen overit a ne opravovat! ....klidne i dopsat rukou.... Protoze se stava, ze tu vadu proste opravi a tvrdi, ze co po nich vlastne chces, kdyz vyrobek je bezchybny...Původně odeslal no-X
![]()
FUN: Apple Mac Pro 4.1@5.1 • Intel Xeon W5680 • Kingston 3x8GB (triple-channel) 1333 ECC • EVGA GTX 670 • Crucial M200 256GB • WD Black 1TB • WD Green 1TB 3x
MOBILE: HP EliteBook 8440p • Corsair 2x4GB • AVerTV Hybrid • Logitech VX Nano • Canon S95 • Apple iP6 16GB • Apple iPad Air 64GB • Apple iPod Nano 7G 16GB • Apple iPod Video 80GB
WS: intel NUC i3 • Corsair 2x4GB • Crucial M4 512GB • intel Advanced-N 6235 • Samsung B2030HD
HTPC: AMD X2 Toledo 4200+ • ASUS A8R-MVP • Scythe KatanaCu • Patriot 2x1GB • GB 8600GT+Zalman VF900-Cu • WD 640AAKS+SilentMAXX silencer • Pioneer DVR-212 • Leadtek WinFast TV2000XP Expert • Corsair HX520w • SilverStone LaScala LC17S • ONKYO TX-SR603E • JAMO E7 7.1 (2x E750 + 4x E700 + E7cen + E7sub) • Panasonic TX-55CS630E • Logitech WingMan FF GP • APC Back-UPS 650 • chlupy ze psa
Omyl, zpusob reseni reklamace musis zvolit uz pri jejim uplatneni. Pokud to neudelas, muze prodejce postupovat libovolne v ramci zakona (=> v 99% pripadu ti neda $).Původně odeslal no-X
Idealne je pozadat bud o opravu (casto nemozne), vymenu za totozny novy vyrobek (po vic nez 1/2 roce mala pravdepodobnost) nebo vraceni penez.
A pokud jde o 3ti reklamaci tehoz, to je casto schopen posoudit uz sam uzivatel, podle me nejde ani tak o to, zda je vadna stejna soucastka, ale ze se vada stejne projevuje (napr kdyz mi potreti upadne kolo u auta, je IMO uplne jedno ze mi dvakrat upadlo predni a potreti zadni, neco jinyho je, kdyby mi 2x upadlo kolo a potreti dvere).
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Jasně, že to musíš uvádět předem, ale šlo mi o podstatu toho, že závadu musí nejdříve někdo oprávněný uznat, než že při třetí reklamaci automaticky vzniká nárok na peníze.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Já to teda pochopil trochu jinak - závada je, že ti "upadlo kolo od auta" - ale nezajímá tě, že poprvé to bylo kvůli vadnýmu závěsu, podruhé kvůli tomu, že se ti vytrh vnitřek disku a potřetí kvůli zásahu vyšší moci.Původně odeslal Jezevec
Jde je o to, že se závada projeví stejně (často když třeba u mobilu přestane fungovat displej, tak ti napíšou 3x jinou závadu ... jednou vada displeje, podruhé vada kabelu, potřetí vada základní desky) a myslí si, že se z toho vyvylečou, ale tak to není, zákazníka zajímá jen to, že nejde displej.
Myšlení zkresluje realitu.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)