Výsledky 1 až 17 z 17

Téma: X1900 Alpha Optimizations

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní X1900 Alpha Optimizations

    O visualnim problemu Radeonu X1900 v 3DM06 v podobe Fetch4 shaderu se psalo uz hodne. Ja jsem ted narazil na dalsi, tentokrat se to tyka Alpha Depth renderovani. Podle meho ATi u urcitych programu optimalizuje vykresleni textur (objektu?) s urcitym mnozstvim prekryti alphou. Coz by nevadilo, dela to kazdy, ale nejak to zrejme prehnali protoze to dela neprijemne barvy. Jakoby slo dokonce o 8bit/4bit barvy.

    Zatim jsem to pozoroval jenom v AQM3 a v 3DM05. Paradoxne v 3DM06 sem to nejak nezaregistroval. V prilozenych miniaturach jsou dukazy(tipnute HSnap6). Testovano na Catalyst 6.2 WHQL.

    Snad by se nekdo ze nainteresovanych mohl vyjadrit, o co vlastne ve skutecnosti jde...
    Přiložené obrázky Přiložené obrázky
    Naposledy upravil Haste; 28.02.2006 v 15:08.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. SFFT Driver Alpha 34 - 3Dfx Voodoo3/4/5 for Win2000/XP
    Založil .:::iGor:::. v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 16.02.2006, 19:30
  2. problem s DivX Alpha playerem
    Založil South v sekci fóra Programy a problémy s nimi
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 08.02.2003, 12:52

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •