Potreboval by som spravit jednu vec v Exceli, nejde mi to hlavou, ako to urobit.

Je to vypocet pre koleginu, ktora spracuvava mzdy. Na papieri to fakticky vyzera takto:

Meno zamestnanca a teraz na kazdy den pocet odpracovanych hodin.

Takze napr. Ferko Mrkvicka 8 8 8 8 8 0 0 8 8 8 8 8 0 0 atd.

Vysledok je automaticky prepocitany na pocet odrobenych hodin.

Teraz si napr. Ferko prvych 5 dni zoberie dovolenku, takze tam bude mat podla toho, ako to tu zapisuju D D D D D 0 0 8 8 8 8 8

Ide mi o to, ci sa daju tie Dcka spocitat nejako zvlast. Takto polopate to musim robit preto, ze iny system by tu asi nepochopili ... Neviem, ci sa v Exceli da vyratat aj vyskyt nejakeho pismena, nie som na to odbornik. Keby to slo, tak plz. poradte.