Výsledky 1 až 4 z 4

Téma: reklamace desky v CC - prosim nejakeho spolehliveho Prazaka

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Member Avatar uživatele gregorius
    Založen
    05.11.2002
    Bydliště
    dálný východ - Ostrava
    Příspěvky
    363
    Vliv
    280

    Standardní reklamace desky v CC - prosim nejakeho spolehliveho Prazaka

    Zacinam mit docela vazne problemy se svym boardem z popisu , budu ho muset poslat na reklamaci, ale postou to moc reklamovat nechci a taky bych to potreboval sfouknout co nejrychleji... Hledam nekoho, kdo by mi tam s tou deskou zaskocil, pripadne tam ma nejake zname, aby to bylo vyrizeno co nejrychleji... najde se nejaka takova dobra duse? Predem dik...
    Intel DualCore E6500K @ 4GHz, Gigabyte EG45M-DS2H, 2*1024 MB A-data, Gigabyte GTX260 Super OC, 640 GB WD Caviar BLUE, DVD-RW, 500W Enermax. 26" Samsung SM2693HM.
    Na tomto místě byl smutný smajlík, ale zakázali mi ho...

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele jago
    Založen
    03.02.2003
    Bydliště
    Pardubice
    Příspěvky
    616
    Vliv
    279

    Standardní Re: reklamace desky v CC - prosim nejakeho spolehliveho Praz

    Citace Původně odeslal gregorius
    Zacinam mit docela vazne problemy se svym boardem z popisu , budu ho muset poslat na reklamaci, ale postou to moc reklamovat nechci a taky bych to potreboval sfouknout co nejrychleji... Hledam nekoho, kdo by mi tam s tou deskou zaskocil, pripadne tam ma nejake zname, aby to bylo vyrizeno co nejrychleji... najde se nejaka takova dobra duse? Predem dik...
    No nevím jak to myslíš,ale stejně to nakonec zkončí u té pošty

    Jinak v CC jsem už reklamoval pár kousků zboží přez poštu a vždy OK,Je důležité porádně ochránit ten balík...jinak CC na reklamace je nejlepsi!!!
    CPU-Intel 2160@3000MHz[300*8]voltage=1,39V ,CHladič-Scythe Ninja plus ,Deska-Gigabite P35-DS3L, Paměti-Transcend Overcl. kit 2x1GB 800MHz@900MHz v dual chanel,voltage 2VGrafika-Gigabyte X1650XT@m-1550 c-640 cooling pasive Monitor-Samsung 710T Disk- 2x Hitachi 7K250 160GBSATA ,Zvuk-SB Audigy,naLogitech 5300,Myš a Klávesnice-Logitech LX-500,Case-Chieftec LBX-01-B-B-SL,Zdroj-Enermax 400W Liberty @Debian(XFCE).
    NTB-DELL XPS 1330, RAM-4GB,C2D@2GHz,GK-8400GS copper mode @Ubuntu(XFCE)

  3. #3
    Member Avatar uživatele gregorius
    Založen
    05.11.2002
    Bydliště
    dálný východ - Ostrava
    Příspěvky
    363
    Vliv
    280

    Standardní Re: reklamace desky v CC - prosim nejakeho spolehliveho Praz

    Citace Původně odeslal jago
    Citace Původně odeslal gregorius
    Zacinam mit docela vazne problemy se svym boardem z popisu , budu ho muset poslat na reklamaci, ale postou to moc reklamovat nechci a taky bych to potreboval sfouknout co nejrychleji... Hledam nekoho, kdo by mi tam s tou deskou zaskocil, pripadne tam ma nejake zname, aby to bylo vyrizeno co nejrychleji... najde se nejaka takova dobra duse? Predem dik...
    No nevím jak to myslíš,ale stejně to nakonec zkončí u té pošty

    Jinak v CC jsem už reklamoval pár kousků zboží přez poštu a vždy OK,Je důležité porádně ochránit ten balík...jinak CC na reklamace je nejlepsi!!!
    jo, to vim, jen vim, ze si nekdo stezoval, ze mu reklamaci zamitli, jelikoz posta do CC dorucila prokopnuty balik s mechanicky poskozenou deskou a reklamaci pochopitelne zamitli... snazim se tomu vyhnout...
    Intel DualCore E6500K @ 4GHz, Gigabyte EG45M-DS2H, 2*1024 MB A-data, Gigabyte GTX260 Super OC, 640 GB WD Caviar BLUE, DVD-RW, 500W Enermax. 26" Samsung SM2693HM.
    Na tomto místě byl smutný smajlík, ale zakázali mi ho...

  4. #4
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Možná trochu OT, ale co má "ten někdo" společnýho s tím, že nějakej ťulpas (bez urážky) skladník v CC převzal od pošty poškozenej balík? Tím přece přebral odpovědnost na sebe a podle mne to je, jako by to prkno zlomil sám...
    Správnej postup je:
    přijde poškozený balík - nepřevzít, vrátit odesílateli...
    odesílatel si přebere balík přímo na poště na oddělení reklamací a vyčíslí škodu, kterou mu pošta musí uhradit (byl-li balík nějak poškozen)...

    Naší firmě se semtam stane, že někdo vykrade balíky se zbožím, jak vykradenej balík převezmeme, tak máme problém, když si toho skladníci všimnou... má problém pošta...

    Shrnul bych to asi tak: CC využilo neznalosti daného neznámého a šikovně se zbavili odpovědnosti
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •