Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 34

Téma: Matrox Parhelia-512 v komplu :-) ...

  1. #1

    Standardní Matrox Parhelia-512 v komplu :-) ...

    ... sice jen na par dni, ale i tak

    zatim jsem jen nainstalil drivery (a nikde nenasel nastaveni Gamma monitoru, jen textu)

    tak pokud vas zajima nejakej benchmark, hra (pokud ji mam a muzu jich testnout celkem dost ) nebo cokoli jinyho (treba screenshot s 16x FAA), tak to zkusim a postnu semka

    zkusim asi i surround gaming, tri monitory mam, akorat zatim nevim, jestli potrebuju treba pro UT2003 nebo Q3A i nejakej patch, protoze rozliseni s tolika body na sirku tam neni, no uvidima, az si pohraju ...
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  2. #2

    Standardní

    tak nikoho nic nezajima, tak si tady asi pokecam sam

    no surround gaming zatim jen v Reef demu (s 16x FAA v 1024x768 fakt plynula parada a ukazuje to moznosti Parhelie)

    projel jsme benchmarky - zatim zhruba 3dmark03 - 700b, 3dmark01 - 7800b, codecreatures - 1300b, aquamark3 - 17800b, aquamark2 - 48fps, splinter cell - okolo 7-8 fps (very high, mapa se shaderovym morem), ut2003 benchmark.exe botmatch 1024x768 - asi 68 fps (flyby asi 110fps), rtcw checkpoint 1024x768 - 70 fps

    vic uz ted zpameti nevypotim

    gamma korekce jen prostrednictvim programu Coloreal, kterej je na Cd a integruje se pak i do driveru, me by stacilo radsi neco min profi
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  3. #3
    Senior Member mince Avatar uživatele Katoo
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Návsí
    Věk
    43
    Příspěvky
    1 717
    Vliv
    282

    Standardní

    Tak já se tedy přidám

    Vidím,že 3DMarky jí moc nevoní,ale v hrách není zase tak špatná
    Zkoušel jsi ji taky přetaktovat?
    Pokud vím,má 256MB DDR,co tam jsou za čipy,atd.....

    Osobně jsem viděl Parhelii v akci u nějaké automobilové arkády,na třech monitorech a bylo to úžasné
    1.DFI LP nF4 Ultra-D,A64 3000+Venice @ 300x9,1,6VCORE,
    MSI HD3870,Hitachi 160GB,Hitachi T7 250GB,WD 320GB SATA II KS,DVD-RW NEC 7220A,Big tower Cheiftec MA-01WD-D
    Water cooling (Aquacool)

  4. #4
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    302

    Standardní

    Pokud bys mel moznost ji testnout s aktualnima driverama pod SpecViewPerf 7 bylo by to super

    a nezapomen aperture size na 128

  5. #5

    Standardní

    Katoo: Hry jeste poradne testnu, uvidime jak Gun Metal, Halo, F1 Challenge ...

    Je to verze se 128MB pameti, cipy 3.3ns Infineon. Takt mi zatim hlasi jen Powerstrip a HWinfo32 a je zajimavy - 207/259 MHz (GPU/mem).

    Deekay: Zatim mam doma predposledni drivery 1.5.0.107 (vysli tusim uz 10 a ten Spec7 si zrovna jdu zase dat na HDD a vysledky postnu (mam v nem i celkem databazi k porovnani, ale zadnou ze special jako Wildcat ci tak ne).

    Jeste by to chtelo nejakou aplikaci, mam jen specMAYA5 a Cinebench a bojim se, ze oboje je vic o celem systemu nez karte.

    Aperturu, zkontroluju, mozna to mam na 256MB, no aspon bude srovnani.
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  6. #6
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    302

    Standardní

    No tak zkus pak i s ruznejma velikostma aperture projet testy... sem zvedav na vysledky

  7. #7

    Standardní

    Nejdriv si zanadavam na ASUS A7V600, mam v BIOSu nastaveno 128MB a nejde to zmenit, asi nejaka chyba 007 beta 3 biosu nebo moje lamerstvi. Kazdopadne Powerstrip mi s timto nastavenim hlasi 256 MB, takze nevim, musim poresit.

    Prinesu ale i vysledky z P4 3.2 na i865PE z Computerackeho TestLabu, tam snad vse poslape jak hodinky.

    Takze zatim jen vysledky s timto (nevim jakym Aperture size) a sestavou 1 v signature. Jeste zatim omluva za ten Spec7, musim to znova stahnout, na CD mi ZIP hlasi CRC error . Ale urcite stahnu a namerim.

    3DMark 2001 Score 7840

    Game 1 - Car Chase - Low Detail 111.3 fps
    Game 1 - Car Chase - High Detail 59.5 fps
    Game 2 - Dragothic - Low Detail 108.5 fps
    Game 2 - Dragothic - High Detail 65.2 fps
    Game 3 - Lobby - Low Detail 126.9 fps
    Game 3 - Lobby - High Detail 65.3 fps
    Game 4 - Nature 28.6 fps
    Fill Rate (Single-Texturing) 679.5 MTexels/s
    Fill Rate (Multi-Texturing) 2516.6 MTexels/s
    High Polygon Count (1 Light) 22.6 MTriangles/s
    High Polygon Count (8 Lights) 10.2 MTriangles/s
    Environment Bump Mapping 116.4 fps
    DOT3 Bump Mapping 92.6 fps
    Vertex Shader 89.2 fps
    Pixel Shader 88.3 fps
    Advanced Pixel Shader 68.6 fps
    Point Sprites 11.4 MSprites/s

    -----------------------------------------------------------
    Splinter Cell 1.2b

    Demo name: beyond3d.bin
    1024x768 Average= 12.771 fps, min 7.552 fps, max 23.622 fps. Effects quality= VERYHIGH
    1600x1200 Average= 7.380 fps, min 3.931 fps, max 11.363 fps. Effects quality= VERYHIGH

    -----------------------------------------------------------
    Return to Castle Wolfenstein

    Demo name: checkpoint.dm_60
    1024x768 42.6 seconds: 69.1 fps
    1600x1200 68.6 seconds: 42.9 fps

    -----------------------------------------------------------
    Unreal II: The Awakening

    1024x768 Average: 51.38 Unreal 829, 27.11 Min, 96.61 Max,
    1600x1200 Average: 27.42 Unreal 829, 14.42 Min, 45.69 Max,

    -----------------------------------------------------------
    3DMark03

    1024 x 768 841 3DMarks

    -----------------------------------------------------------
    ChameleonMark

    1024x768 glass= 64.4258 fps, real= 96.1724 fps, shiny= 65.0849 fps, Average= 75.228 fps.

    -----------------------------------------------------------
    Unreal Tournament 2003

    1024x768 flyby - 103.404831 botmatch - 63.256226

    -----------------------------------------------------------
    Quake III Arena

    Demo name: demo001
    1024x768 7.5 seconds: 179.1 fps
    1600x1200 22.3 seconds: 60.4 fps

    -----------------------------------------------------------
    Vulpine GLmark by I-D Media AG

    Command line:
    -benchmark -fullscreen -advanced -s3tc -highdetail -res 1024 768 -colorbits 32

    -texturebits 32
    Average fps : 30.2

    -----------------------------------------------------------
    Gun Metal

    1024x768 noAA full detail benchmark1: 17.30 fps

    -----------------------------------------------------------
    Codecreatures Benchmark Pro

    Overall:
    1024x768: 17.4 fps
    1280x1024: 13.3 fps
    1600x1200: 10.0 fps

    -----------------------------------------------------------
    D3DVillageMark v1.20

    Average FPS: 78
    Benchmark: 1800 frames

    Driver: MTXPARHD.dll
    Description: Matrox Parhelia 128MB - English
    Version: 6.13.01.1373

    Resolution: 1024x768x16
    HAL: ON
    T&L: ON
    Trilinear: ON
    Texture compression: ON
    Multitexture: 3 layers
    Max. Texture used: 1024x1024

    CPU Description: AMD K7 (Athlon)
    CPU Speed: 2100 Mhz.

    -----------------------------------------------------------
    Aquamark 3

    1024x768x32, FSAA off, Max.Aniso 4 (default) - 17,456

    -----------------------------------------------------------
    Aquamark 2.1

    1024x768x32, PS On, Tex size: 24MB (default) - 44.9 fps

    -----------------------------------------------------------


    4x FAA results:

    Splinter Cell 1.2b

    Demo name: beyond3d.bin
    1024x768 Average= 6.471 fps, min 2.927 fps, max 16.595 fps. Effects quality= VERYHIGH

    -----------------------------------------------------------
    Return to Castle Wolfenstein

    Demo name: checkpoint.dm_60
    1024x768 143.5 seconds: 20.5 fps

    -----------------------------------------------------------
    Unreal II: The Awakening

    1024x768 Average: 16.87 Unreal 829, 9.21 Min, 25.55 Max,

    -----------------------------------------------------------
    3DMark03

    1024 x 768 229 3DMarks


    -----------------------------------------------------------
    ChameleonMark

    1024x768 glass= 18.8346 fps, real= 26.2488 fps, shiny= 18.8894 fps, Average= 21.324 fps.

    -----------------------------------------------------------
    3DMark2001 SE Pro

    3DMark Score 2141
    -----------------------------------------------------------
    Unreal Tournament 2003

    1024x768 flyby - 23.006458 botmatch - 18.049084

    -----------------------------------------------------------
    Quake III Arena

    Demo name: demo001
    800x600 not selected
    1024x768 23.1 seconds: 58.2 fps
    1600x1200 58.9 seconds: 22.8 fps

    -----------------------------------------------------------
    Vulpine GLmark by I-D Media AG

    Command line:
    -benchmark -fullscreen -advanced -s3tc -highdetail -res 1024 768 -colorbits 32

    -texturebits 32
    Average fps : 18.2

    -----------------------------------------------------------


    Strasne se mi libi toto (Matrox Glyph AA):

    Bez:


    S:




    Takto se karta hlasi v Powerstripu:



    A takto v RivaTuneru:



    Defaultne je vypnuto Fast Writes, tak jsem to zapnul (pomoci RivaTuneru), ale vysledky se nezmenily, jen s FSAA jsou chyby texturingu, tak nevim, jestli je to tim, zkusim zase vypnout.

    Dalsi podrobne vysledky:
    http://www.fi.muni.cz/~xjahoda/hw/parhelia/

    Srovnaval jsem (subjektivne) kvalitu obrazu na mym moncku od 1024x768@120Hz az po 1600x1200@85Hz a podle me uz dnesni Radeony a GF FX s nejlepsim obrazem nejsou horsi, alespon v techto rozlisenich.

    Taky me trochu mrzi vetsi hlucnost chladice, prece jen, tam bych cekal vetsi kvalitu, ta je naopak uzasna u kabely, tak tlusty S-Video nebo VGA kabel jsem snad jeste nevidel.
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  8. #8

    Standardní

    no mirek, tak si daj v testlabe bacha na to na akom takte bezi ten procak, posledne som ho musel underclocknut aby ta svina nepadala je tam teraz totiz nejaka sahla doska Aopen kedze intel bonanza sa nejak nemala rada s tym ES co je vovnutri ... inak slusne vyslekdy na Matroxa a ten spec by mohol dopadnut tiez slusne
    MadCap
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  9. #9
    Senior Member VIP Avatar uživatele DeeKay
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    PHA
    Příspěvky
    3 344
    Vliv
    302

    Standardní

    Marku jeste zkus pripojit dva monitory a srovnej sekundarni vystup z nakeho Radeonu se sekundarnim na Matroxu, protoze treba na my R9000 Sapphire je primar super ale sekundar co do kvality tristni.

    Ja se hlavne tesim na SpecViewPerf

    Taky zkus subjektivne ohodnotit kvalitu overlay a TVvystupu pokud ams nakou slusnejsi TV

    iky

  10. #10
    Member Avatar uživatele _Tomas
    Založen
    10.09.2003
    Bydliště
    Želešice (10km od Brna)
    Příspěvky
    400
    Vliv
    266

    Standardní

    Citace Původně odeslal Mirek
    -----------------------------------------------------------
    3DMark03

    1024 x 768 841 3DMarks

    -----------------------------------------------------------
    jaktoze tak malo , ja mel vzdycky za to, ze Parhelia je full DX9 , jeste pred tim nez vysla, psali ze to bude (zatim) jedina dx9 karta na trhu... a to ja se svou fx5200 64b mam 1200bodu
    Core i5 3570K @ 4,3GHz + AC Freezer i30 | Gigabyte Z77X-D3H | 2x 4GB ADATA XPG V2 1600MHz DDR3 | EVGA nVidia GeForce GTX680 SC 2GB | SSD Kingston HyperX 3K 128GB | 2TB WD Caviar Black | Corsair GS 800W |LCD FS 23" | Logitech Performance MX | Pioneer VSX521 + Jamo D165 |
    Synology DS212j | 2x 2TB WD Caviar Black |
    Ford Focus ST 2.5 225HP/320Nm @ +- 250HP/330Nm

  11. #11

    Standardní

    Madcap: V poho, jestli sis vsimnul, dal jsem tam i novej chladic, abysme slyseli hlucnost grafick (AC Super Silent 4M) a kdyz na to fouka jeste pridavne vetrak, tak vse v pohode, nema to pres 58 stupnu. Preziva to moje benchmarky (ted celodenni) grafik, tak to musi byt v poho Promazal jsem registry, nastavil casovani, ted uz jen aby me to pres testy nikdo nezmenil

    Deekay: Kvalitu na druhem monitoru zkusim, s TV te zklamu, nic lepsi nez dve 50Hz TV se SCARTem nemam, zbytecne cokoli zkouset ...

    Tomas: Parhelia podporuje Vertex Shader 2.0 ale Pixel Shader tusim jen 1.3, takze je full DX8 a partial DX9. Treba Gun Metal da docela slusnej vysledek, pac presne pouziva VS 2.0 a PS 1.1. V 3dmark03 neprojde vubec Mother Nature, co chce PS 2.0.
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  12. #12
    Banned
    Založen
    02.02.2004
    Bydliště
    Hradec Králové
    Příspěvky
    658
    Vliv
    0

    Standardní

    Citace Původně odeslal _Tomas
    Citace Původně odeslal Mirek
    -----------------------------------------------------------
    3DMark03

    1024 x 768 841 3DMarks

    -----------------------------------------------------------
    jaktoze tak malo , ja mel vzdycky za to, ze Parhelia je full DX9 , jeste pred tim nez vysla, psali ze to bude (zatim) jedina dx9 karta na trhu... a to ja se svou fx5200 64b mam 1200bodu

    To protože 3dMark vypíná některé funkce Parhelie a to ji zpomaluje - třeba bez FAA16 běží pomaleji než s ním.

  13. #13

    Standardní



    mno.. ja mel Parheliu vzdycky celkem rad... zkousel jsi ji taktovat? klidne pripoj i 50Hz telku a porovnej sncim starsim jestli se ti chce... GF3 atd... jak na tom jedou hry? treba NFS U v plnych detailech atd...? co to hrani na 3 monitorech? stoji to za to? staci ji vykon? jaky je pak vykonovy pokles? funguje FAA bez problemu? hod sem nejaky obrazek FAA16x a FSAA4x jine karty... ufff... to je ale otazek

    jinak pro srovnani muj Hercul 8500LE (250/250) na tulenovi 1300, cat 3.5 default/4AA

    3D Mark 2001SE
    6200 bodu/2223
    Game 1 - Car Chase - Low Detail 83.6 fps/30.6
    Game 1 - Car Chase - High Detail 30.1 fps/21.1
    Game 2 - Dragothic - Low Detail 112.8 fps/27.6
    Game 2 - Dragothic - High Detail 64.2 fps/21.6
    Game 3 - Lobby - Low Detail 86.2 fps/26.1
    Game 3 - Lobby - High Detail 38.0 fps/16.8
    Game 4 - Nature 35.1 fps/9.5
    Fill Rate (Single-Texturing) 716.5 MTexels/s/138.8
    Fill Rate (Multi-Texturing) 1876.6 MTexels/s/445.1
    High Polygon Count (1 Light) 25.7 MTriangles/s/17.2
    High Polygon Count (8 Lights) 8.8 MTriangles/s/7.3
    Environment Bump Mapping 103.4 fps/30.3
    DOT3 Bump Mapping 69.4 fps/19.3
    Vertex Shader 74.6 fps/27.5
    Pixel Shader 65.0 fps/20.2
    Advanced Pixel Shader 78.3 fps/21.6
    Point Sprites 22.0 MSprites/s/5.6

  14. #14
    Banned
    Založen
    02.02.2004
    Bydliště
    Hradec Králové
    Příspěvky
    658
    Vliv
    0

    Standardní FS2004

    Tu parheliu mas na tom bartonoj? Zkus FS2004 1280x1024 vsecko na max kolik budes mit FPS...treba nejaky velky letiste - zkus Londyn-Heathrow

  15. #15

    Standardní

    Citace Původně odeslal Mirek
    Tomas: Parhelia podporuje Vertex Shader 2.0 ale Pixel Shader tusim jen 1.3, takze je full DX8 a partial DX9. Treba Gun Metal da docela slusnej vysledek, pac presne pouziva VS 2.0 a PS 1.1. V 3dmark03 neprojde vubec Mother Nature, co chce PS 2.0.
    A navíc ještě nemá implementované funkce na optimalizaci renderování scény(HSR,Culling,...),jako má ATi a nV. Což je pro funkci surround gaming pochopitelné,ale v single modu by to zapínat mohli
    Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
    Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
    http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew

  16. #16

    Standardní

    Citace Původně odeslal Mirek
    Zatim mam doma predposledni drivery 1.5.0.107 (vysli tusim uz 10...
    Uz je aj 1.6beta, ja ale parheliu nemam
    ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive...p_106_beta.exe

    Citace Původně odeslal Mirek
    ... a ten Spec7 si zrovna jdu zase dat na HDD a vysledky postnu (mam v nem i celkem databazi k porovnani, ale zadnou ze special jako Wildcat ci tak ne)
    Testoval som VP560 a starsie Quadro, ale vzhladom na odlisne zostavy to asi nebude porovnatelne..

  17. #17

    Standardní

    Citace Původně odeslal longo213
    Testoval som VP560 a starsie Quadro, ale vzhladom na odlisne zostavy to asi nebude porovnatelne..
    Ta VP560 by mě zrovna zajímala. Můžeš ty výsledky někde postnout?

  18. #18

    Standardní

    Citace Původně odeslal LISP
    Ta VP560 by mě zrovna zajímala. Můžeš ty výsledky někde postnout?
    Ale samozrejme
    Stiahni si toto cislo PC_SPACE v PDF, nespominam si na ktorej strane je recenzia. Ma to asi 2MB.


    Download:
    http://www.pcspace.sk/download/pdf/09-2003.pdf

  19. #19

    Standardní

    Takze s ovladaci 1.6.0.78 (sestava Barton @3000+ 11x200, 512MB DDR400 2-3-3-7, ASUS A7V600 - KT600)

    SpecViewPerf 7.1.1

    ---------- SUM_RESULTS\3DSMAX\SUMMARY.TXT
    3dsmax-02 Weighted Geometric Mean = 8.629

    ---------- SUM_RESULTS\DRV\SUMMARY.TXT
    drv-09 Weighted Geometric Mean = 18.15

    ---------- SUM_RESULTS\DX\SUMMARY.TXT
    dx-08 Weighted Geometric Mean = 46.26

    ---------- SUM_RESULTS\LIGHT\SUMMARY.TXT
    light-06 Weighted Geometric Mean = 9.072

    ---------- SUM_RESULTS\PROE\SUMMARY.TXT
    proe-02 Weighted Geometric Mean = 4.322

    ---------- SUM_RESULTS\UGS\SUMMARY.TXT
    ugs-03 Weighted Geometric Mean = 6.074

    SpecViewPerf 7.0:


    ---------- SUM_RESULTS\3DSMAX\SUMMARY.TXT
    3dsmax-01 Weighted Geometric Mean = 8.799

    ---------- SUM_RESULTS\DRV\SUMMARY.TXT
    drv-08 Weighted Geometric Mean = 18.16

    ---------- SUM_RESULTS\DX\SUMMARY.TXT
    dx-07 Weighted Geometric Mean = 36.54

    ---------- SUM_RESULTS\LIGHT\SUMMARY.TXT
    light-05 Weighted Geometric Mean = 9.161

    ---------- SUM_RESULTS\PROE\SUMMARY.TXT
    proe-01 Weighted Geometric Mean = 4.328

    ---------- SUM_RESULTS\UGS\SUMMARY.TXT
    ugs-01 Weighted Geometric Mean = 6.040


    Quake III Arena
    v 1.11
    demo001, 32 bit, max. detail, trilinear, fsaa off, sound 22kHz
    640x480 194,6
    800x600 182,1
    1024x768 138,5
    1280x1024 86,1
    1600x1200 59,2


    Max Payne 1.05
    Final Scene No.1 (VGA-demo), 1024x768x32, Max. Detail, Trilinear, FSAA off
    54.6 fps


    Gun Metal
    max. detail, 1024x768x32, benchmark1
    17.3 fps


    D3DVillageMark v1.20
    Average FPS: 78


    OGLVillageMark v1.20
    Average FPS: 85


    Comanche 4 Benchmark Results for 1024x768x32 FSAA=0 VSync=OFF DXTC=ENABLED AUDIO=OFF SHADERS=ENABLED
    Frames per second: 36.75 avg
    Tris per second: 7,327,298 avg


    Temple Demo 1.0.6 -Benchmark-
    Description, Matrox Parhelia 128MB - English
    Version, 6.13.01.1421
    HAL, ON
    T&L, ON
    Trilinear, ON
    Texture compression, ON
    Max. Multitexture used, 4+2
    Max. Texture used, 1024x1024
    Screen Res, 1024,768,32
    Average FPS, 96.870262


    3DMark03:
    842


    3DMark01SE:
    3DMark Score 7866
    Game 1 - Car Chase - Low Detail 112.4 fps
    Game 1 - Car Chase - High Detail 60.0 fps
    Game 2 - Dragothic - Low Detail 108.9 fps
    Game 2 - Dragothic - High Detail 65.3 fps
    Game 3 - Lobby - Low Detail 126.7 fps
    Game 3 - Lobby - High Detail 65.3 fps
    Game 4 - Nature 28.6 fps

    3DMark2000:
    10709 bodu

    CodeCreatures (1024x768x32):
    17.3 fps


    X2 - The Threat

    Executeable compiled Tue Aug 19 15:38:13 2003

    Video Settings during test:
    Screen Resolution: 1024*768*32
    Bumpmapping: On
    Realtime Shadows: On

    System specific video settings:
    Adapter name: Matrox Parhelia 128MB - English [Matrox Parhelia 128MB - English]
    Vertex Shader: Hardware, version 1
    Hardware T&L: Yes
    Fog capabilities: W-fog Z-fog Table(Pixel)Fog VertexFog

    System specific audio settings:
    SecondarySampleRate (Min/Max): 100/48000
    PrimaryBuffers: 1
    MaxHwMixingBuffers (Static/Stream/All): 33/33/33
    FreeHwMixingBuffers (Static/Stream/All): 0/0/0
    MaxHw3DBuffers (Static/Stream/All): 33/33/33
    FreeHw3DBuffers (Static/Stream/All): 0/0/0
    HwMemBytes (Free/Total/MaxContigFree): 0/0/0
    UnlockTransferRateHwBuffers: 0
    PlayCpuOverheadSwBuffers: 0
    Flags: CERTIFIED CONTINUOUSRATE PRIMARY16BIT PRIMARY8BIT PRIMARYMOMO PRIMARYSTEREO SECONDARY16BIT SECONDARY8BIT SECONDARYMONO SECONDARYSTEREO

    Framerates
    Scene 00 97.854 fps
    Scene 01 24.497 fps
    Scene 02 30.870 fps
    Scene 03 23.988 fps
    Scene 04 5.596 fps
    Scene 05 7.864 fps
    Scene 06 3.691 fps
    Scene 07 9.862 fps
    Scene 08 26.927 fps
    Scene 09 18.267 fps
    Scene 10 30.047 fps
    Scene 11 13.968 fps
    Scene 12 8.623 fps
    Scene 13 10.173 fps
    Scene 14 10.888 fps
    Scene 15 21.992 fps
    Scene 16 8.859 fps
    Scene 17 21.365 fps
    Scene 18 16.885 fps
    Scene 19 4.765 fps
    Scene 20 7.841 fps
    Scene 21 9.300 fps
    Scene 22 3.095 fps
    Scene 23 18.908 fps
    Scene 24 25.906 fps

    Overall average framerate: 18.481 fps



    Mam toho jeste vic, i srovnani driveru tak trosku, budou jeste vysledky na P4 3.2 a to k cemu by byl zajem muzu dodat vysledky pro srovnani.

    Surround Gaming jeste zkusim (pry no problem u her s textovy configem, treba v UT2003.ini zadam proste 2400x600 a ma to jet).

    Screenshoty kvality obrazu taky nejake mam, pozdej uploadnu do adresare na netu, vsechno i detailni vysledky.



    Jinak vsechny ty testy, ztraty fps pri FSAA a Surround Gamingu uz otestovali stejne tady:
    http://www.beyond3d.com/reviews/matrox/parhelia/
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  20. #20

    Standardní

    co to taktovani? tusim ze par MHz navic by ji mohlo docela pomoct

  21. #21

    Standardní

    ice: no, zklamu te ....

    v tom pitomym programku od Matroxu to jde o 4% (z 207/259 synchronne, si to spocti, kolik to je)

    pak jsem zkusil PowerStripem a tam uz to slo lepe na 220/290(580) MHz, jadro uz ani o chlup vice, pak uz to rovnou pada

    pomuze to teda minimalne, protoze pameti jsou uz i tak slusne propustny

    mam i testy zpomaleni u Surroundu gamingu (diky Matrox Apptimizer2 se to fakt celkem rychle spousti, rovnou za vas napise do .cfg souboru her potrebne radky) a s FAA 16x

    mam toho popravde tolik, ze premyslim, ze to sesumiruju do nejakyho clanku, uvidime jak s casem a chuti

    jinak zrovna bysli ty drivery 1.06.... nejen jako beta, mozna to s tim jeste projedu znova



    deekay: zkousel jsem tu kvalitu na sekundaru, jak ses ptal a je naprosto stejna - perfektni, zadnej problem s tim (me osobne vic stve ze u trech monitoru se jede podle nejslabsiho - rozliseni a hlavne refresh , chce to hold tri stejny)
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  22. #22

    Standardní Matrox Parhelia ReefDemo

    Nemáte někdo funkční link na Matrox Parhelia ReefDemo Matrox ho na stránkách už nemá...
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  23. #23

    Standardní Re: Matrox Parhelia ReefDemo

    nemaj to aspon na FTPku?

    kdyztak muzes zkusit toto:
    http://games.bigpond.com/pc/resource...ails/html/5180
    (chce to registraci, ale to uz se nejak vyplni)

    kdyby nic, tak to nekde vystavim ke stazeni

    Citace Původně odeslal no-X
    Nemáte někdo funkční link na Matrox Parhelia ReefDemo Matrox ho na stránkách už nemá...
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  24. #24

    Standardní ReefDemo

    Dík. Ale už jsem to zkoušel. Bohužel už tam taky není ...
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  25. #25

    Standardní

    http://www.fi.muni.cz/~xjahoda/parhelia/

    kdybyste nekdo jeste touzili po stazeni toho Reef Dema, tak to tam jeste par dni necham ....

    je tam i SharkMark a perlicka - Parhelia Reviewer's Guide

    Enjoy!
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •