GLIDE: V pristi, vydani by mela byt prekopana podpora komprese textur pro Banshee az VSA-100(Texus2 pro ty co znaji GLIDE SDK). Duvodem je spatne navazani na pripravovane MESA ICD, jelikoz Texus2 je stale v tom samem stadiu jako byl v roce 2000![]()
MESA ICD: Vydani v "pristich dnech" jak anoncovali na 3dfxzone.it byla zas jejich "italstina"Takhle brzo to nebude, duvodem je zminovana komprese textur. Po doplneni bude ICD samozrejme podporovat vsechny bezne komprese textur: NCC, FXT1, DXTC. Jinak zatim je implementovano v podstate cele OGL API 1.2 plus neco z 1.3. Nove ICD nebude vyzadovat pritomnost stareho 3dfx ICD. Jako predchozi bude bezet na GLIDE
![]()
Hlavnimy vyvojari jak GLIDE tak i MESA pro 3dfx jsou Koolsmoky(Hiroshi Morii) a Dborca(Daniel Borca). V soucasnem stavu je mozho hrat UT2003 v OGL. Osobne si myslim, ze pokud to stihnou do vanoc tak to bude vyhra, berte ale v potaz, ze jdou opravdu na doraz moznosti VSA-100 (necekejte jakekoliv shadery). A mozna bude i skutecny Trillinear Filtering pro OGL. Kazdopadne nove MESA ICD bude soucasti novych AM (oznaceni zatim nevim) i s novym DX a GLIDE driverem
P.S. Mame jen 2 programatory, nevite o nekom hodne znalem C/C++ a chuti spolupracovat na opensource projektu? GLIDE a OGL. Zkuste se poptat.