Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 44

Téma: nova deska via + 1700+

Junior Member
    Vliv
    0

Standardní nova deska via + 1700+

ahoj,
    doufam, že neudělám zlou krev, ale jsem uplný začátečník a ikdyž jsem pročetl spoustu temat, nedokažu si to zesumirovat dohromady

mam 40 hdd seagate a procesor athlon 1700+
    podle toho jak vyjdu cenově s deskou bych koupil 2X256 ddr 400

můžete mi prosím poradit desku do 4000 kč (i s daní) abych mohl dobře taktovat?
    u některých píšete že mají agp/pci zámek ale chipset není dobrý, druhá zase je ale je tam zase jiné ale.... je to hrůza

rád bych aby měla firmware, usb a daly se pripojit 3 disky popripadne pozdeji jeste sata disk ale hlavne mi jde abych na maximum vyuzil procesor puvodne jsem myslel ze je nejlepsi nforce ale najednou s nim vsichni maji problemy a reklamuji... tak ted nevim co je lepsii jestli kt400 nebo kt600
    cenove me zarazi ze novejsi chipset je levnejsi ..

diky moc

Standardní

Epox 8KRA2+ ViaKT600

Co si myslel tym "firmware"

Senior Member Avatar uživatele honzAK
    Vliv
    299

Standardní

Zajiste kt600 je lepsi a ten nejvetsi duvod je delicka 1/6 cili muzes jet fsb 200MHz a hodnoty agp a pci budou na default a to by s kt400 nebylo p[ac ji chyby delicka 1/6 ma only do 1/5.

Senior Member mince Avatar uživatele Mojda
    Vliv
    283

Standardní

Jinak kvůli budoucímu rozšíření kup 1x512MB DDR400(a víc) a ne 2x256

Junior Member
    Vliv
    0

Standardní

Citace Původně odeslal kju
    Epox 8KRA2+ ViaKT600

Co si myslel tym "firmware"
    pardon to bylo firewire

a jde na tehle desce odemknout procesor?
    dival jsem se ze je tam dvakrat raid to vubec nebudu potrebovat, taky me zarazi cena kdyz jini vyrobci jakmile tam je raid jsou radove o 1000kc vyse.... mam strach aby to nebylo kvalitou
    nforce2 chipset je celkem drassi