Citace Původně odeslal Hrady Zobrazit příspěvek
Taky přispěju z pohledu prodejce. Před Vánoci jedna z mnoha objednávek, ČB laserovka Canon asi za 3kKč. Mezi svátky volá týpek, že by chtěl tu tiskárnu vrátit, že jenom otevřel krabici, podíval se na tiskárnu a zase zavřel. Řikam mu, OK, pokud nejsou poškozené obaly a není rozbalený toner, pošlete zpátky, vrátíme peníze. Minulý týden tiskárna přišla a co byste řekli? Igelity (ve kterých byla zabalena) zmuchlané vedle v krabici, tiskárna plná vlasů a chlupů, všechno příslušenství v roztrhaných obalech, roztržená pošetka s instalačním CD a samozřejmě rozbalený a použitý toner vražený v tiskárně. Zajímalo by mě, jak byste se zachovali, zvláště vy, co tak bráníte práva zákazníků.
Pravne mas narok na to, aby ti zakaznik vratil zbozi v temze stavu, v jakem jsi ho dodal, s vyjimkou neporusenych obalu, logicky. Takze bych si zdokumentoval stav tiskarny (viz meteor vyse), nechal tiskarnu odborne vycistit od chlupu apod. a naklady na to zapocetl oproti vracene kupni cene. Zakaznikovi bych napsal slusny dopis ve stylu: "Vazeny XY, vzhledem ke stavu vracene tiskarny nam vznikly dodatecne naklady ve vysi (cisteni + nove tonery, ktere budete k tiskarne asi znovu pridavat), ktere po vas timto pozadujeme uhradit. V teto souvislosti si vas dovolujeme upozornit, ze vyse uvedene naklady timto zapocitavame oproti vracene kupni cene. S pozdravem atd."