Jak vnímají své zákazníky prodejci na západ od Aše, v zemích, kde jde zákon na ochranu spotřebitele ještě dál než u nás? U nás je jakýsi národní zvyk o zákazníkovi předem předpokládat, že je to vychcánek (zvlášť když se ptá na možnosti vrácení zboží). To že někdo chce využít své zákonné právo je legitimní, to že to někdo zneužije je nefér, ale taky legitimní. Hůř to podle mě snášejí obchodníci malých firem, kteří prodávají a zároveň přijímají reklamace. Lépe na tom jsou prodejci, které má obchodní i reklamační oddělení zvlášť, tak jsou zaměstnanci trochu víc odolnější.Leckterý kamenný obchodník umožní vrátit zboží taky a když k tomu i zruší obvyklý otrávený výraz typu "no jen čum, takové co to pak koupí na internetu já znám" a chová se mile, tak dokáže využít toho, že už má zákazníka u sebe v obchodě.