Zajímá mě názor lidí, jak bych měl tento problém řešit. Reklamace / oprava / servis, nebo cokoli co by jste např. udělali vy na mém místě. Vzhledem k tomu, že stojí 2 000Kč, tak koupě nových sluchátek není na správném místě.
Zajímá mě názor lidí, jak bych měl tento problém řešit. Reklamace / oprava / servis, nebo cokoli co by jste např. udělali vy na mém místě. Vzhledem k tomu, že stojí 2 000Kč, tak koupě nových sluchátek není na správném místě.
Pokud máš sluchátka v záruce, zkus je reklamovat. Firma, kde jsi je kupoval, reklamaci přijmout musí - otázkou pak je, jak se k tomu postaví... tipuju to tak 50 na 50, že ti bude reklamace uznána. Nejspíš bych si do dané firmy nejprve zavolal a zkonzultoval to po telefonu.
Pokud bys tohle řešit nechtěl, pak bych poptával někoho, kdo to opraví (viz. rada od "HollyG"). Třeba "Gestlera", jestli jsi z Práglu![]()
"Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."
Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro
Pokud jsou v zaruce tak reklamace samozrejme a pokud nejsou viditelne z venku poskozene (popr. v necem vykoupane), tak nevidim duvod proc by reklamace nemela byt uznana (coz samozrejme neznamena ze to treba nezkusi).
Lidi o mně říkají, že jsem flegmatik. Mně je to ale jedno!
I'm not arrogant...I'm just better than you!
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)