Stereoskopickym zobrazenim se ted zabyvam (bohuzel) i profesionalne, protoze jsem jiz nejakou dobu vyvijel stereo 3D ve hrach pomoci reprojekce z dat v ZBufferu.

Ac si budu lehce kydat na hlavu, tak bych nedoporucil jakekoliv LCD na zobrazeni 3D. Zvlast ne ty s malou plochou obrazovky ( tj. do 50" )
Na kontrastnich scenach vzdy uvidite duchy (alias crosstalk mezi levym a pravym okem ). Jas se silne snizi, aby TV kompenzovala residualni stopu na sitnici a navic vam do toho budou vase shutter-glasses blikat krasnyma 50-ti Hz , coz je na poskozeni zraku.
Aby toho nebylo malo, tak hodne BlueRay filmu ma 3D z velkeho platna a tudiz se vam na malych uhloprickach budou zdat hodne ploche a bez hloubky.

Pokud uz nekdo musite mit neco s podporou stereoskopickeho 3D, potom doporucuju plazmu s velkou uhloprickou a pozorovaci vzdalenosti 3m a vice, pripadne projektor.

Osobne si domu donesu 3DTV az v kombinaci s OLED panelem, tam uz to bude mit vyznam a nemel by se objevovat zadny crosstalk, pricemz by mel byt zachovany jas a nemel by tim tedy trpet ani obraz samotny.

Co se tyce her, tak mimo te, na ktere pracujem, jsem videl Killzone 3 a rekl bych, ze to je asi jedina hra, kde to vypada celkem k svetu. Separace je dostatecna i pro male uhlopricky, dojem hloubky take (hlavne pri cutscenach), ale problem je opet LCD a duchove.

Je pravdou, ze na duchy si mozek po par hodinach zvykne a pomalu je prestava vnimat, ale porad tam jsou a cim jsou vyrtaznejsi, tim vas z toho po chvili vic boli hlava. Proste LCD a 3D to neni dobra kombinace