Citace Původně odeslal JoeBoB Zobrazit příspěvek
Asi to nevyplynulo z toho postu, záruka už je teď pryč. To, že oprava neproběhla, se zjistilo až teď, 3 týdny po konci záruky. Záruční opravu už na ten notebook neudelají (to je správně záruka vypršela). Jde o to jestli jde zpětně nco delat s tou "neproběhlou" opravou.
možná že budem řešit nakonec přesně i dny.
Napsal jsem že se záruční doba prodlužuje o tu dobu co je ntbk v opravě. Tzn. pokud ti záruka měla původně vypršet 20.12.2010 a tys měl ntbk 25dní v opravě, tak si těch 25 dní připočti -> tojest (počítám-li dobře) 14.1.2011.

Blbý je žes věděl že ti končí záruka a nepodíval se jak proběhla oprava = z mého pohledu divné, ale budiž...
Nicméně nyní bych to viděl pouze na domluvu se servisem pokud ti vyhoví a ntbk znovu opraví (třebas za minimální poplatek), abys taky na tom měl taky nějakou vinu žes to třebas nezkontroloval.
Zkus jim zavolat (posyp si hlavu popelem že ntbk byl pro přítelkyni/manželku a tys byl pryč nemohl jsi to zkontrolovat, ale že teď vidíš že oprava vlastně neproběhla protože to píše to samé jako předtím)
Když se budou cukat ,tak jim navrhni že třeba uhradíš dopravu... nebo něco - myslím že by ti mohli vyjít vstříc. BTW co to je za značku ?

Každopádně prostě po dobu záruky se dělaj opravy a vrací se věc do nějakého stavu v jakém to zákazník měl. pokud by běhěm té doby řešili 3x stejnou závadu pak je to na vrácení úplně, nebo 4x jinou závadu taktéž. Ale záruka na samotnou opravu v době záruky se bohužel nedělá. Protože vlastně stále máš onen přístroj v záruce samotné, to že ta doba je jíž pouze týden to bohužel nikdo neřeší...