K funkci: Ano, na jeden kontakt potrebuju mit privedeny staly +12V, ktery tam pujde furt (kabel jakoby primo z kladneho polu autobaterie), druhej kontakt stala zem (jakoby - pol baterie, kterej tam bude rovnez stalej) a v teto "poloze" musi dioda blikat s frekvenci beznou pro alarmy, kodovana radia atd. A pak bude pripojen dalsi kontakt, na kterem neni pri vypnutem zapalovani zadne napeti, po otoceni klicku do I a II polohy se tam objevi +12V (je to standartni spinaci vodic pro zapnuti autoradia, napajene anteny a prakticky vseho, co se ma samo zapnout pri otoceni klicku v zapalovani i po nastartovani). A v te chvili po privedeni druheho +12V na kontakt "krabicky" musi dioda zhasnout a bylo by samozrejme idealni, kdyby v te dobe byl obvod nejak "necinny", nebot jak jsem predeslal, bude to skutecne par centimetru od predzesilovace audia, ze ktereho to bude dale vedeno do jinych mist vozu a do vykonoveho zesilovace. Proto upozornuji na nutnost necinnosti obvodu - nepoustet zpet do palubni soustavy nejake rezistentni "veci", nebot zapojeni na samostatny vykonovy zesilovac v aute je vzdy dost nachylne k ruznym druhum ruseni, at uz od alternatoru ci jinych pristroju elektrosoustavy auta.
Ohledne odmeny - jak rikam, dam za to relativne cokoliv, co si kdo rekne, takze nejake pivo je samozrejmost, lahev kvalitniho alkoholu je samozrejmost, naklady na soucastky i s provizi a odmenou za praci jsou samozrejmost a nebranim se prakticky jakekoliv dohode![]()
![]()