Výsledky 1 až 25 z 30

Téma: Smart - důvod k reklamaci?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Já jsem teď reklamoval dva disky z důvodu "reallocated sectors .."

    500GB Seagate 7200.10 u Mironetu - viz thread
    750GB WD 7500AAKS u RSC - mají to od začátku měsíce, prý je to teď u výrobce, snad příští týden bych to měl mít zpátky - dám info.
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  2. #2
    Moderátor mince Avatar uživatele peta303
    Založen
    21.09.2003
    Bydliště
    PHA 4
    Věk
    43
    Příspěvky
    2 417
    Vliv
    312

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Osobně v tom výpisu nevidím nic, co by bylo bezpečně reklamovatelné. Čas roztočení disku je ovlivnitelný i vnějšími příčinami, realokované sektory samy o sobě nejsou přímým důvodem k reklamaci (zejména u konce záruky - a předpokládané životnosti - disku).

    Což neznamená, že prodejce nevyjde vstříc.

    Rozhodně projeď disk WD Data Lifeguardem a pokud ten vyhodí chybu (je-li SMART status FAIL, vyhodí, ale zrovna spin-up time nevím nevím, tak vyhodí), reklamace je bezproblémová (u bezproblémového prodejce).
    NB DELL E5480 (i5 7440HQ, 16 GB DDR4 Micron, 1 TB Micron M.2)
    PC Athlon X2 4600+, AC Alpine 64, ASUS M2A-VM, 4 GB DDR2 Transcend, HD2400 PRO, SB Live!, 3,5" TEAC, NEC ND-3520A, NEC AD-7203A, Transcend SSD 370 / 120, WD RED 2 TB, Fortron 400 PNF, EC ML-5410A, Chicony 2961, Genius NSO+, TESLA AZS 223 + TESLA ARS 1014, TESLA NC 470, TESLA SM 260, TESLA SM 261, TESLA B-101, HP 5820, 2x DELL 2009Wfp
    PC2 DELL Optiplex 3050 (i5 7500, 16 GB DDR4 Micron, HD5450, 500 GB Micron M.2, 2 TB 2,5" Seagate, DELL 2009Wt
    photo Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 24-120, Sigma 70-300, SB800

  3. #3

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    V tomto pripade nebude SMART status zly, lebo Spin Up Time je momentalne OK (ale v minulosti bol zly). Ak ten test od WD vyhodnocuje aj toto, tak skonci s chybou a mozes veselo reklamovat. Inak este som nikdy nevidel problem so spin up time.
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  4. #4

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    smart z WD Data Lifeguard

    Díky za rady, možná si koupim nový disk, v tom případě to prubnu. Když ne tak si tam necham systém a budu tiše doufat, že mi disk bude sloužit minimálně další tři roky
    Přiložené obrázky Přiložené obrázky
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  5. #5

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    nedoufej a zalohuj + reklamuj

    edit: jestli dobre chapu, tak pravy sloupec "warranty" ukazuje, ktery parametr se da reklamovat, coz u tebe odpovida hned v prvnim radku - ten screen bych k tomu klidne vytiskl a prilozil
    Naposledy upravil jimmy; 31.01.2010 v 00:15.

    Historie: C2Q Q6600 @3.2GHz (8x400) || MB: GB X48-DS5 rev 1.1 F8H || COOL: Thermalright Ultra 120 eXtreme || MEM: 4x 2GB Corsair Dominator PC2-8500C5@1066MHz
    Soucasnost: Ci7 3770 @default || MB: GB GA-Z77X-UD4H rev 1 F2 || COOL: Gelid Tranquillo rev2 || MEM: 2x 8GB Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL10 XMP
    VGA: Sapphire HD5870 VaporX / 1GB || HDD: 2x SSD Corsair M64 + 2x Velociraptor 74GB + WD 2TB Green || Sound: Realtek Azalia || Case: TT Eureka || PSU: Corsair HX620W

  6. #6

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Reklamuj to, mě běžně vyměovala 100Mega a BGS Levi disky se špatným SMARTem. Kde je to kupované?
    Internetová fóra, diskuse, seznamky a chaty jsou plné lidí, kteří o sobě říkají, že něčeho dosáhli. Jde však o pouhý přelud krmený vlastní ješitností. Skutečný život, aniž by o tom tušili, se jim vzdaluje, každým dalším úderem do klávesnice. Za skutečné lidi mluví jejich činy a ne vlastní slova.

  7. #7

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Pro me je nenulova hodnota u jakehokoli atributu, svedcici o relokaci sektoru, duvodem k reklamaci a vzdy mi to proslo. I jediny relocated sector totiz muze znamenat ztratu dat, navic jsem nekde cetl vyjadreni seagatu, ktery presne toto take doporucuje.

    Realita je ovsem takova, ze u disku vetsich nez 1TB jsou temer vzdy 1-3 relocated sectors, takze tam jsem si dal podminku, ze je reklamuju budto kdyz je MD RAID vykopne z pole, nebo kdyz ty pocty zacnou nejak vyznamne rust. ten tvuj bych rozhodne sel reklamovat.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  8. #8
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Citace Původně odeslal Marty Zobrazit příspěvek
    Já jsem teď reklamoval dva disky z důvodu "reallocated sectors .."

    500GB Seagate 7200.10 u Mironetu - viz thread
    750GB WD 7500AAKS u RSC - mají to od začátku měsíce, prý je to teď u výrobce, snad příští týden bych to měl mít zpátky - dám info.
    Tak disk od RSC právě dorazil, dostal jsem výměnou Samsunga F1 HD753LJ. Spokojenost Snad bude vše OK a čeká ho dlouhý život.
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  9. #9

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Přijato od zákazníka na reklamaci: 11.2.2010
    Už moc času nemají...
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  10. #10

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    game over?

    Historie: C2Q Q6600 @3.2GHz (8x400) || MB: GB X48-DS5 rev 1.1 F8H || COOL: Thermalright Ultra 120 eXtreme || MEM: 4x 2GB Corsair Dominator PC2-8500C5@1066MHz
    Soucasnost: Ci7 3770 @default || MB: GB GA-Z77X-UD4H rev 1 F2 || COOL: Gelid Tranquillo rev2 || MEM: 2x 8GB Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL10 XMP
    VGA: Sapphire HD5870 VaporX / 1GB || HDD: 2x SSD Corsair M64 + 2x Velociraptor 74GB + WD 2TB Green || Sound: Realtek Azalia || Case: TT Eureka || PSU: Corsair HX620W

  11. #11

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    No on se asi počítá měsíc vždy jako 31 dnů jelikož ted koukám na papír kde je odhadovaný čas vyřízení 14.3.2010 a jak byl unor krátký, tak si to asi takhle spočítali
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  12. #12

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Maji na to 30 dnu. Dal jsi to reklamovat 11.2.2010, pocita se to od dalsiho dne, takze by reklamace mela byt vyrizena nejpozdeji 14.3.2010 (treba i tesne pred zavirackou).
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  13. #13

    Standardní Re: Smart - důvod k reklamaci?

    Citace Původně odeslal zivan Zobrazit příspěvek
    Maji na to 30 dnu. Dal jsi to reklamovat 11.2.2010, pocita se to od dalsiho dne, takze by reklamace mela byt vyrizena nejpozdeji 14.3.2010 (treba i tesne pred zavirackou).
    Tak v neděli nejspíš nedělaj takže by to mělo být v pondělí, což je pozdě jestli se nepletu?
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. důvod pro reklamaci?
    Založil Scorp v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 19
    Poslední příspěvek: 26.01.2009, 17:05
  2. Je duvod k reklamaci kdyz mys laguje?
    Založil zed v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 12
    Poslední příspěvek: 02.05.2006, 16:17
  3. [C] - cteni S.M.A.R.T. dat z disku
    Založil RayeR v sekci fóra Programování
    Odpovědí: 12
    Poslední příspěvek: 23.02.2005, 05:52
  4. WD400BB - blizi sa koniec?
    Založil Rainbow v sekci fóra Pevné disky a řadiče
    Odpovědí: 13
    Poslední příspěvek: 27.01.2004, 21:35
  5. Důvod k reklamaci?
    Založil Campione v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 06.10.2003, 11:19

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •