Citace Původně odeslal 3rr0r Zobrazit příspěvek
prosim ? nerozumiem , vysvetlit co si napisal leb som nepochopil
ale crysis mi islo v pohodicke ale ked to malo 25 fps tak to sekalo , naopak crysis warhead pri 25 fps neseka ide plynulo , asi lepsie optimalizovane a celkovo warhead je herne zabavnejsi cez povodny crysis
To vysvětlím mile rád. MS Ala Microshuttering je způsoben tím, že snímky nejdou plynule za sebou. Ala třeba máš 30 fps, ale to je kolik snímků je za sekundu, ne jak jdou za sebou, můžeš jich mít třeba 30 v poslední milisekundě a furt to bude 30fps ale bude to nehratelné. Problém soudobého SLI/Crossfire že tímto trpí, snímky z jednotlivých GPU nejsou sařazeny ideálně většinou je to snímek, krátkej interval, snímek z druhé karty, delší interval, a to se opakuje.

Proto bohužel stejný počet snímků za sekundu generovaný přes soudobé herní multigpu podává méně plynulou hru, nežli stejný počet snímků s jednou kartou.

Toto se nemusí dít vždy záleží na ovladačích, nastavení, konkrétní hře. Konkrétně v Crysis jsem to pozoroval.

Spousta lidí řekne zapnout vsync a zmzí to, ale to není pravda. Ano, omezí se to, ale Vsync často způsobuje lag myší, a taky pokd mam nad 60fps abych si zapnul vsync, je mi to naprd, protože i s jednou kartou bych hrál ok. Pokud se láme chleba a jedna karta by měla 16fps a dvě 28, tak si Vsync můžu strčit***** a vůbec mi to nepomůže a je mi multiGPU k prdu.

Ještě dodám, že každý to vnímá jinak, je to jak s počtem fps. Někomu se zdá plynulé 25, někomu 45, někomu 60. Někomu MS vadí (zkoušel jsem od 6800ultry po HD5870 CF) a diví se jak to někdo může koupit, někdo neni schopen to pozorovat.