# Core i7 2600K # Noctua NH-D14 SE2011# ASUS P8Z68-V Pro # Kingston 8GB DDR3 1600CL9 LoVo # EVGA GTX670 FTW Sig2 # X-Fi Titanium (+LM4562) # SSD Intel X25-E 32GB # SSD Intel 320 Series 160GB #WD1001FALS+SILENTMAXX # Optirac AD-7200S # Enermax MODU87+ 800W # Chieftec Dragon BIG # fan control Sunbeam Rheobus # Logitech G15NEW + G5 # EIZO S2031W-E # Sennheiser HD555 (595mod) #
INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou
# Core i7 2600K # Noctua NH-D14 SE2011# ASUS P8Z68-V Pro # Kingston 8GB DDR3 1600CL9 LoVo # EVGA GTX670 FTW Sig2 # X-Fi Titanium (+LM4562) # SSD Intel X25-E 32GB # SSD Intel 320 Series 160GB #WD1001FALS+SILENTMAXX # Optirac AD-7200S # Enermax MODU87+ 800W # Chieftec Dragon BIG # fan control Sunbeam Rheobus # Logitech G15NEW + G5 # EIZO S2031W-E # Sennheiser HD555 (595mod) #
tak musim teda uznat ze vykon ma ta karta teda ohromny , crysis mi ide v ultra high v 1600x1200 nad 60 fps co je uzasne, a krasne plynule hratelne obcas sice zaskube pri vacsich arealoch a vybusnych efektoch ale celkovo pod 50 ani raz nesloa sranda ze gta napriek high detailom a 16001200 viac ako 35 (v meste myslim , nie v budovach) neda
, ten engine je sakra narocny na grafiku a najme na procak
a vies co v manule o tom ziadna zmienka nebola , manual mal dokopy 6 strana z toho boli 4 strany zvasty o zaruke a podobne
az potom som na oficialnej stranke gainwardu nasiel pdfko s podrobnym popisom a hned som zistil v com je pes zakopany
a kym som nasiel tu redukciu zo 6 na 8 pinovy konektor tak som sa zapotil
mam v tychto veciach mierny bordel v skriniach
![]()
Naposledy upravil 3rr0r; 21.11.2009 v 21:02.
Desktop - Intel Core 2 Duo 8500 3,16 Ghz ~ 3.88 Ghz,Gainwaird Bliss 295GTX, 4x2 GB Corsair 800 mhz, Asus striker II formula, Seasonic x900W, SB X-FI Fatality Champion series, 2x74 GB WD raptor RAID0 + 1 TB WD GP-2 + 1.5 TB WD GP-2 (pmr)+ 320 GB WD + 500 WD My book home external + 750 WD my book essential, Thermaltake Xaser VI, Samsung DVD, HP LP 2065, mx518, saitek eclipse II,Roccat Sense, Logitech Z-5500 & Sennheiser PC 350
Notebook - 13.3' HP 2230s C2D 6700 2.0 GHZ, 3 GB ram,X4500M HD graphics, 320 gb
The best Unreal Tournament maniac.
Desktop - Intel Core 2 Duo 8500 3,16 Ghz ~ 3.88 Ghz,Gainwaird Bliss 295GTX, 4x2 GB Corsair 800 mhz, Asus striker II formula, Seasonic x900W, SB X-FI Fatality Champion series, 2x74 GB WD raptor RAID0 + 1 TB WD GP-2 + 1.5 TB WD GP-2 (pmr)+ 320 GB WD + 500 WD My book home external + 750 WD my book essential, Thermaltake Xaser VI, Samsung DVD, HP LP 2065, mx518, saitek eclipse II,Roccat Sense, Logitech Z-5500 & Sennheiser PC 350
Notebook - 13.3' HP 2230s C2D 6700 2.0 GHZ, 3 GB ram,X4500M HD graphics, 320 gb
Ano Warhead je víc "optimalizovaný" brutálníma LOD. Kameny na zemi se objevují cca 2 metry před tebou a zas mizí, textury skal se načítají do plného detailu až když jsi od nich co by kamenem dohodil....mně osobně se tenhle typ optimalizace nelíbí, je přiliš agresivní. Warhead má taky vylepšenou práci s pamětí, jinak imho dobře vypadá jen na nejvyšší detaily, tam neni optimalizace tolik vidět.
# Core i7 2600K # Noctua NH-D14 SE2011# ASUS P8Z68-V Pro # Kingston 8GB DDR3 1600CL9 LoVo # EVGA GTX670 FTW Sig2 # X-Fi Titanium (+LM4562) # SSD Intel X25-E 32GB # SSD Intel 320 Series 160GB #WD1001FALS+SILENTMAXX # Optirac AD-7200S # Enermax MODU87+ 800W # Chieftec Dragon BIG # fan control Sunbeam Rheobus # Logitech G15NEW + G5 # EIZO S2031W-E # Sennheiser HD555 (595mod) #
To vysvětlím mile rád. MS Ala Microshuttering je způsoben tím, že snímky nejdou plynule za sebou. Ala třeba máš 30 fps, ale to je kolik snímků je za sekundu, ne jak jdou za sebou, můžeš jich mít třeba 30 v poslední milisekundě a furt to bude 30fps ale bude to nehratelné. Problém soudobého SLI/Crossfire že tímto trpí, snímky z jednotlivých GPU nejsou sařazeny ideálně většinou je to snímek, krátkej interval, snímek z druhé karty, delší interval, a to se opakuje.
Proto bohužel stejný počet snímků za sekundu generovaný přes soudobé herní multigpu podává méně plynulou hru, nežli stejný počet snímků s jednou kartou.
Toto se nemusí dít vždy záleží na ovladačích, nastavení, konkrétní hře. Konkrétně v Crysis jsem to pozoroval.
Spousta lidí řekne zapnout vsync a zmzí to, ale to není pravda. Ano, omezí se to, ale Vsync často způsobuje lag myší, a taky pokd mam nad 60fps abych si zapnul vsync, je mi to naprd, protože i s jednou kartou bych hrál ok. Pokud se láme chleba a jedna karta by měla 16fps a dvě 28, tak si Vsync můžu strčit***** a vůbec mi to nepomůže a je mi multiGPU k prdu.
Ještě dodám, že každý to vnímá jinak, je to jak s počtem fps. Někomu se zdá plynulé 25, někomu 45, někomu 60. Někomu MS vadí (zkoušel jsem od 6800ultry po HD5870 CF) a diví se jak to někdo může koupit, někdo neni schopen to pozorovat.
The best Unreal Tournament maniac.
Dakujem za obsirne vysvetlenie, ono crysis warhead mam vsetko na full teda enthusiasist a 1600*1200 a fps je priemerne nieco okolo 58 co je velmi plynulo hratelne, ale obcas ako si spomenul tento MS sa objavi, konkretne misia s tym obrnenym vozidlom , tam mi to niekedy framerate klesal az na 12 fps co je totalne sekave...skoda ze ani s patchom sa crysis neda hrat na maximalne detaily tienov a tienovania lebo pri sceneriach v lese a podobne je fps na 20 a to je nehratelne.
a este som sa ta chcel spytat vies mi prosimta vysvetlit nastavenie tzv "prerenderovanych snimkov" mam moznosti od 0 po 8 , ze co to znamena , ci by mi to napr ked mam dve graficke gpu pomoze ked nastavim na 8 ze bude teroreticky fps vyssie o 8 alebo ako to je , pozeral som aj fora anglicke ale nenasiel som riadne vysvetlenie ze co to vlastne tato funkcia robi.
Desktop - Intel Core 2 Duo 8500 3,16 Ghz ~ 3.88 Ghz,Gainwaird Bliss 295GTX, 4x2 GB Corsair 800 mhz, Asus striker II formula, Seasonic x900W, SB X-FI Fatality Champion series, 2x74 GB WD raptor RAID0 + 1 TB WD GP-2 + 1.5 TB WD GP-2 (pmr)+ 320 GB WD + 500 WD My book home external + 750 WD my book essential, Thermaltake Xaser VI, Samsung DVD, HP LP 2065, mx518, saitek eclipse II,Roccat Sense, Logitech Z-5500 & Sennheiser PC 350
Notebook - 13.3' HP 2230s C2D 6700 2.0 GHZ, 3 GB ram,X4500M HD graphics, 320 gb
Je to počet předrenderovaných snímků. Default je 3, když se dá méně, občas v některých hrách to způsobuje lehce trhanější obraz, ale eliminuje to lag myši, je to tedy dobrá věc pokud člověk hraje na profesionální úrovni. Zvýšení tohoto čísla zvýší tento lag, ale pomůže občas lehce zvednout FPS, dříve se používalo k "vypomáhání" při 3Dmarku u lidí co soutěžili. u SLI doporučuji nechat 3 nebo dát 2, nesmí se zapomínat, že v SLI, pokud jede v AFR režimu jsou karty dvě, čili je toto číslo dvoujnásobné.
The best Unreal Tournament maniac.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)